Capitolul 19

88.2K 2.8K 47
                                    

                                                    ”Ian Browns”

    Mia *Maria* povestește:

   M-am ridicat din pat și m-am îndreptat spre baie înainte să-mi verific telefonul. Doar un mesaj de la Jane care mă întreabă ce fac. Îi răspund ca mai apoi să mă las purtată de apă. După ce îmi usuc părul și mă îmbrac în ceva rapid mă duc în bucătărie pentru a bea ceva cald. Ceaiul meu s-a răcit așa că renunț și sper că voi apuca să beau ceva înainte de cursuri. Este de abia 10:00 și îmi fixez privirea pentru a nu întârzia,la 11:30 cursurile spun *PLAY*. Îmi iau jacheta din dulap ca mai apoi să înșfac geanta de umăr de pe canapea. Îndes telefonul în buzunarul drept și deschid ușa pentru a ieși. Bag cheia în ușă și o întorc de 2 ori ca mai apoi să o arunc prin geantă. Mă întorc pe călcâie iar privirea mea cade pe tipul îmbrăcat într-un tricou alb cu o jacheta din piele neagră deasupra și veșnicii lui bocanci. Chicotesc când deja e în dreptul meu și-i pot zări mica zgârietură de pe obrazul drept,asta-i de la mine. Sunt conștientă acum la ce sunt bune unghiile mari. Privirea lui cade pe mine și se încruntă ușor. Își dă ochii peste cap iar eu îmi păstrez zâmbetul enervant.

”Data viitoare îmi voi lăsa unghiile mai mari!” spun și mă uit la unghiile mele date cu lac negru.

”Nu și dacă nu va mai exista o dată viitoare.Drăcușorule!” mârâie în timp ce face un pas în față.

”Arogantule!” deschid gura iar el se strâmbă la mine.

”Frustrato!” afirmă și deja mi-am încleștat pumnul stâng. Ce croșeu va primi dacă va deschide iar gura aia.

Deodată atenția ne-a fost furată de un bărbat înalt la fel ca și Max cu părul ușor cărunt cu niște ochi albaștri,semănau destul de mult fizic.

”Max!” afirmă și-i pot vedea zâmbetul larg la vederea tipului cu tatuaj pe gât.

   Max se întoarce încet în momentul în care domnul din fața mea îi atinge ușor umărul și pot vedea cum își strâng mâna. Imediat privirea lui cade pe mine timp în care Max își dă ochii peste cap. Domnul face doi pași în față și dă ușor din cap.

”Bună ziua!” spune având încă zâmbetul pe față.

”Bună ziua!” adaug și eu și-l privesc atent.

”Vecină nouă?” Întreabă îndreptându-și privirea către Max.

”Aha!” el spune și dă ușor din cap.

”Ultima dată când am venit aici,locuia altă domnișoară.” Spune și-mi zâmbește.

”Mia Weaver.” Spun și întind mâna.

Imediat mâna mi-a fost strânsă de ceva călduros și am zâmbit mulțumită:

Ian Browns,tatăl lui Max,încântat să te cunosc domnișoară.”

”De asemenea.” Adaug și îl pot privi pe Max destul de iritat la un pas în spate de tatăl său.

Privirea lui Max mă ațintea dur.

”Și ești studentă?” tatăl lui mă întreabă și-mi distrage atenția.

”Da.” Afirm.

”Ce facultate?” adaugă curios.

”Arhitectură.” Spun.

”Frumos! Afacere de familie?” întreabă și zâmbesc la întrebarea adresată pe care am auzit-o a doua oară de când sunt aici.

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum