Capitolul 39

76.3K 2.9K 133
                                    

                                        ” Peștișorul șaten ”

Maria povestește:

” Max, încetează! ” scâncesc în momentul în care mă mai împinge încă o dată cu capul în apă. Simt cum apa mă acaparează iar brațele sale mă țin pe loc. De 10 minute doar asta face, mă scufundă cu capul în apă, mă lasă să iau aer preț de 2-3  secunde, ca mai apoi să-și continue jocul acesta idiot.

” Hei, dar nici măcar n-am terminat. Doar de 17 ori te-am înecat, mai am doar de 4 ori până la 21, dacă tot faci 21 de ani. ” vorbește în momentul în care mă scoate cu capul din apă iar eu mă agăț de gâtul lui pentru a nu ajunge din nou la fundul apei. Mi-a intrat apă și-n ochi, nas, urechi peste tot și de abia pot respira.

   El tot ce face este să râdă. E un așa măgar, nemernic, idiot care totuși nu pot nega faptul că arată bestial la bustul gol. Linii bine definite, spate lat și bine făcut, brațe puternice iar tatuajul care îl ascunde de ceva vreme în partea dreaptă a coastelor, uite acum își face apariția. Am descoperit ce scrie și sunt puțin uimită. Pe font negru, scris îngrijit și clar se descifrează fraza: ” Și demonul a fost înger doar că i s-au tăiat aripile. ” Clar mesajul din punct de vedere teoretic dar sunt sigură că înseamnă mai mult decât un citat scris pe propria piele.

” Ții minte că ți-am spus că ești o lipitoare? Uită-te acum la tine! ” ordonă și râde.

   Mă privesc în ipostaza de a fi urcată la propriu pe el, cu mâinile agățate de gâtul său și picioarele cât mai sus pe abdomenul său, așa nu prea poate să mă înece. Totuși mă simt rușinată de situație așa că mă îndepărtez de el înotând cât de repede pot. Dar n-am avut nici măcar o șansă, dintr-o singură mișcare glezna piciorului meu  mi-a fost prinsă și trasă spre el. Acum e acum. Mă zbat în brațele sale și nu știu cum de sunt urcată în spatele lui. Îmi înfig periculos mâinile în părul lui brunet și mătăsos.

” Dacă nu mă lași în pace, trag să știi. ” în ameninț iar el doar râde de mine și te amenințarea mea, în zadar. Nu știu cum o face dar mă prinde hotărât de spate și mă trage în față, în așa fel încât mă aruncă cu capul în apă. Mă zbat din nou dar nu mă pot compara cu forța sa și de asemenea mărimea lui. Îmi ține trupul pe loc și-mi prind bărbia cu o mâna ca mai apoi să-și fluture genele, scufundându-mă în apă din nou și din nou.

   Deși apa la propriu mă inundă pot auzi râsete și chicoteli de pe margine. ” Oh, Browns, ajunge, se va transforma într-un peștișor șaten dacă o mai îneci mult. ” Kevin spune râzând iar Max mă scoate la suprafață.

   Dă ușor din gene ca mai apoi să-și treacă o mână prin părul brunet, ud pentru a-l aranja. Oricum el arată bine și uscat și ud. În cele din urmă îmi dă drumul iar eu ies pe marginea piscinei în râsetele prietenilor care stăteau pe șezlonguri.

” Foarte amuzant. ” mârâi și dârdâi de frig la propriu. Emma se grăbește înaintea mea cu un prosop mare și pufos de culoare albă, așezându-mi-l pe umeri. Îl îmbrățișez strâns, ascunzându-mă.

   El încă se afla în piscină, făcând câteva ture înotând. Kevin sare și el cu Scott și i se alătură în încercarea de-a face câteva lungimi. Doar Bryan stă pe margine privindu-mă din spatele lui Mark care alerga ca un bezmetic după Lara pentru a o îneca puțin în apă. Măcar nu sunt singura intrată în bucluc până la urmă. Voi râde și eu copios de ea, cum a râs și domnișoara de mine.

” Lara, dacă te prind am să-ți tăbăcesc fundul ăla sexy. ” Mark urlă după bruneta minionă care aleargă în jurul piscinei, care se oprește brusc și-i arată degetul din mijloc. ”Acum chiar că ai încurcat-o. ” vocea lui Mark se aude și aleargă rapid spre ea.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum