”Conversație”
Maria povestește.
Era trecut de ora 18:00 și tot ce am făcut a fost să stau în pat după ce am făcut câteva schițe pentru tabloul Emmei. Simt cum telefonul vibrează ușor în buzunar, și-l scot greoi. Privesc telefonul și apas butonul pentru a răspunde.
” Kevin? ” întreb mirată. Nu aveam habar de ce mă sună. Nu a făcut până acum.
” Hei, bună Mia. Ce faci? ” întreabă și simt că ceva nu este în regulă.
” Stau, voi? ”
” Bine, Mia, te pot ruga ceva? ” întreabă și acum sunt sigură că ceva nu e bine.
” Normal! ” răspund și chiar sunt curioasă ce s-a întâmplat.
” Te poți duce sus să vezi dacă Max este acasă? Nu răspunde pe fix și nici pe mobil…și-mi fac griji. ” spune și tresar.
” Ok, mă duc. Te sun când aflu. ” Spun și-mi iau hanoracul pe mine.
Urc scările rapid și-mi îndes telefonul în buzunarul drept. Totul părea în regulă până am sunat la ușă. Am sunat de 3 ori și în cele din urmă în fața mea apare Max care nu arăta prea bine. Avea în mâna stângă o sticlă de alcool goală și văd cum încearcă să se sprijine de ușă, se clătina ușor.
” Max! ” spun mirată iar el rânjește.
” Hm. Cine a venit! ” Spune incoerent iar eu respir sacadat. Nu prea îmi face plăcere să-i văd fața. Nu așa de ... pfff... beat.
” Ce-ai făcut? ” întreb mai mult curioasă și așteptam răspunsul.
” Știi … dacă aveam chef de vreo fată chemam pe cineva, nu pe tine. ” Spune iar eu îmi dau ochii peste cap. Îl împing cu un deget și trec de el, văzând dezastru din hol.
” Ce naiba s-a întâmplat aici? ” spun și mă întorc la el, timp în care el se lasă jos sprijinindu-se de perete. ” La naiba, Max! ” spun și mă pun în genunchi în fața lui. ” Ce dracu ai făcut?! ” între și-mi vine să-i dau palme.
” Decât să mă întrebi ce am făcut, mai bine du-te la bar și îmi mai adu o sticlă! ” spune ridicând mâna cu sticla goală pe sus. Îi smulg sticla și o împing departe de noi.
” Nu-ți aduc nimic. Uite-te în ce hal ești! ” spun și el râde.
” N-ai habar! ” râde și-și lasă capul pe spate.
” Hai, ridică-te! ” spun și-l iau de mână.
” De ce ești aici? ” întreabă.
” M-a sunat Kevin, doar și-a făcut griji pentru că nu ai răspuns la telefoane. ” Spun iar el își rostogolește ochii..
” Ce prieten bun am. ” Spune ironic și râde.
” Chiar este ... și-a făcut griji pentru tine. ” afirm deranjată de ce-a spus.
” Și de ce ai venit aici? ” mă întreabă și de abia stă pe picioare. Mă mir de cum a mutut deschide ușa.
” Uite, deși tu mă urăști, asta nu înseamnă că dacă tu pățești ceva eu voi sta și mă voi uita, ok?” întreb și încerc să-l ridic. Râde și dă să spună ceva dar se oprește.
” Haide, Max! ” spune și-l ridic ajutată de el și se sprijină de mine.
Era greu,foarte greu iar el tot ce făcea, era să râdă.În cele din urmă reușesc să-l ajut să se țină pe picioare și deși nu prea i-a reușit l-am ajutat să se sprijine. În cele din urmă ajung în cameră la el și-l așez la fel de greu pe pat, ridicându-i picioarele.
CITEȘTI
"Călăul"
RomanceCARTE NEEDITATĂ " Dacă nu exprimi vreo emoție, nu înseamnă că nu trăiești una. " Megaloman. Acerb. Ardent. Maximilian Browns își petrece majoritatea vieții construind un zid acaparant și tulburător care să-l apare de-o posibilă ea. Treptat, cără...