" Gelozie "
Max povestește:
Am trântit cu putere ușa în spatele meu. Este deja ora 10:30 iar eu tot ce fac este să mă plimb prin apartament. După 3 săptămâni am rămas și eu o noapte aici și așa n-am dormit foarte mult. M-am pus la culcare la ora 3 dimineața. Am vorbit cu Kevin pe balcon tot timpul acesta, am fumat prea mult și țigările cred că mi-au încețoșat modul corect de a gândi. O tot văd țopăind pe Maria de acolo până acolo și sunt prea ocupat în al căuta pe idiotul acela de Kevin. În cele din urmă dau de el în bucătărie consumând o cană de cafea.
" Și s-a trezit lumea! " comentează și casc lung ca mai apoi să mă trântesc pe un scaun la îndemână. " Ce faci, amorezatule? " șoptește întrebarea ironică iar eu îmi dau ochii peste cap. Îl voi bate de dimineață cred.
" Mă enervezi. " spun zâmbind, căutând-o pe Emma din priviri. Nici urmă de ea.
Prietenul meu mă privește de la capătul mesei și-mi întinde cafeaua lui. Am nevoie așa că nu refuz și i-o iau rapid între degete. O duc la gură și sorb rapid. Revigorare. Râde și se ridică pentru a lua farfuria cu croissante de pe dulap. Îmi întinde și mie farfuria dar îl refuz printr-o mișcare din cap. Nu-mi este foame chiar deloc.
" Bună dimineața, băieți! " spune și-l sărută pe Kevin pe obraz. Oare când mă voi trezi și eu dimineața, ea să-mi facă cafeaua și să mă sărute pe obraz. Privesc scena din fața mea și sunt gelos. Gelos că n-am pe nimeni lângă mine. Îmi scutur capul rapid și-mi vine să-mi trag o palmă, numai baliverne gândesc.
" Neața, iubire! " aud răspund din partea brunetului din fața mea și zâmbesc instantaneu. Sunt gelos pentru că n-am pe cine să strig iubire dar îmi merit soarta, sunt un nemernic.
" Eu trebuie să mă duc până la Mia. " ea anunță iar în momentul următor Kevin sare de pe scaun entuziasmat, zâmbind în apropo față de mine.
" Vin și eu! " spune și-l văd agitându-se prin bucătărie.
" Hellooo, pe mine nu mă lăsați singur, vin și eu. " afirm iar prietenul meu zâmbește prea larg. Ce minunăție când ne înțelegem doar din priviri. Blonda se încruntă la amândoi și ne face semn să ne așezăm. Ne conformăm ca doi copiii inocenți și ascultători.
" E o întâlnire între mine și ea, trebuie s-o ajut la ceva. " spune și strânge de pe masă resturile lăsate de mine și Kevin. Ce bine că există o femeie în casă. Probabil acum ne băteam cine să spele și cine nu vasele.
" La ce? " iubitul ei o întreabă și-o ajută să așeze vasele în chiuvetă. Privesc scena din fața mea și curiozitatea dansează lângă mine. De treabă are Maria așa importantă de a apelat la Emma?
" Are o întâlnire și trebuie s-o ajut să-și aleagă îmbrăcămintea. " spune iar eu am impresia că cineva a aruncat o găleată cu apă rece în mine. Kevin mă privește și spune un " Ooo! " pe când Emma spală vasele. Îmi trec mâna prin păr agitat și plănuiesc să pun o turmă mare de detectivi pe urmele ei să aflu cine a îndrăznit să o invite la o întâlnire. Îl va lua naiba oricum!
" Întâlnire? " cuvântul îmi iese pe gură instantaneu și nici nu gândesc în momentul de față. Plănuiesc cum l-aș putea chinui pe acel tip. Să încep cu rasul părului și tăiatul degetelor sau direct trec la fapte mai mari și anume spânzurarea lui?
" Da, Max, întâlnire și doar pentru că tu n-o placi pe Mia, asta nu înseamnă că nu sunt băieți care nu o plac. Te anunț că sunt foarte mulți care își așteaptă rândul. " spune și-mi dau seama că am de furcă. Drăcie, asta îmi mai lipsea, concurența? O văd pe blondă cum iese din încăpere ajungând imediat pe hol. Kevin mă privește zâmbind puțin cam forțat și adaugă.
CITEȘTI
"Călăul"
RomanceCARTE NEEDITATĂ " Dacă nu exprimi vreo emoție, nu înseamnă că nu trăiești una. " Megaloman. Acerb. Ardent. Maximilian Browns își petrece majoritatea vieții construind un zid acaparant și tulburător care să-l apare de-o posibilă ea. Treptat, cără...