Bölüm 11•Renkleri Solduran Kraliçe•

21.7K 1K 360
                                    

                  

Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur.Keyifli Okumalar :*

Medya:Temsili Poysel.

***

Poyraz'dan

Şaşkınlıkla bana bakan Emre'ye göz devirip sigaramı içmeye devam ettim.Sigara içmekten hoşlandığım söylenemezdi.Kokusunun üzerime sinmesinden hoşlanmıyordum ve bunun sebebi annemdi.Oldum olası sigaradan nefret etmişti fakat bu aralar iyi gelen tek şey sigaraydı.Emre şaşkınlığı üzerinden atarken

''Ne yaptım dedin?!'' diye tekrar sorduğunda sinirle ona döndüm.Derin bir nefes alıp  yatakta oturur bir hale gelirken

''Onu öptüm'' dedim.Emre kendini yatağın karşısındaki kahverengi koltuğa attı ve  merakla bana tekrar bir soru yöneltti.

''Bunu neden yaptın?'' dediğinde gözlerimi kapadım ve derin bir nefes aldım.Onu öpmek o an çok cazip görünmüştü ve bende yapmıştım.

''Canım istedi'' dedim ve sigarayı  kültablasına bastırıp sönüp sönmemesini umursamadan yataktan kalktım.Üzerimdeki tişörtü yatağın üzerine atarken baş ucumdaki saate baktım.Öğle saatleriydi  ve klasik bir okul günüydü.Bir yıl okulda kalmamın sonucu olarak şuan üniversitede değilde lisedeydim.Aptallığıma bir küfür savurup Emre'nin dediklerini dinlemeye başladım.

''Abi aptal gibi davranıp kıza umut veriyorsun.Kız koymuş son anda noktayı sevemez kimse seni benim gibi demiş hangi akla hizmet gidip kızı öptün?''  dediğinde neden  bir anda onu öptüğümü sorgulamaya başlamıştım.Geçerli sebebim canım istedi olsada onu öpmemin asıl sebebi bu değildi.Söylediği tüm sözlerden sonra kapanışı dudaklarım ile dudaklarını örterek yapmıştım çünkü vedasını taçlandıracak bir şeye ihtiyacı vardı.O kadar önemsiz olmadığını hissedeceği birşeye.Bunu yapmamın tek nedeni orada onu görmeden önce rüyamda annemin Selen hakkında söyledikleriydi.Sanırım ona davranışım hoşuna gitmemiş olmalıydı ki onca yıl sonra tekrar yanıma gelmişti.Çok mu kötü davranıyordum bilinmez fakat sadece olması gerektiği gibi davranmıştım.O an orada olan şey ise annemin dediklerine  karşılık yaptığım bir hareketti.

''Umutlanmayacak.Umut öldürür kelimesi boşuna değil Emre.Onu öperken ölümü fısıldadım dudaklarına.En azından bunu anlayıp tamamen benden vazgeçmesini umuyorum.Gidip Bartu ile ilgilen.Az sonra Yağız'da gelmiş olur.Tabi Efran ve Eymen'de'' dediğimde Emre sessiz bir şekilde arkamdan bakıyordu.Umursamadan banyoya geçip üzerimdekilerden kurtuldum.Derin bir nefes alıp soğuk suyun altına girerken yumruklarımı sıkıp fayansa hızlı bir şekilde geçirdiğimde kafamdaki soru işaretlerinin elimin acısı ile biraz dağılmasını umuyordum.Bartu olayı beni çıkmaza sokmuştu.Eliz için tüm çıkış yollarımı küçük bir çocuk kapatmıştı.Öte yandan Selen'in vazgeçmesi işimi kolaylaştırmıştı iki kızla uğraşmak zorunda kalmayacaktım fakat içimde kötü bir his vardı.Bunu açıklamak için yeterli kelime yoktu sanırım kelime haznemde.Suyun bedenimden akıp gidişini izledim bir süre.Daha sonra duşumu alıp banyodan çıktım.Belime bağladığım havlu ile aynanın karşısına geçtim ve kirli sakallarımda gezdirdim elimi.Hiçbir zaman okula giderken sakallarımı kesmemiştim şimdide kesmeyecektim.Traş köpüğüne göz ucuyla bakıp kenarıda duran havluyu alıp saçlarımı kurularken banyodan çıktım.Gördüğüm tablo sabah sabah tüm nefreti iliklerime kadar hissettirirken gülümsemesine karşılık somurtmamıştım bile.

''Günaydın çocuğumun babası!'' diyen  Eliz'e göz ucuyla bakıp dolabımın karşısına geçtim.Yatağın üzerindekiler dikkatimi çekerken Eliz'e ters ters baktım.

''Bana ait olan hiçbir şeye elini sürmeyeceksin Eliz.Ayrıca tek ortak noktamız Bartu ve inan elimde olsa seni o ortak nokta öldürürüm.Bir daha sakın bir aileymişiz gibi davranma.Sadece birkaç gün daha çocuğunla olacaksın.O günler içersinde gözüme gözükürsen Bartunun ileride neler hissedeceğini bir saniye düşünmeden seni kendi ellerimle boğarım'' dedim.Boğarım derken gözlerimi dahi kırpmamıştım.Eliz ani bir hareketle yataktan kalktığında etrafa gülücükler dağıtan Bartu'nun dudakları büzülmüştü.Birkaç saniye sonra ağlayacak olması sinirlerimi bozarken Eliz hızla üzerime doğru geldi.Islak gögüsüme bir yumruk attığında sinirle gözlerini kapadım.

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin