Capitolul 20

85.1K 2.9K 158
                                    

                                              ”Emoții...”

Max povestește:

   În cele din urmă am ajuns în fața clubului *Wild* și deja îi pot vedea pe cei doi bodyguarzi  în fața lui. Ne apropiem de ei iar eu bat palma cu unul din ei ca mai apoi să intrăm fără vreo problemă.Tata deja ne aștepta la intrare.

”Bine ați venit,copii!” spune dar eu trec deja de el la  vedere unei tinere domnișoare agățate de brațul lui.

”Mulțumim pentru invitație,domnule Ian.” Emma mulțumește de la brațul lui Kevin.

”Oricând,doar sunteți prietenii lui Max.” tata afirmă iar eu nu-mi pot muta ochii de pe domnișoara ce zâmbea fals de la brațul lui,bănuiesc că o nouă cucerire.

”Bine ai venit,Mia!” tata mă trezește din tranșa adresându-i acele vorbe Mariei care stătea lângă Kevin.

”Vă mulțumesc!” răspunde politicoasă și eu le fac semn să ne deplasăm la o masă mai retrasă. Mergem către o masă dintr-un colț al clubului cât mai retras,atât de gălăgie cât și zgomot și ne așezăm jos.Clubul era deja aglomerat și pot vedea micile modificări de designer pe care le-a făcut tata de când nu am mai venit aici.Atenția îmi este distrasă de o domnișoară roșcată care s-a așezat în dreptul meu.

”Bună,frumosule!” aud la urechea mea și-mi îndrept capul către ea. O mai văzusem dacă îmi aduc eu aminte dar nu știu unde.

”Îți aduci aminte de mine?” mă întreabă dar privirea mea cade pe Maria și cei doi care se îndreptau deja spre bar.Îmi reîntorc capul și simt mâna roșcatei cum îmi ține brațul drept.

”Scuze dar nu am timp de tine.” Afirm și mă ridic pentru a merge după cei trei. Nu pot admite faptul că Maria arată bestial în seara asta,rochia ușor mulată de culoare neagră cu spatele gol îi dă un aer mult mai sexy decât de obicei când poartă doar tricouri largi și colanți.Mă apropii de barul unde se aflau ei și mă așez în dreptul Mariei pe un scaun înalt.

”Nu comandați?” întreb și privirea pe cade pe Ely barmanul care lucrează la tata de vreo 2-3 ani.”Salut!” spun și bat palma cu el care se ocupă de o băutură pentru tipul de lângă mine.

”Nu prea ai mai dat pe aici…” spune și văd cum îi întinde băutura tipul care s-a ridicat.

”Am fost destul de ocupat.” Afirm și zâmbesc.Privirea lui cade imediat pe Maria care umbla pe telefon. Mă încrunt la el și dau din cap în semn negativ. El rânjește și dă ironic din cap gen *Mda,sigur.*

”Deci … câte un cocktail fără alcool pentru domnișoarele și câte un Jack Daniel’s pentru mine și Kevin.” Ordon zâmbind și-mi mut privirea pe tipa de lângă mine.

”Imediat vin băuturile.” Ely anunță și-și mută din nou privirea pe Maria care era atentă acum în conversația cu Emma.

 Imediat după ce mi-am băut băutura am plecat către tata care mă aștepta la o masă mai retrasă singur. Bănuiesc că voia să schimbe niște vorbe cu mine.

Maria povestește:

 ”Și ești nouă pe aici?” barmanul blond din fața mea mă întreabă iar eu aprob din cap,ca mai apoi să-i urmăresc cu privirea pe Emma și Kevin până pe ringul de dans.

”Știi stârnește invidia fetelor.” El adaugă și atunci privirea mea cade pe fața lui prietenoasă.

”Ce vrei să spui?” întreb și ridic din sprâncene.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum