Capitolul 71

80.3K 2.9K 140
                                    

                                                    ” Vizite...”

Maria povestește:

    Max a trecut pe lângă mine val vârtej și s-a aplecat spre ușă pentru a vedea pe vizor cineva se afla în spatele ușii.. A făcut o grimasă imediat când a revenit lângă mine și aveam impresia că nu va dori să deschidă ușa, asta până când a făcut câțiva pași hotărâți spre bucata din lemn. A prins clanța în mână și a stat circa câteva secunde să se gândească. Imediat, în fața noastră a apărut atât mama lui, doamna Olivia cât și un domn de aceeași vârstă ca și domnul Ian, îmbrăcat într-un costum gri.

” Surpriză! ” l-am auzit pe Max mormăind în barbă în timp ce le făcea loc celor două persoane, iar doamna Olivia a trecut atingându-i umărul fiului său zâmbind. ” Mamă, Josh! ” bărbatul cu ochi albaștri li s-a adresat printre dinți.

” Bună ziua, Maximilian, Mia! ” doamna Olivia a făcut câțiva pași spre mine și m-a privit din cap în picioare. Bună treabă, Maria Weaver!  O ținută excelentă pentru a o întâlni pe mama iubitului tău, o femeie care are scris în frunte cuvântul: CRITIC. ” Bună, dragă! ” a vorbit către mine și m-a sărutat pe ambii obraji îmbujorați.

     I-am zâmbit și răspuns la gestul amabil ca apoi să-mi arunc privirea asupra bărbatului îmbrăcat în costum, în timp ce privea scena din fața lui. Părul ușor cărunt în tentă spre un șaten deschis e frumos aranjat într-o parte, lăsând fruntea înaltă la vedere brăzdată de câteva riduri. Constat cu vehemență că estetica domnului Ian primește o diplomă față de acest domn. E prezentabil, pare genul acela de om luat de pe un scaun din piele din propria lui firmă.

” Nu știam că mă vei vizita. ” Max afirmă și doamna cu păr negru se întoarce către fiul său. Purta un costum gri închis, format din două piese, cu un sacou scurt încheiat la un singur nasture auriu. Părul era lăsat în bucle pe spate, fiind puțin mai lung de umeri ușor lați.

” Nu am voie să-mi vizitez fiul? Am auzit că aseară te-ai prezentat la petrecere, eu de ce nu știam? ” îl întreabă și pășește hotărâtă pe parchetul din sufragerie. ” Deși am fost invitată, am preferat să-mi petrec trecerea dintre ani împreună cu familia. ”  cuvintele au ieșit fulgerător pe gura doamnei din fața noastră și Max doar și-a rostogolit ochii peste cap. ”  Mia, vreau să ți-l prezint pe Josh, tatăl lui Oliver! ” în cele din urmă atenția a venit asupra mea și domnul Pierce a pășit către mine.

” Mă bucur să te cunosc, Mia! Am auzit multe despre tine, fiul meu e topit după tine! ” pe moment o bună stare mă cuprinde și întind mâna pentru a o strânge ușor. Pot vedea reacția lui Maximilian ieșită din tipar, bufnește ușor și se lasă pe fotoliu din stânga mea.  ” Maximilian te-a ținut bine ascunsă, doar pentru el. ”  gluma nu amuză mai pe nimeni și-i urmăresc pe cei doi cum se așează pe canapeaua din piele.

” Și de când sunteți împreună? ” domnul cu părul cărunt își face curaj să întrebe și-mi arunc imediat privirea asupra feței lui Max.

Ochii i se îngustă și știu că plănuiește să spună ceva aspru: ” Într-o zi! ” adaugă în cele din urmă și doamna Olivia scoate un sunet ușor zgomotos, ca și cum ar încerca să atragă atenția.

” Max, te rog, nu aici și nu acum! ” replica e acidă și bărbatul mai în vârstă doar își dă ochii peste cap într-un mod greoi. De parcă ar dori ca Max să vadă asta.

 Mă așez pe unul din fotolii și imediat Maximilian se ridică. Face câțiva pași spre mine așezându-se pe marginea fotoliului  urmărindu-l încă cu privirea pe domnul Josh de pe canapeaua de alături. Știu că din moment în moment Max va spune ceva tipic lui, vreo ironie sau mai știu eu ce, așa că încerc să mă pregătesc psihic pentru ce va urma să spună.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum