Bölüm 50 •Tuzlu 2020•

11.1K 514 180
                                    

Herkese Merhaba...Keyifli Okumalar!

•••

Kollarının arasından kurtulup,elime aldığım salata tabağını ona doğru uzattım.

"Hadi Karahan,misafirlerimiz gelmek üzere!"

Yüzünü asarak,ellerinin arasına aldığı salata tabağı ile mutfaktan ayrıldı.Gülümseyerek,ona baktığım sırada Bartu mutfağa girmişti.Poyraz,Tülin Hanımdan sonra kimseye güvenmiyordu.Çok araştırıp,iyi olduğunu düşünerek onu işe almıştı ama olanlar ortadaydı.Sadece temizlik için,haftalık farklı kadınlar tutma kararı almıştı.Bartu ile de ben ilgilenecektim.Şimdilik böyle bir karar almıştık.

"31 Aralık akşamına ben sana sarılıp,uyuyarak girmek istiyordum!"

Masaya yerleştirdiği tabağa yüzünü asarak bakıyordu.Barut ve diğer mekanlarda geçirdiği yılbaşı akşamlarına göre,bu çok iç ısıtıcıydı.O aile babası oluyordu adeta.Tüm arkadaşlarımız,ailesi ile bu geceyi geçirme kararı almıştı.Biz ise Emre,Poyraz'ın teyzesi,amcası ve benim ailemi çağırmıştık.Tabiki kaçık Belda Karahan'da bizimle olacaktı.Bunun için büyük bir masayı,onunla beraber güzelce hazırlamıştık.Bartu'yu kucağıma alıp,gülümsedim.

"Babacık çok yaramaz değil mi küçük kuş?"

Bartu bana bir cevap vermek yerine yanağıma bir öpücük kondurmuştu.Bu hareketi karşısında şaşkınlıkla,Poyraz'a bakakalmıştım.

"Pudin!"

Neşeyle şakımasının ardından,bu öpücüğün sebebini basitçe anlamıştım.Bartu Karahan'ın kalbini,puding ile kazanmıştım.Yeni yıla,kendi ailem ile girecektim.Bartu her ne kadar başkasının çocuğu olsa dahi,onu kabulleniyordum.Gelecekte bana olan tepkisinden korksam bile,o Poyraz'ın oğluydu.Ona karşılık hiçbir kötülük beslemem mümkün değildi.Çalan kapı ile küçük Bartu kucağımdan inmek için hareketlendi.Kapıyı açacak başka kimse olmadığı için Poyraz yüzünü asarak kapıya doğru yürümeye başlamıştı.

"Müstakbel karım ile sevişerek girmeyi sene de olanlara bak.Rezalet..."

Kendi kendine ne kadar çok söylense de,çok tatlıydı.Mutfağın kapısından,küçük Bartu ile kafamızı çıkarmış bir vaziyette onu izliyorduk.Geniş omuzlarına yapışan,o lacivert gömleği insanda parçalama isteği yaratıyordu.Biçimli bacaklarını sarmalayan siyah pantolonu,onu büyüleyici gösteren bir diğer unsurlardandı.Bartu Karahan kapıdaki büyük teyzesini görünce,yeşil gözleri heyecanla büyümüştü.Koşarak kapıya doğru gitmiş ve heyecanını babasının bacaklarına sarılarak gizlemişti.Ayıp olmasın diye onlara katılırken,bu akşamın sorunsuz geçmesini diledim.Makyaj ile morlukları kapatmayı başarmıştım.Avucumun içindeki ve boğazımdaki küçük beyaz eklentiler saklanacak gibi değillerdi.Samimi bir sarılmanın ardından,onu içeri davet etmiştik.Onunla beraber amcası da gelmişti.

"Zaferin ile gurur duy"

Gülümsemeye çalışmıştım.Oldukça kanlı,zor bir zaferdi.Derin bir nefes verip,son olanları unutmaya çalıştım.Kısa bir sohbetin ardından,kapı yeniden çalmıştı.Sofrayı hazırlamaya devam ederken,göz ucuyla Poyraz'a bakmıştım.İçinden küfürler ettiğine emindim ama kanıtlayamazdım.Gülümseyerek,gelen Emre'ye baktım.Gergin ortama karşılık,gülümsemeye çalışmıştı.Poyraz'ın amcası ve teyzesinin dikkati Bartu'nun üzerindeydi.Annemler gelmeden önce son dokunuşlarımı da yapıp,yeniden mutfağa geçmiştim.Bartu konusunda endişelerim vardı.Ailem Poyraz'ı bile yeni kabul etmişken,Bartu konusuna nasıl bakacaklarını bilemiyordum.Poyraz boynunu kütleterek,mutfağa girdi.

"Bana nasıl bir gece borçlu olduğunu biliyor musun?"

Gülümsemeye çalışıp,endişemi gizledim.Parmakları belime dolanırken,yüzünü avuçlarımın arasına aldım.Kaskatı kesilmiş yüzü,yumuşacıktı.Kirli sakalları elimde tuhaf bir his oluşturuyordu.

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin