Capitolul 11

92.3K 2.9K 95
                                    

                                               ”Întrunirea”

  Max se îndepărtează de noi după ce mi-a suflat nepăsător dar mândru cuvintele:” Ți-am spus că am ca hobby-uri fetele. ”.Am înghițit în sec și mi-am scuturat capul. Ok, m-a lămurit.

” Cred că ar fi bine să mergem la mine jos. ” Spune Emma către Kevin iar el o aprobă din cap. Am ieșit împreună pe hol și am hotărât să mergem pe scări. Ei doi erau în spatele meu și șoșoteau ceva pe când erau mergeam în fața lor dar totuși le-am putut auzi mica discuție.

” Nu e fata de la petrecerea de acum câteva zile? ” îl întreabă blonda curioasă pe iubitul său.

” Da, ea este! ” șoșotește Kevin către Emma. Îmi dau ochii peste cap și îmi continui drumul. Ajung în fața apartamentul și mă întorc către ei pentru a-mi lua la revedere.

” Ne vedem mâine! ” spun iar Emma vine și-mi oferă o îmbrățișare.

” Pa-pa! ” adaugă Kevin și-mi zâmbește. Am intrat în apartament și am întors cheia în ușă de 2 ori, cum fac mereu. M-am dus în dormitor m-am dezbrăcat de haine și am făcut un duș rapid ca mai apoi să mă pregătesc pentru mâine la cursuri. Nu am foarte multe doar 5 dar totuși trebuie să fiu odihnită.

    După-amiază.

Timpul a trecut repede. Cursurile au luat sfârșit rapid și tot ce vreau acum este să mă duc la mine în apartament să mă odihnesc puțin. Mă doare capul și simt cum scările parcă nu se mai sfărșesc. Urc și ultima treaptă și dau face-to-face cu prietenul Emmei.

” Hei, bună! ” spune și se oprește politicos.

” Bună! S-a întâmplat ceva? ” îl întreb și mă aștept la un răspuns negativ din partea lui.

” Oh, nu, nu doar mă grăbesc, mă așteaptă Max jos.” Spune iar eu îmi aduc aminte că nu l-am văzut în fața blocului. Dau ușor din cap și îmi continui drumul pe când Kevin cobora scările. Am intrat în apartament după o zi obositoare la cursuri. Îmi arunc privirea obosită pe ceasul de pe noptieră și văd că era 15:00. Aproape jumătate de zi am stat prin oraș cu treburi, sunt obosită și aș vrea doar să dorm dar soneria de la ușă mă trezește din gândurile mele melancolice și mă forțează să deschid. Pășesc pe hol târâindu-mi picioarele frânte și deschid ușa. Blonda din fața mea îmi oferă un zâmbet și un *Hey!* rapid.

” Bună, Emma! ” spun și mă dau la o parte din ușă pentru a intra.

” Hei, ce faci? ” întreabă și își învârte ochii peste tot deoarece era pentru prima dată când vine aici după ce m-am mutat eu.

” Sunt obosită … ” spun și mă târâi din nou până în sufragerie cu ea pe urmele mele.

” Drăguț apartament. ” Spune și-mi zâmbește.

” Mersi mult! Mama s-a ocupat de decorarea lui. ” Spun și mă așez pe canapea.

” Am mai fost aici atunci când locuia cealaltă fată, Rania. Dar acum mi se pare mult mai frumos.” Spune și se așează lângă mine.

” Vrei să te servesc cu ceva? ” întreb și aștept un răspuns.

” Nu, nu mulțumesc știi tocmai de asta am și venit. Mai târziu ies cu niște fete, vrei să vii și tu?” întreabă și mă simt bine deoarece sunt nouă și chiar aș vrea să ies și eu dar oboseala asta nu-mi dă pace.

” Nu pot, sunt obosită și de abia stau pe picioare. ” Spun lăsându-mi capul pe spate.

” Nu acum. Mai târziu așa te odihnești și tu! ” spune iar eu mă ridic pentru a privi-o.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum