Capitolul 22

88.6K 2.8K 187
                                    

                                                     ”Furia ...”

    După ce eu și Max am împărțit pizza cu cașcaval la insistențele Emmei,am vizionat un film propus chiar de el. N-ar gusturi proaste dar a ales o dramă The Curious Case of Benjamin Button care a făcut-o pe blonda din brațele lui Kevin să plângă puțin deși n-am priceput deloc,poate doar povestea de dragoste  imposibilă dintre Daisy și Benjamin ar fi fost un subiect. Misterul filmului era cel mai interesant și puteam jura că Max l-a văzut de foarte multe ori. Dar cum a spus și el cândva:e diferit atunci când îl vizionezi cu o altă persoană. E trecut deja 21:00 și filmul e aproape pe sfârșite. Răsuflu ușurată în momentul în care Max își lasă capul pe brațul canapelei și ațipește. Dar totul are un sfârșit idiot care sună cam așa *Ding,ding,ding*,ușa Emmei suna de ceva vreme ce l-a făcut pe Max să-și ridice capul și să se uite sceptic la Kevin și blonda din brațele lui.

”Cine e la ora asta?!” el întreabă mirat și-și freacă ochii cu podul palmei. Emma dă ușor din umeri și se ridică alarmată. Kevin de ridică în picioare pentru a strânge cutiile de pizza timp în care eu opresc filmul. În cameră am rămas doar cu cu Max care stătea întins pe canapea jucându-se cu pachetul de țigări. Mă privea cu coada ochiului ca mai apoi să-și scoată telefonul din buzunar.

   Liniștea a fost tulburată de un grup de tineri veseli și gălăgioși. Bryan intră primul urmat de Tina care râdea în hohote dar se oprește brusc la vederea mea și-a lui Max care se ridică în șezut pentru a vedea cine apare în încăpere.

”Hei,bună!” Jane adaugă din spatele lor ținându-l pe Scott de mână

”Bună!” eu le răspund timp în care Max își dă ochii peste cap nu știu pentru a câta oară de când ei sunt aici.

”Musafiri…” spune printre dinți și se ridică pentru a bate palma cu Scott care se îndreaptă către el.

”Sper că nu am deranjat…” Tina adaugă și rânjește scurt.

”Oh,nu,nu,sunteți bine veniți oricând!” Emma adaugă din dreapta mea și sunt sigură că nu-i prea încântată de venirea lor pe aici.

 Mark intră și el în cele din urmă pe ușă împreună cu Lara înjurând în barbă:

”La dracu cu locurile voastre de parcare.” Adaugă și eu chicotesc văzându-i fața ușor roșie.Lara se apropie de mine și-mi strânge ușor brațul ca mai apoi să-mi facă din ochi. Bryan îmi rânjește scurt ca mai apoi să-i ofere o privire sceptică lui Max având încă zâmbetul pe buze. Se așează imediat pe canapea urmat de Tina,Scott,Jane,Mark și Lara.

”Și ce faceți voi pe aici? Nu veniți prea des,asta am vrut să spun.” Kevin întreabă și se așează pe un fotoliu ca mai apoi să o ia pe Emma în brațe. Eram prea mulți iar eu n-aveam loc.

”Nu ați venit ieri la sală și nu prea am mai ieșit și ne-am gândit să venim la voi,sus n-ați răspuns așa că ne-am gândit că ați fi aici sau la Mia și cum nu știam la ce apartament stă ea,am venit direct aici.” Mark ne lămurește iar Emma doar le zâmbește.

”Mia,tu ce faci?” Tina mă întreabă și se reașează mai bine pe canapea.

”Bine,mulțumesc,tu?” întreb enervată de amabilitatea ei deși bănuiesc că ea nu este așa. Doar încearcă să mă calce pe nervi,nu-mi place fața ei de arogantă.

”Foarte bine,nu vrei să vii și tu cu noi la sală la băieți mâine?” ea mă întreabă și-l privesc pe Max cum îi oferă o privire de *milioane*.

”Da,e o idee foarte bună.” Bryan afirmă și deja simt tensiunea lui Max cum crește.

”Nu știu …” spun neavând ideea ce să le răspund.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum