Capitolul 96

39K 2K 348
                                    

                                                                           " Târziu "



Maria povestește:


            Am scos cheia din buzunarul drept al hanoracului și am introdus-o în ușă. Am verificat perspicace împrejurimile, aruncându-mi privirea obosită asupra verandei și am împins bucata din lemn în partea opusă. Imaginea holului mi s-a deschis în fața ochilor exact ca un om pregătit pentru o îmbrățișare. Lumina difuză a soarelui s-a jucat pentru o clipă pe jaluzelele din apropierea mea, iar trupul mi s-a lipit de ușa din lemn masiv. Am tras aer în piept ca și cum viața mea depindea de asta și am închis ochii simțitor, mirosea a înstrăinare. Mi-am înfășurat brațele în jurul trupului și m-am prăbușit pe parchet, continuând să stau lipită de ușă. Mi-am împins capul, sprijinindu-mă de lemnul uscat și mi-am strâns ochii violent. Era în fața mea, indiferent ce făceam el se afla acolo, exact în fața mea. Cu trupul lui greoi și masiv, cu părul brunet și perfect aranjat și ochii săi albaștri electrizanți ce-mi pătrundeau fiecare petic de piele. " Te-am căutat, Maria! Te-am căutat în fiecare femeie pe care am întâlnit-o, dar nu te-am găsit! " vocea lui îmi suna în cap din nou și din nou, iar imaginea sa îmi răscolea sufletul. Mi-am dus brațul în părul șaten și răsfirat pe întreg spatele, și l-am strâns în pumni agresiv, împingându-mi capul și mai tare și ușa din lemn.

           Mă zdruncinase din toate temeliile, îmi distrusese într-un timp concis și remarcabil toată fortăreața pe care mă chinuisem să o construiesc în tot acești ani. Era un om fără limite, un om imprevizibil din toate punctele de vedere. Mă bântuia, îi simțeam parfumul înconjurându-mă și întorcându-mi capul în fiecare parte a holului, îl vedeam pe el sfidându-mă. Nenorocitul. Avea o plăcere nebună să-mi chinuiască sufletul, ăsta era el până la urmă. Mi-am dus degetele pipăind necontrolabil porțiunea de piele expusă a brațului, simțind zeci de furnicături. Îi simțeam urmele degetelor sale, ținându-mă strâns lângă el. Închizând ochii l-am auzit. I-am auzit pașii grăbiți spre ușa lui Ryan și momentul în care trupul său greoi a făcut contact cu ușa pentru a-mi bloca ieșirea. Am strâns puternic din dinți și am izbit pumnul stâng de parchetul rece de sub mine. Îmi sfidase sufletul și rațiunea, diavolul!

           Îi auzeam vocea Emmei cum mă striga din hol, dar ochii mei îmi erau tot ațintiți asupra lui. Zâmbetul ironic îi încadra chipul, iar trupul său masiv mă acaparase cu întreaga sa înălțime. Am bufnit, înălțându-mi privirea spre el și mi-am împins palmele în pieptul său. Cuceritor și-a etalat zâmbetul amuzat și ridicând palmele în aer, asemenea unui om încolțit, a pășit din calea mea. Deschizând ochii el era exact acolo, în fața mea, cu palmele mari în jurul trunchiului său și picioarele zvelte acoperite de un material negru. Am țipat și am aruncat setul de chei din pumnul meu stâng, dorind cu ardoare să îl ating. Și brusc, imaginea lui dispăruse ca prin minune. " Te-am căutat, Maria! Te-am căutat în fiecare femeie pe care am întâlnit-o, dar nu te-am găsit! " vorbele sale făceau ecou în mintea mea, agitându-mă și mai tare. Mi-am dus brațul stâng la piept și am strâns în pumn bluza ce mă acoperea, bătăile inimii îmi răsunau în cap.

" Mia! " deodată am ridicat privirea din colțișorul holului și mi-am înălțat fruntea către sursa unor pași grăbiți. În jur de doar câteva clipe în fața mea apăruse pe neștiute ultima persoană pe care mi-o dorisem s-o văd în acel moment. Cu părul său șaten prin într-un coc la baza cefei și trupul zvelt acoperit de o rochie gri, mama stătea exact la doar câțiva pași în fața ochilor mei. Ochii mei negri i-au susținut privirea furioasă și am ridicat barba, împingându-mi capul încă o dată în bucata din material dur.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum