91.

209 14 9
                                    

'Instappen meisjes,' Zegt Alyssa terwijl ze de deur van de auto open houdt. 

'Mama mag het dak open?' Vraagt Ilayda. Alyssa knikt goedkeurend. 'Dat mag zeker als jullie braaf jullie gordel om doen.' 

'Yeeeeyyy!!' Roepen de drie kleine meisjes. 

'Alee hup hup instappen, mama heeft honger!' 

'Oké, snel, snel, zeggen de meisjes.' Ze stappen allemaal in de auto en meteen wandelt Alyssa naar haar plaats in de auto. Ze stapt moeizaam in en zucht diep uit wanneer ze zit. 

'Dus we doen het dak open?' 

'Jaaa!' Roepen de drie kleine meisjes. 

Alyssa start de motor van haar auto op en drukt op een knopje en ziet hoe zeer langzaam het dak van de auto open gaat. 

'En nu gaan we een leuke lied kiezen,' Zegt Alyssa terwijl ze op haar telefoon door haar playlist gaat. 

Ze drukt op het liedje van Dua Lipa: Falling Forever

Ze zet het muziek luider en kijkt naar achter en ziet haar 3 kleine meisjes al dansend achter op zitten. 

Ze rijdt meteen de oprit af en zingt met het liedje mee. De meisjes steken hun armen in de lucht en viben met de muziek mee. 

Na 10 minuutjes rijden komen ze aan het restaurant aan. Ze stopt de auto voor de ingang van het restaurant. 

Farid zit in de keuken en herkent meteen het liedje, dat speelde 24/24 thuis af omdat zijn meisjes er dol op zijn. 

Hij grijpt een handdoek en wandelt de keuken uit. Hij wandelt door de eetruimte en ziet meteen Alyssa haar cabrio. Er verschijnt meteen een brede glimlach op zijn gezicht wanneer hij zijn meisjes ziet. 

'Ah, daar is onze kok.' Zegt Alyssa terwijl ze net haar gordel los drukt. 

'Wacht, wacht, ik kom je helpen.' Zegt Farid meteen en versnelt zich naar Alyssa. Hij opent de deur voor haar en neemt haar bij haar handen. Ze stapt moeizaam uit de auto en geeft hem dan een schouder klopje als bedankje. 

'Dankjewel, meneer de kok.' Glimlacht ze en wandelt naar de stoep. Farid kan zijn ogen niet van haar houden. Alyssa kijkt naar hem wanneer ze voelt dat hij nog steeds naar haar aan het kijken is. 

'Straks brand er nog iets aan als je zo blijft staren.' 

'Dan komt dat door jou.' Alyssa rolt haar ogen en wandelt naar de achterdeur van de auto. 

'Wij hebben honger meneer de kok.' Zegt Alyssa meteen. 

'Jaa! Wij hebben honger papa.' Zegt Ilayda meteen. Alyssa opent de deur voor hen en doet teken dat ze alle drie uit de auto moeten stappen. 

Farid sluit de deur van de auto en wandelt naar Alyssa en de meisjes. 

'Awel als jullie honger hebben, heb ik lekker gekookt.' 

'Dat beslissen wij of het lekker is of niet.' Kaatst Alyssa. 

'Komaan meisjes, wij gaan naar binnen.' Alyssa gooit haar haren naar achter en drukt haar sleutels in de hand van Farid. 

'Ik ga met de meisjes naar binnen, parkeer jij deze voor mij?' 

'Zeker, uwe hoogheid.' Alyssa lacht meteen en wandelt het restaurant binnen. Ze wilt net gaan zitten aan de tafel waar de meisjes zitten, maar dan voelt ze weer iets vochtigs tussen haar benen glijden. Ze kijkt naar de grond en ziet het water op de grond. Ze draait zich meteen om en ziet Farid met opgetrokken ogen naar haar kijken. 

'Ieuw! Mama heeft pipi gedaan in haar broek!' Roept Ilayda en meteen beginnen de andere meisjes te lachen. 

'Farid! Mijn water!' Zegt Alyssa terwijl ze haar buik meteen weer vast grijpt. Farid loopt meteen het restaurant binnen. 

'Je gaat bevallen!' Lacht Farid. 

'Neeeee!! Niet nu! Ik wil niet nu bevallen!!' 

Farid lacht meteen en kijkt naar de meisjes. 

'Jullie broertje komt eraan!' Zegt Farid met zijn handen in de lucht. 

'Jaaaa!!! Een baby!'

'Naar de auto!' Roept Farid meteen. 'Instappen meisjes! Mama moet naar het ziekenhuis!' 

De meisjes drukken hun meteen van hun stoel recht en rennen door het restaurant meteen door naar de auto. De security aan de deur helpen de meisjes instappen in de auto van Alyssa. 

'Ik zweer het je, Farid, dit is mijn laatste keer, het is gedaan met kinderen.' Zegt ze terwijl ze haar buik vanonder vast houdt. 

'Dat beslis jij niet alleen.' Hij plaatst zijn arm achter haar rug en neemt haar tas aan en geeft zijn andere arm als ondersteuning. 

'Vandaag is het gratis eten!' Roept hij door het restaurant. 'Mijn vrouw gaat bevallen en ik word vader van mijn vierde kind!' Roept hij uit alle vreugde door zijn restaurant. 

'Zwijg, Farid, zwijg, je maakt mijn weeën erger!' 

'Maak jij je maar geen zorgen, je weet hoe het, jij weet hoe je moet bevallen, mijn lieveling,' En hij drukt een zoen hevig op haar wang en wandelt met haar naar de uitgang van het restaurant. 

'Meisjes gordel, we gaan snel rijden!' Zegt Farid terwijl hij de deur voor Alyssa opent om in te stappen. 

'Het doet zoveel pijn,' Kreunt Alyssa terwijl ze in de auto aan het instappen is. 

Farid sluit de deur dicht en rent gehaast naar zijn plek achter het stuur en start meteen de motor van de auto. Hij kijkt naar achteren en ziet zijn drie kleine meisjes die in alle vreugde aan het wachten zijn tot Farid gaat vertrekken. Hij kijkt naar Alyssa en ziet hoe ze al kreunend haar buik vast houdt van de pijn. 

'Hou jullie vast meisjes, want papa gaat gassen!' En meteen drukt hij zijn voet in het gaspedaal en rijdt met volle snelheid naar het ziekenhuis. 





Until you, by Belizih

Until you. VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu