” Tipul nou ”
Maria povestește.
Pe la jumătatea filmului Emma deja adormise în brațele lui Kevin. Se pare că doar eu și băieții aveam să vizionăm filmul. Îl văzusem deja de cel puțin 20 de ori, e filmul meu horror preferat. Max de 10 minute vorbea prin mesaje pe telefon și uite așa interesul față de film scăzuse. Se părea că doar Kevin și cu mine îl mai vizionam deși el era pe *duse*, își ținea capul ațipit pe umărul Emmei, iar după 5 minute el dormea. Mă ridic ușor și dau să închid filmul dorind să dau pe TV.
” Hello, ce faci? ” vocea lui Max mă cutremura.
” Îl închid și așa nimeni nu se mai uită. ” Spun în șoaptă pentru a nu-i trezi pe cei doi.
” Mă uit eu … ” spune iar eu dau din cap ironic.
” Da, sigur! ” Spun dar sunt oprită de el.
” Mă uit eu deși l-am văzut de cel puțin 10 ori. ” Spune iar eu mă încrunt la el. ” Dar e diferit atunci când ai alături altă persoană decât cea pe care ai avut-o alături când l-ai mai vizionat.” Spune uitându-se în continuare la film. Asta a fost profund, prea profund pentru Browns Max.
” E ciudat … ” spun dar mă opresc. Privirea lui cade imediat pe mine și așteaptă continuarea la tot ce am spus mai devreme.
” E ciudat faptul că au trecut 3 ore de când stăm în aceeași încăpere și nu ai spus nimic răutăcios sau ironic la adresa mea. ” Spun iar el zâmbește. Nu am observat până acum ce zâmbet frumos, nu l-am observat pe el cât de drăguț este și ce ochi frumoși are. Am observat doar ironia din el și răutatea.
” Nu vreau să-ți stric și ziua asta. ” Spune iar eu îmi scutur capul aplecându-mă pentru a lua bolul de PopCorn acum gol.
” Mai vrei? ” întreb făcând referire la PopCorn.
Dă din cap iar eu mă îndrept spre bucătărie. El nu e rău așa cum pare. Poate nu este rău, vrea doar să pară rău pentru a mă ține la distanță deși nu înțeleg de ce ar face-o. Mă ridic pe vârfuri pentru a lua un alt pachet de PopCorn din dulapul de deasupra mea și pregătesc cuptorul cu microunde.
” Hm. PopCorn cu gust de cașcaval? ” întreabă tipul din spatele meu. Mă întorc și-l văd pe Max în tocul ușii sprijinindu-se.
” Aha, cel mai bun. ” Spun iar el se strâmbă.
” Nu-l întrece pe cel cu sare. ” Spune iar eu chicotesc.
” Bine, bine dar de data aste vei mânca doar PopCorn cu gust de cașcaval. ” Adaug iar el își dă ochii peste cap.
” Fie. ” Comentează în cele din urmă și se apropie sprijinindu-se de chiuvetă. Poziția lui îmi oferea un unghi perfect pentru a vedea tatuajul de pe gâtul său. Era un cap de tigru alb-negru.
” Nu e permanent. ” Spune iar eu mă întorc cu fața la el. Oh, m-a prins.
” E drăguț. ” Spun iar el zâmbește jucăuș. ” Dar cele de pe degetele tale? ” îl întreb iar el dă din cap în semn negativ. Suprafața degetelor sale erau acoperite cu niște litere și nume un nume, aș fi dorit să-l întreb ce semnifică toate astea dar nu voiam să-l deranjez.
” Poftim! ” spun atunci când îi întind bolul cu PopCorn . Mi-l ia din mâna și-l ține lejer în mâna sa stâng iar cu dreapta lua PopCorn pentru a mânca.
” Hm. Bun. ” Spune iar eu chicotesc. Merg către sufragerie, el fiind în urma mea.
” L-am oprit pentru a-l putea viziona și tu. ” Spune din spatele meu iar eu zâmbesc.
CITEȘTI
"Călăul"
RomanceCARTE NEEDITATĂ " Dacă nu exprimi vreo emoție, nu înseamnă că nu trăiești una. " Megaloman. Acerb. Ardent. Maximilian Browns își petrece majoritatea vieții construind un zid acaparant și tulburător care să-l apare de-o posibilă ea. Treptat, cără...