” Șantaje & Flirturi ”
Maria povestește:
Îmi văd prietena cum sapă la propriu în dressing-ul meu iar eu mă arunc pe pat. Mi-a răscolit toate hainele, majoritatea sunt aruncate pe jos, unele pe pat, altele îndesate în dulap înapoi. De jumătate de oră asta face, vrea să-mi aleagă rochia pentru seara asta. Seara în care vom merge toți în club. Eu, Emma, Kevin, Ken, Max, Bryan, Lara și Mark. Restul cică nu au revenit în oraș. Sincer, faptul că Tina nu e aici, mă face să sar în sus de bucurie, chiar nu vreau să-i aud părerile ei fumate sau șicanările ei la adresa mea.
” Asta e perfectă. Absolut mirifică! ” Emma spune mândră și-mi arată o rochie fără bretele, în carouri alb-negru până deasupra genunchiului. Nu am habar de unde o am și pe asta dar pare destul de potrivită pentru ieșirea din noaptea asta. Clubul nu e foarte agitat deși e multă lume acolo, e mai liniștit și elegant deși numele lui este Wild- sălbatic.
Îmi aprob ușor prietena blondă din cap iar ea zâmbește și sare în sus din pricina alegerii mele. O văd cum îmi așează rochia pe pat luând restul hainelor și punându-le în dulap, ca mai apoi să se retragă pentru a-mi căuta perechea de pantofi potrivită pentru rochie. Asta nu-i va fi așa greu, cel mai probabil va găsi ceva simplu.
” Ce spui de ăștia? ” mă întreabă atunci când revine în cameră cu o pereche de pantofi negri și simpli. O aprob din cap ca mai apoi să-mi facă semn să mă apropii pentru a-mi face părul și restul. Voi prefera niște bucle lejere pe spate.
” Tu cu ce te îmbraci? ” o întreb și țip în momentul în care mă trage de păr în încercarea de-a-mi face buclele. Văd aranjate în partea din față a oglinzii câteva agrafe, pieptenele și fixativul.
” În seara asta m-am decis să port o rochie galbenă cu o pereche de pantofi negrii. Sunt deja în sufragerie, mă voi pregăti aici. Băieții sunt sus și uneori am impresia că sunt mai răi ca noi când vine vorba de aranjat. ” afirmă și râdem împreună. ” Chiar l-am convins pe Kein să-și ia un papion galben pentru a ne asorta. ” se laudă și folosește fixativul pentru a termina buclele. ” Să mergem să ne îmbrăcăm. E târziu deja și parcă îi vedem pe băieți cum sună la ușă cât de curând. ” ea mă îndeamnă și eu curprind între degete materialul rochiei și-o trag spre mine.
Ea alege dormitorul, iar eu baia pentru că părul meu era gata și tot ce mai trebuia să fac era să folosesc puțin parfum și gata. Îmbrac cu greutatea rochia pentru că nu pot să-mi închid fermoarul de la spate și-mi încalț pantofii cu atenție pentru că mă aflu însă pe gresie. Bat ușor la ușă ca mai apoi s-o văd pe Emma aranjându-și părul în bucle în oglindă.
” Mă poți ajuta cu fermoarul? ” o întreb iar ea își lasă fixativul din mână jos pe marginea dulapului. Își aranjează buclele peste umeri ca mai apoi să se întoarcă să mă ajute cu rochia. Mă bate pe umăr apoi ca semn că a terminat cu mine iar eu îmi aranjez părul pe spate.
Imediat dau cu ochii de ea. Purta o rochie galbenă, scurtă cu model simplu, părul îi era lăsat bucle pe spate iar buzele îi erau roșii, eu una prefer doar un luciu transparent, dar ei îi stă foarte bine așa. Ne luăm în cele din urmă telefoanele iar ea își ia plicul în mână ca mai apoi să mergem în sufragerie în așteptarea băieților.
” Și cum te înțelegi acum cu Kevin? ” o întreb în momentul în care ne așezăm pe canapea iar ea îmi zâmbește dând de înțeles că totul e foarte bine. Își așează rochia de nuanță galbenă mai bine și-și așează piciorul unul peste altul.
CITEȘTI
"Călăul"
RomanceCARTE NEEDITATĂ " Dacă nu exprimi vreo emoție, nu înseamnă că nu trăiești una. " Megaloman. Acerb. Ardent. Maximilian Browns își petrece majoritatea vieții construind un zid acaparant și tulburător care să-l apare de-o posibilă ea. Treptat, cără...