Capitolul 12

88.1K 3K 106
                                    

                                                     ”Horror”

   Maria povestește.

  După ce am primit ceaiul comandat iar Emma și fetele câte o cafea, ne-am continuat din nou discuția. Fetele astea chiar par drăguțe și nu arogante cum te-ai fă așteptat atunci când cineva nou apare în grupul lor.

” Vin băieții? ” întreabă Jane deja enervată.

” Da, ți-am spus. Trebuie să apară din minut în minut. ” Răspunde Emma deja cu ochii în telefon. La nici 2 minute de la încheierea discuției o gașcă formată din cinci băieți se apropiau de noi. Chiar băieții de la petrecere plus Kevin și … oh, Doamne, Max. Îmi dau ochii peste cap și-i văd deja în jurul nostru.

” Hei, fetelor! ” spune Mark și ne zâmbește ca mai apoi să se așeze pe un scaun gol, acum am înțeles de ce ne trebuiau atât de multe scaune. Max se așează chiar în fața mea, în dreapta lui se așează Bryan care stătea lângă Mark. Scott se așează lângă Jane care stătea și ea lângă Lara care mă tot ghiontea. Iar Kevin se așează și el ultimul între Mark și Emma.

” Ați întârziat. ” Repetă Lara, mustrându-i.

” Doar puțin, nu puteam pierdea bătaia. ” Kevin râde iar eu sunt confuză. Fetele râd și privirile noastre se îndreptau către Bryan care era cam șifonat la față.

” De la cine ți-ai luat-o? ” Jane întreabă în hohote de râs. Bryan se strâmbă la ea iar Scott își îndreaptă mâna către Max care scria mesaje.

” Ce-i? ” întreabă inofensiv când își ridică privirea din telefon.

” I-ai dat-o tare. ”Jane spune iar Max doar rânjește.

” Știi Jane, fiecare om primește ce merită. ” El se justifică și îi pot simți privirea arogantă îndreptată spre mine. Fac bine și-mi bag și eu capul în telefon și încep să vorbesc prin mesaje cu un coleg de la facultate ce mă tot întreba pe când trebuiau predate ultimele 3 proiecte.

” Cine e, cine ? ” Lara întreabă din dreapta mea și chicotește.

” Un coleg. ” Spun și-mi aplec capul spre urechea ei pentru a nu face mare zgomot.

” E drăguț? ” întreabă și începe să râdă tare. Dau dezaprobator din cap și-i spun în șoaptă:

” E ocupat .”

” Oh, ce ghinion. ” Se strâmbă și se oftică.

  Imediat privirea mi-a fost furată de o pereche de tocuri care se apropiau de noi. O blondă subțirică cu ochelari de soare la ochi își făcu apariția lângă noi. Lara era deja agitată pe când Emma oftă sec și-și lăsă capul pe umărul lui Kevin.

” Bună,prieteni! ” spune cu o voce subțire și se așează pe singurul loc gol de lângă Max.

   Imediat privirea ei cade pe mine și-mi zâmbește mișelește apoi capul ei dă să se întoarcă către Max care își aruncase pachetul de țigări pe masă, nu înainte să-și scoată una.

” Și tu ar trebui să fii fata noua ? ” spune ea cu un gram de seriozitate.

” Mia. ” Spun iar ea rânjește scurt.

” Tina, încântată să te cunosc. ” Spune și-i zâmbește lui Max.

” De asemenea. ” Spun și dau din cap.  O aud pe Lara sâsâind dându-mi seama că nu o suportă pe blonda din fața mea.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum