Capitolul 62

54.8K 3.2K 558
                                    

                                ” Sunt prea tânăr să mor. ”

Max povestește:

     

      Am închis ușa în urma mea și am continuat să merg pe holul apartamnetului unde locuiesc. Ușa era deschisă ceea ce înseamnă că ea este pe aici. Nici că am mai stat la antrenament după conversația mea cu Ken. Și el și-a dat seama că îmi place mult Maria și am impresia că de data asta nu voi scăpa basma curată. Cel mai probabil data viitoare când ne vom înâlni toți, Maria va avea să știe ce simt eu pentru ea, nu cred că prietenul ei blond mă place atât de mult încât să-și țină gura.

     Am intrat în bucătărie și fără s-o găsesc pe ea mă duc în sufragerie. TV-ul este pornit ceea ce înseamnă că a fost aici acum puțin timp. Fără să mai fac un pas, mă las pe canapea, dar nu înainte să-mi scot din buzunar pachetul de țigări, telefonul și portofelul. Iau telecomenda de pe măsuță și-o butonez absent în speranța că asta mă va distrage de la problemele pe care le am. Fiind total  în altă lume, nu bag de seamă atunci când fata șatenă își face prezența  și se poziționează în fața televizorului.

” Hei ai venit de vreme. Toate bune? ” mă întreabă și eu îmi ridic privirea spre ea. Părul lung și șaten acum e buclat și prins într-o coadă în vârful capului. Purta un hanorac roșu și niște pantaloni negri.

” Da, doar că nu am avut chef de antrenament. ” spun și nu recunosc faptul că prietenul ei m-a înspăimântat al naibii de tare. Și doar la gândul că tipul blond ar putea intra pe ușă și ar vorbi cu ea mă face să-mi iau tălpășița din oraș imediat. Nu am fost așa speriat nici atunci când am era să stau la răcoare pentru câțiva ani.

     Ea se lasă lângă mine, dar se bruschează atunci când se întoarce către mine. ” Am  uitat, am fost azi cu Emma în mall și ți-am luat ceva. ” Maria vorbește și mă simt pierdut de pe la fraza ” ți-am luat ceva. ” Mă încrunt ușor, iar ea se ridică grăbită și fuge spre camera ei probabil. Aproape adormit și cu moralul la pământ, fata cu ochi negri și își face apariția în cameră și-mi întinde o cutie din carton maro, fără niciun desen  sau vreo fundiță, Slavă Cerului.

” Sper că am nimerit culoarea. ” ea râde și-mi întinde cutia din carton. Mă îndeamnă să i-o iau din mână și fără a comenta nimic, o cuprind și-o întorc pe toate părțile, nu că aș ghici ce era în interiorul spațiului. ” Haide, deschide-o! ” mă ceartă și eu rup cutia imediat, nu că nu aș putea s-o deschid frumos sau ceva de genul. Ea își dă ochii peste cap la gestul meu și eu mă uit în cutie, de acolo scot o cană neagră cu numele meu scris cu alb: ”Max”.

” O cană? ” întreb și ea râde și mai tare. Îmi ia restul cartonului din mână și-l așează pe masa din fața ei, ca mai apoi să se reîntoarcă spre mine.

” Da, o cană. Știi, ai un obicei de-a consuma o băutură din altă cană de fiecare dată și mă gândeam să ai una a ta. ” îmi spune și-mi eu îmi întorc privirea spre. ” Mi-a fost greu să găsesc o cană cu numele tău și să nimeresc și culoarea asta. ” îmi povestește și deși nu arat asta, apreciez gestul ei de-a mă dezvăța să beau din orice cană, fără să-mi pese a cui este.

      Dau din cap și mă uit și mai atent la cană. ” Păi, mersi, ar trebui să spun? Sau trebuie să-ți fac și eu un cadou ție? ” o întreb și zâmbesc inofensiv. Ea doar bufnește și înainte să răspundă, ușa se aude sunând și ea se ridică pentru a răspunde.

    O pierd din priviri atunci când iese din cameră și eu mă concentrez pe obiectul din mâna mea. Probabil de acum în colo dacă voi vrea să beau din altă cană, îmi va scoate ochi că am cană și plus că numele este pe ea și alte prostii. Atenția îmi este distrasă de ea atunci când apare în cameră cu un buchet imens de trandafiri albi. Pare total furată de piesaj și-l așează pe masa din sticlă din fața mea. Caută imediat ceva prin firele de trandafiri și imediat scoate de acolo un plic alb. Îl deschide grăbită și parcă nerăbdătoare, dar fața ei imediat transmite dezamăgire când citește bucata de hârtie și-o întoarce pe toate părțile.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum