Capitolul 66

66.2K 2.8K 246
                                    

                                    ” Atracție și iubire ”

     

       Privesc scena din fața ochilor și-mi dau seama că viața mea începe să semene cu viața mătușii Natalia, sora cea mică a tatei, ratată.Tocmai ce vizionez obligat de Emma una din telenovelele ei ieftine în care Armando îi spune Elisei cât de mult o iubește și tot tacâmul. Mă simt țintuit pe canapea doar din cauza ghipsului acesta care de la o vreme a devenit insuportabil, încep să am mâncărimi chinuitoare. Și fata blondă de lângă mine tot dă lacrimi la șoareci, de parcă sunt eu de vină că aia vrea să-și ia viața din dragoste. Tocmai ce am revenit la sentimente mai bune, dragostea e nasoală. Ce-a fost în capul meu când am admis cu vehemență dragostea mea față de Maria? Privesc stupefiat ceasul când observ că au trecut doar 15 minute de când sunt în aceeași încăpere cu Emma. Dobitocul de Kevin s-a evaporat subit atunci când a observat preferințele Emmei în materie de TV. Și uite-mă aici pe mine blocat în aceeași cameră cu o nebună care plânge la scene romantice și asta doar pentru că piciorul meu nu e foarte în regulă.

” Doar oprește drăcia aia odată! ” aproape urlu atunci când cele două personaje sunt gata să-mi ofere o scenă interzisă minorilor și Emma chițăie pe canapea din cauza reacției mele. ” Haide odată, femeie! ” disperarea din vocea mea întrece orice măsură și ea în cele din urmă închide TV-ul. ” Eh, așa e mai bine! ” liniștea mă cuprinde și eu închid ochii pentru a adormi.

” Cum poți dormi știind că fata pe care o iubești e cu altcineva? ” Emma vorbește și eu aproape plictisit ridic capul de pe pernă și mă uit la ea. ” Eu acum vorbesc serios! ” ea spune și eu bufnesc enervat la maxim de curiozitatea ei ucigătoare. Ce bine era dacă nu-și băga ea coada și nu afla nimic despre subiectul sensibil: MARIA.

      Dau la o parte perna pentru a-i vedea fața și descifrez în privirea ei o tachinare continuă. ” Ce vrei de fapt Emma? ” o întreb și buzele sale formează pentru o clipă un zâmbet adevărat. ” Vrei să știi cum mă simt? ” o întreb și ea dă din cap în semn afirmativ. ” Află că sunt foarte bine, chiar foarte bine și dacă nu m-aș afla țintuit  pe canapeaua asta nenorocită, nu aș fi aici, aș fi într-un club unde să petrec, crede-mă! ” spun printre dinți și mă ridic cu greu pentru a-mi lua cârjele sprijinite de alt fotoliu.

 ” Ești gelos. ” fata tânără afirmă și eu mă întorc cu greu spre ea. ” Afirmațiile alea răutăcioase și privirile arogante spun totul. Ești gelos pe tipul acela, Eric. ” comentează și eu răsuflu greu.

” Emma, zi-mi și tu mie cu ce e mai bun tipul acela ca mine, de aș fi gelos pe el? ” întrebarea mea nu o ia prin surpindere, iar fata blondă își trece mâna stânga grăbită prin claia de păr blond.

” O are pe Mia, tu nu o ai și n-ai avut niciodată. ” plescăie din buze apoi, timp în care mă grispez urât și sunt gata să mătur cu părul ei pe jos. ” De ce ai lăsat să se întâmple așa? ” se ridică de pe canapea în întâmpinarea mea în timp ce eu mă rămân blocat lângă canapea. ” Povestea asta nu trebuia să se sfârșească așa: prințesa la brațul prințului greșit. ” ea meditează lung și eu zâmbesc în colțul gurii.

       Fac cu greu un pas în spate apoi mă întorc spre ea. ” Știi Emm, nu întotdeauna prințesa pleacă cu prințul potrivit. ” vocea mi se sparge în final și ceva în interiorul meu cade în gol. Nu pot să nu observ zâmbetul ce radiază pe fața fetei blonde. ” Hai dă-o încolo de treaba! Zici că-l interpretez pe tipul acela din telenovela ta ieftină. ” spun și ea chicotește la doar doi pași de mine. ” Acum sună-l pe Ken și întreabă pe unde sunt, încep să-mi pierd răbdarea și credeți-mă dacă asta se va întâmpla, nu o să mai vedeți niciun film. ” rânjetul meu se etalează mândru și Emma bufnește înfrântă.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum