" Aparențe & Dezvăluiri "
Maria povestește:
Max își mișca ochii peste tot în încercarea de a ne găsi grupul de prieteni dar se pare că sunt total pierduți. Tocmai am văzut-o pe Lara dansând cu Mark acum câteva minute și am decis să-i lăsam să se distreze. Brusc mă trage într-un colț mai retras și se poziționează pe mică platformă încă ținându-mă de mână posesiv.
" Maximilian, nu știam că vii pe aici! " deodată vocea domnului Ian se aude, iar eu și Max din instinct ne dezlipim mâinile și ne uităm în colțuri diferite. Acum în fața mea erau afișați în jur de patru persoane, domnul Ian care avea la braț o doamnă cu păr blond fiind alături de alți doi tineri. Se pare că ei sunt viitoarea familie a lui Max.
Și că tot veni vorba de Max, fierbea la propriu lângă mine, expresia schimbându-și-o într-o fracțiune de secundă. Ochii îi erau ușor tulburi și puteam auzi, deși zgomotul predomina cum respirația lui este mai accelerată. Își privea tatăl cu furie iar cei trei din jur domnului Ian puneau paie pe foc doar prin prezența lor aici.
" Bună, Mia, mă bucur mult să te revăd! " domnul îmbrăcat la costum vorbește către mine și tensiunea tipului din stânga mea tot își ridica nivelul. Dau zâmbind din cap ca să fac un pas mai în față pentru a mă face auzită.
" Și eu mă bucur să vă revăd, domnule Ian! " iar zâmbetul domnului îmbrăcat într-un costum gri se mărește instantaneu. Îmi reîntorc capul pentru a-i vedea fața căzută a lui Max și modul în care vrea cu atâta ardoare să-i rupă capul doamnei blonde. Pare să aibă în jur de 40 și ceva de ani, îmbrăcată într-o rochie roșie până la genunchi cu niște tocuri negre.
" Să înțeleg că dumneavoastră trăiți pe sistemul ce-i al tău e și al meu. " în cele din urmă glasul puternic al lui Max se aude și constat că vorbește cu doamna blondă care îl privește oarecum speriată. Cu toate astea, îmi pare a fi o femeie bună sau poate mă înșel.
Privirea tatălui său cade brusc pe el înțepându-l dramatic. " Max, te rog, nu aici! " vorbele lui par autoritare iar râsul fiului său pare total hazliu. Felul în care domnul Ian își ține controlată furia față de propriul fiu și față de noi îmi dă șansa să cred că este o persoană capabilă presiunii mai ales a lui Max care e în stare să-ți calce nervii cu două-trei vorbe.
" Și dacă nu vreau tată, ce-mi vei face? Mă vei alerga prin club cu pantoful? Pentru că doar atât îmi poți face. " afirmația lui stârnește râsetele celor doi băieți de lângă doamna cu părul blond, dar la privirea mamei lor par că se domolesc din bun simț.
" Ești atât de revolt, ești contra mie. " domnul Ian pornește o conversație puțin mai sensibilă dar Max pare total dezinteresat și se strâmbă la auzul frazei.
" Sunt contra ta pentru că meriți să fii nefericit și să suferi. " duritatea din glasul lui mă face să mă întorc cu fața la el și-l cuprind de antebraț, dar el nu se clintește. Șocul de pe fața tatălui său se citește descifrabil, clar și fără probleme iar ochii doamnei blonde par total distanți și temători. " Și poftim, n-am nevoie de ele! " adaugă și aruncă cheile de la mașină. " Nu aveam nevoie de-o mașină și de altceva. "
Fără vreun alt cuvânt în plus m-a luat de mână și am coborât împreună de pe platformă. Ne-am pierdut în mulțime sub privirea celor patru persoane din spatele nostru. Și-a intercalat degetele cu ale mele și m-a tras mai aproape deoarece oamenii începeau să devină agitați din cauza melodiei energice ce se auzea în fundal. M-a tras până la ieșire ca mai apoi să ieșim împreună și valul de aer rece să-mi facă părul să zboare ușor. În cele din urmă mi-a dat drumul la mână și s-a îndepărtat spre o bancă ca mai apoi să se așeze pe ea.
CITEȘTI
"Călăul"
RomanceCARTE NEEDITATĂ " Dacă nu exprimi vreo emoție, nu înseamnă că nu trăiești una. " Megaloman. Acerb. Ardent. Maximilian Browns își petrece majoritatea vieții construind un zid acaparant și tulburător care să-l apare de-o posibilă ea. Treptat, cără...