Capitolul 9

87K 3K 44
                                    

                                 ” Propuneri & invitații ”

 

  Max povestește:


  După ce mi-am terminat programul la academie, citesc mesajul lăsat de Kevin pe telefon. Se pare că nu poate veni la înot, mi l-a răpit Emma pentru o zi la cumpărături cu ea. Bietul meu prieten, va avea mult de suferit. Mi-am parcat mașina în fața cafenelei și  am coborât fără prea multă grabă. Am împins ușa din sticlă și am pătruns în cafeneaua foarte aglomerată. Mi-am zărit așa zișii prieteni la o masă mai retrasă și i-am urmat grăbit până acolo. Îi salut distras și mă așez pe singurul scaun neocupat chiar lângă Tina Pine, una din fetele din grupul nostru de prieteni.

” Și care e treaba? ” întreb în timp ce mă așez mai bine pe scaun și-mi scot o țigară din pachet, apoi îl arunc pe masă. La masă ne aflam toți mai puțin Emma și Kevin care probabil sunt foarte ocupați cu cumpărăturile alea.

” Ceva distracție ... Scott dă o petrecere în seara asta. Ce zici vii? I-am trimis deja mesaj lui Kevin dar se pare că nu poate veni, cică e ocupat cu Emma. ” Bryan mă informează și-l aprob ușor din cap. Deși facem parte din același grup de prieteni, niciodată nu l-am înghițit prea bine.

Mai trag un fum din țigară ca mai apoi să vorbesc. ” Nu pot. Sunt destul de ocupat azi. ” Spun și-mi scot telefonul din buzunar. Ignor apelurile pierdute de la Kevin și Emma și-mi trântesc telefonul pe masa transparentă.

” Cum omule, nu vii? Ce este așa important încât să nu vii la petrecerea unui prieten bun de-al tău? Și eu care speram că mi-o vei aduce pe noua ta vecină, am făcut cunoștință cu ea, hm, e drăguță. ” Spune Bryan rânjind scurt. Mă încrunt și mă uit atent la el. Știu despre cine vorbea, Maria, logic îi atrase atenția.

” Ți se pare că 24 și 13 sunt numere vecine? ” întreb ironic iar Tina îmi ia țigara din mână și râde caraghios. Părul ei blond ușor buclat la vârfuri stă așezat peste umeri într-un mod precis.

” Uită-te la el, știe și unde locuiește! O vizitezi regulat? ” întreabă ea pe un ton ironic rânjind.
Îmi dau ochii peste cap și râd batjocoritor atunci când îmi întorc capul către ea. O surprind trăgând din țigara mea.

” Vrei să te vizitez și pe tine? ” o întreb și las capul într-o parte. Întotdeuna i-am urât glume de prost gust sau ironiile fără prea mul farmec. E genul acela de fată care are tot ce dorește și obține acel lucru prin toate mijloacele și când spun toate mijloacele mă refer prin multe modalități puțin frumoase.

” De ce, nu?” spune și rânjește la mine. ” Mi-ar face o mare plăcere. ” vorbește către mine și-mi pune mâna pe braț mângâind ușor. Tocmai se dă la mine …

Îi iau mâna de pe mine ca mai apoi să bufnesc serios că tre ea ” Ai vrea tu, Tina! ” spun apăsat și-i iau țigara din mână. Are un obicei prost de-a consuma țigara persoanei care fumează și stă lângă ea.

” Da, recunosc! ” recunoaște chiar mândră iar eu îmi măresc ochii. ” Orice fată ar vrea, să fim serioși acum! ” ea ordonă puțin și-mi ia o țigară din pachet. Alt obicei tâmpit pe care îl urăsc la ea. Dacă stau bine și număr câte țigări mi-a fumar, mi-ar trebui un contabil, asta-i clar. O privesc printregene cum își dă părul ușor buclat de pe umăr și se întoarce către mine pentru a-și etala zâmbetul.

” Tina, nu mai visa! ” îi ordon rânjind iar mâna ei îmi trece seducător pe deasupra bărbiei mele. Îmi stâng țigara ca mai apoi s-o prind brusc de mână și să i-o îndepărtez ușor. ” Asta nu se va întâmpla! ” șuier ușor și mă las pe spate pe scaun.

  Își mușcă buza ușor și se uită la mine . ” Niciodată să nu spui niciodată! ” ea adaugă și îmi oferă o privire încrezătoare. Bufnesc în sinea mea și ignor gesturile ei ușor vulgare. Nu-mi plac blondele decât pentru o zi chiar două dacă merge bine.

” Și mi-o aduci sau nu pe vecina aia drăguță? ” Bryan are curaj să mă întrebe și-mi fac timp pentru a-l privi în ochii lui înfometați. Bărbat prost. Îmi iau pachetul de țigări de pe masă și mi-l îndes în buzunar ignorând ce tot spune el acolo și-mi strâng mai tare telefonul în mână.

” Adu-ți-o singur! ” ordon și mă ridic ca mai apoi să bat palma cu Scott și Mark. Ieșirea asta mi-a picat rău, ca o mâncare proastă. Sau poate la vedere lui Bryan mi-a picat ceva greu la stomac.

  Deja parcat în fata blocului, am ales să-mi las mașină în spate. Mă simt puțin greu și cel mai probabil pentru că mi-am pregătit condiția fizică la academie. Ușa apartamentului este deschisă și de cum pătrund în apartament o văd pe Emma în brațele lui Kevin pe canapea.

” Oh, te-am așteptat! ” ea sare rapid și vine în fața mea. ” Mâine seară o să avem musafiri la cină. Vine, Maria și te rog, eu mult să nu te comporți urât cu ea, te rog, te rog! ” ea se milogește la mine iar eu îmi dau ochii plictisit peste cap.

” În ce hal ai ajuns tu, Emma, să te milogește la mine. ” îi spun în față iar fruntea este este brăzdată de niște încruntături. ” Dar bine, n-am să mă comport urât cu ea, poate chiar am să fiu drăguț. Promit! ” spun și ridic o mână în aer. Se uită ciudat la mine ca mai apoi să zâmbească și să-mi sară în gât. ” Și da, ia-o Kevin, de pe mine! ” țip iar ea se retrage rânjind.

” Super, va fi o seară faină, abia aștept și mulțumesc mult! ” ea mai adaugă și de data asta sare în spatele meu. Prietenul meu de pe canapea tot râdea de cele văzute iar fata blondă tot țopăie în spatele meu.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum