" DIN "
Max povestește:
Se aude brusc o ușă trântită, iar eu îmi ridic capul somnoros din perne. Este în jur de 08:30 și cel mai probabil zgomotul a venit din camera băieților. Da, Ken doarme în același pat cu Kevin. Doar gândul că prietenul meu cel mai bun va turba când se va vedea cu Ken în același pat mă face să bufnesc în râs. Ce aveam să fac? Nu puteam să-l las să doarmă pe canapea și oricum erau beți amândoi și patul lui Kevin era ultima opțiune. Dormitul în același pat cu mine iese din discuție de la început.
" Nemernicule! " cum mi-am și imaginat vocea prietenului meu din copilărie se aude și o bușitură în ușa mea mă alarmează și mă face să mă ridic în șezut. " Aici erai! " ușa se trântește de perete opus, iar eu îmi ciufulesc părul și râd de fața lui. " Cum ai îndrăznit să mă lași să dorm în pat cu un bărbat și cu unul care e gay. " vocea lui e acum în șoaptă și asta doar pentru că îi este teamă să nu fie auzit de Ken.
" Nu exagera, amice! Erați beți amândoi și oricum nu erați capabili de nimic. " fac mișto de el dar mă trezesc cu o pernă în față. Îmi scutu capul în urma impactului trântindu-mă din nou cu fața pe pernă.
" Așa nemernic. " aproape urlă al mine și se așează pe marginea patului. " Și nu mai râde, nemernicule! " ridică un deget împotriva mea ca eu să râd și mai tare de el și de fața lui parcă călcată de tramvai. " Cum ți-ai putut lăsa prietenul să doarmă cu un gay? " mă întreabă șoptind ultima parte a frazei iar eu rânjesc amabil către el.
Ridic din umeri și mă întind ridicându-mă în cele din urmă în picioare. Parchetul închis la culoare este rece și-mi alerg privirea în căutarea papucilor de casă. Îi găsesc lângă dulap și fug în recuperarea lor. Deja aflați în picioarele mele, ele sunt ușor încălzite și relaxate. Încerc să-mi găsesc și-un tricou pentru că aseară am adormit doar într-o pereche de pantaloni scurți pentru că îmi era prea lene să mai caut ceva de îmbrăcat.
" Emma a rămas la Mia? " Kevin mă întreabă de pe marginea patului, iar eu zâmbesc inofensiv și somnoros după doar câteva ore de dormit și-l aprob din cap.
" Stai calm, nu e geloasă! Știe că amicul nostru Ken nu este pe gustul tău deși sunt blonzi amândoi. " fac caterincă, iar el îmi trimite săgeți cu privirea. " Și omule, în ce hal ai fost aseară, nu te-am mai văzut din momentele în care dormeam ca proștii pe balcon pentru că băusem așa mult, încât nu ne puteam deplasa în dormitor. " râd zgomotos și el mă acompaniază. " Emma, nu a fost prea fericită, de aceea a rămas la Maria. " îi dezvăluim și fața lui este ascunsă în palme.
" Apropo, tu ce-ai făcut aseară cu Mia? " mă întreabă și mă prefac că sunt ocupat căutându-mi telefonul. " E aici. " mă anunță și-mi aruncă telefonul în brațe. " Hai zi, nu trage de timp, ați cam dispărut chiar înainte să intrăm în club. " vorbește bănuitor spre mine, iar eu iar dau din cap. Nu prea am habar ce să-i spun, aș vrea să recunosc cele întâmplate aseară cu Maria, dar sunt așa multe evenimente încât nu știu de unde să încep.
" Doar ne-am întâlnit cu tata. Era împreună cu doamna aia și plozii ăia doi. " aproape mârâi și mă plimb de colo până colo neliniștit. " Îi prezenta viitoarei lui soții clubul. " ironizez totul, iar prietenul meu cel mai bun își trece mâna prin părul de culoare închisă.
Brusc ușa de la intrare se aude trântită, iar eu mă reîntorc spre ieșirea din camera mea. De asemenea prietenul meu Kevin se ridică brusc și mă urmează până pe hol. Deodată în fața noastră își fac apariția cele două fete cu niște boluri în mâini. Emma intră prima pe hol, îmbrăcată într-un tricou negru și-o pereche de pantaloni scurți, iar Maria o urmează din spate îmbrăcată de asemenea într-un tricou larg gri cu niște pantaloni scurți.
CITEȘTI
"Călăul"
RomanceCARTE NEEDITATĂ " Dacă nu exprimi vreo emoție, nu înseamnă că nu trăiești una. " Megaloman. Acerb. Ardent. Maximilian Browns își petrece majoritatea vieții construind un zid acaparant și tulburător care să-l apare de-o posibilă ea. Treptat, cără...