Capitolul 70

82.8K 3K 220
                                    

                                          ” Petrecerea 2 ”

Max povestește:

    Mi-am trecut degetele pe deasupra pielii sale calde și i-am sărutat palma pentru câteva clipe. I-am lăsat mâna stângă să zacă pe piciorul meu drept în timp ce eu parcam mașina în parcarea din stânga restaurantului de lux, unde se ținea petrecerea. Era un aer înăbușitor și tind să cred că nu era vine persoanelor din spatele nostru: Emma, Kevin și în cele din urmă Ken care avea fața lipită de geam.

” Dumnezeule, ce de lume, uitați-vă câți reporteri sunt, vă vor mânca de vii! ” vocea lui  se aude în mașină și Maria se întoarce către el, făcând ochii ăia mari și negri să pară mai speriați decât erau. ” Max, pot rămâne în mașină?  Nu de asta, dar cred că voi vedea mai bine artificiile de aici la miezul-nopții. ” el râde și Emma îl lovește jucăuș peste umăr.

     Mă reîntorc către fata din stânga mea și-I iau mâna în a mea. ” Va fi bine, doar treci indiferentă printre ei, îți voi fi alături! ” i-am spus și ea a dat din cap. I-am sustras paltonul din jurul scaunul și i l-am pus pe umeri ca apoi să deschid portiera.

    În momentul în care am pășit pe zăpada albă lăsând amprentele pantofilor în urma mea, zeci de persoane au alergat spre mașină având atât aparate de fotografiat în mâini, cât și camere și-n special microfoane. Am încercuit mașina și i-am ținut portiera până când ea a reușit să iasă înfășurându-și paltonul negru în jurul ei. I-am prins mijlocul și fata șatenă mi-a zâmbit amabil. Și-n acel moment oamenii s-au dezlănțuit: ” Maximilian, în cele din urmă ai o relația cu domnișoara de alături? ”, ” Ai venit alături de ea în calitate de iubit? ” , ” De când aveți o relație? ” , ” Sunteți un cuplu acum ? ” ,  ” Tatăl tău ce spune despre relația asta ? ”, ” De ce v-ați ascuns atât timp? ”

” Ken! ” i-am spus băiatului blond în momentul în care a împins ușa din sticlă înconjurată de doi bodyguarzi și ați trei oameni prin jur și am lăsat-o pe Maria să treacă prima alături de Emma. Am trecut prin mulțimea care ataca furioasă ușa și oamenii din preajma ei și am pătruns pe holul de-un lux amețitor.

    Am căutat-o rapid pe Maria cu privirea și-am zărit-o alături de un tânăr care o ajuta cu paltonul ei lung și m-am apropiat imediat. I-am înmânat la rândul meu îmbrăcămintea puștiului de la recepție și Maria i-a mulțumit amabilă. Ce-I cu fata asta? Aura ei atât de feminină își exteriorizează sentimentele prin amabilitatea ei de fată bine crescută, sper să o pot corupe puțin.

” Să mergem! Emma și băieții ne așteaptă la intrare în salon. ” îi spun încet la ureche și-și dă o șuviță rebelă în spatele urechii. Are părul prin într-o coadă împletită într-un mod ciudat pentru un bărbat, lăsându-ți spatele neacoperit de materialul negru al rochiei. Poartă una din rochiile alea lungi care amețesc orice bărbat la fiecare mișcare a trupului ei. Mi-am trecut mâna pe deasupra șoldurile sale și am înaintat spre grupului format din doar trei persoane.

” Tatăl tău tocmai discută cu un domn la doar două mese distanță. ” Kevin mă înștiințează și-I cuprind mâna Mariei între a mea și înaintez spre bărbatul îmbrăcat într-un gri cenușiu asortat la o cămașă albă și o cravată neagră. A încheiat imediat discuția cu domnul de lângă el și a pășit zâmbind spre mine și Maria.

     Nu prea am stat la discuții, cu atât în ultima vreme după ce l-am rugat să mă lase să respir fără să mă caute, uite-mă aici de mână cu fata de care sunt îndrăgostit, așteptându-mă la un lung interviu luat de tata. Mi-a zâmbit cu subînțeles privind gestul pe care îl împărtășeam cu Maria, acela fiind de-a ne ține de mână și mi-a strâns umărul în palma sa stângă.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum