” Amintiri ”
Maria povestește:
” Depinde acum, mi-aș dori ca tu să dispari să nu te mai aud urlând non-stop la mine. ” Maximilian glumește cu Emma și fata blondă râde cu gura până la urechi în timp ce aruncă în el cu un șervețel folosit. ” Dar în special aș vrea-o pe Maria cu o fundiță sub brad mâine dimineață. ” bărbatul brunet se întoarce către mine și-mi face din ochi și simt brusc cum mâncarea îmi rămâne în gât. Ce naiba a spus el acum? Cei din jur râd cu poftă mai puțin eu și prietena mea Emma care mi se pare mie că s-a albit la față. ” Eu acum vorbesc serios. ” el adaugă și prietenii noștri se opresc din râs, iar eu mă uit insistent la Scott care dă frenetic din cap debusolat.
” Ah, și tu Mia tot pe Max cu fundiță îl vrei de Crăciun? ” Ken face apropo către mine și eu iau paharul cu vin alb de pe masă. Îl duc la gură de două ori timp în care încerc să-mi pun ordine în gânduri. Browns din nou are chef de tachinări? Las paharul înapoi pe marginea mesei și mă uit intens în ochii lui Maximilian. Dumnezeule, el de ce rânjește ca un maniac? Nemernicul!
Ridic brusc din umeri și-mi strâng șervețelul în pumn. ” De preferat cu fundiță albastră, așa ca și culoarea ochilor săi. ” îi fac din ochi și el rămâne ușor debusolat. ” Ce-I Browns, doar tu poți să faci apropouri indecente? ” îl tachinez și-mi cuprinde genunchiul stâng cu palma lui mare. Cumva flirtează cu mine? Asta da minune de Crăciun. Îl lovesc peste mână etalându-mi zâmbetul, ceilalți din jur nebăgând de seamă ce se întâmplă. Își retrage mâna având încă zâmbetul pe buze și-și ia paharul de vin.
” Mă gândeam să mergem în noaptea asta într-un club din sud, am auzit că e foarte fain acolo, ce ziceți ? ” Mark spulberă nesiguranța și pentru asta aproape țin să-I mulțumesc. ” Ne distrăm și noi pentru câteva ore, oricum Revelionul îl facem acasă. ” el concluzionează și majoritatea îi dau dreptate.
După ce mâncăm și desertul, iar eu și Emma strângem masa, încercăm să ne organizăm și să hotărâm când și cum plecăm în club. Am sfârșit oricum toate fetele într-o cameră, aliniate toate pe marginea patului și gândindu-ne cum am putea să ne îmbrăcăm. Oricum, la insistența Emmei am ajuns îmbrăcată într-o rochie care seamănă mai mult cu un sacou mai lung. Noroc că mi-am luat o pereche de pantaloni negri mai scurți, așa trupul meu nu era în pericol. Mi-am încălțat cu greu o pereche de sandale și doar gândul că afară e minus nu știu câte grade îmi provoacă fiori pe șira spinării. Sper doar să nu îngheț.
” Îți mai trebuie o fundiță și te putem pune sub brad cu o etichetă pe care scrie numele lui Max. ” Jane mă ia peste picior și eu mă strâmb caraghios spre ea. ” Hei, el vrea asta, nu eu. ” ridică mâinile în defensivă și eu mă ridic pentru a-mi aranja părul în oglindă. ” Mi se pare mie sau Max chiar are ceva cu tine? ” mulatra mă întreabă în timp ce-și rujează buzele și eu mă încrunt la ea. ” Poate mi se pare doar mie, deși știu că nu greșesc că are un mod de-a lui să te privească. ” ea dezvălui și eu mă crispez.
” Nu cred. ” spun simplu și-mi așez un colier la gât. ” Îi place doar să mă tachineze. ” afirm și Lara mă ajută să-mi prind colierul. ” Oricum, hai să mergem, probabil băieții ne așteaptă jos! ” adaug și-mi iau paltonul negru de pe scaun.
Max povestește:
CITEȘTI
"Călăul"
RomansaCARTE NEEDITATĂ " Dacă nu exprimi vreo emoție, nu înseamnă că nu trăiești una. " Megaloman. Acerb. Ardent. Maximilian Browns își petrece majoritatea vieții construind un zid acaparant și tulburător care să-l apare de-o posibilă ea. Treptat, cără...