Bölüm 46 •Küçük Bezelye•

10.6K 550 166
                                    

Herkese Merhaba!. Keyifli ve beğendiğiniz bir bölüm olmasını diliyorum.
•••
Büyük,kabul edilemez bir duygu ile öylece kalakalmıştım.Gözlerim bulanıklaşırken,zorlukla ayakta durmaya devam ettim.Kulaklarım,herşeye rağmen duyduklarını inkar etmekte ve inanmamakta ısrarlıydı.Çisem'in çalan kapısı ile şaşkınlığımı bir müddet erteleme fırsatı bulabilmiştim.Ece ve Esila çığlık atıp,kapıyı görmezden gelmişlerdi.

"Biliyordum,biliyordum işte!"

Kazanmış gibi bir zafer işaret yaparak,mutlulukla bağıran Ece'ye yutkunarak baktım.Gerçeği pembe bir çerçeveden gören arkadaşlarımı şaşkınlıkla izliyordum.Kapı çalmaya devam ediyordu fakat onu açabilecek durumda olan kimse yoktu.Çisem yüzündeki o korkunç ifadeyi bir kenara atıp,kızlara gülmeye başlamıştı.Herşeyin şaka olduğunu söylemesi ve onların hevesini kırması için tetikte bekliyordum.Hâlâ bunun olamayacağına dair düşüncelerim zihnimde dalgalanıyordu.Esila ve Azra kendi kendilerine dans etmeye başlamış,delirmiş gibilerdi.

"Teyze oluyoruuuuz.Teyze,teyze.Biz kimiiiiiiz?.Genç Teyzeleriiiiz!"

Parke ayağımın altından kayacakmış gibi hissediyordum.Beynimden vurulmuşa dönmüştüm.Çisem dayanamayarak,ısrarla çalan kapıya bakmak için ayrıldığında öylece duruyordum.Kalbim büyük bir yükün altında kalmış,zorlukla atmaya çalışıyordu.İnanamayarak,Çisem'in testi bıraktığı yere doğru gitmiştim.Azra,Esila ve Burçin hâlâ dans etmeye ve sevinçlerini paylaşmaya devam ediyorlardı.Test elimde öylece kalakalmıştım.Ona bakmaya ve yüzleşmeye cesaret edemiyordum.Duyduğum erkek sesleri ile bunların Poyraz ve diğerleri olduğunu anlamam uzun sürmemişti.Testi karnıma saklarken,hızla kızların yanına gittim.Ece ve Esila'yı sinirle kollarından çekip,durdurmuştum.

"Bundan kimse bahsetmeyecek,beni duydunuz mu?"

Bu sert çıkışıma karşılık şaşkınlıkla bakakalmışlardı.Bunu Poyraz öğrenmemeliydi.

"Tek bir kelime dahi duymak istemiyorum.Hiçbiri en ufak birşey dahi bilmeyecek.Şakasını dahi duymak istemiyorum"

Esila kolunu kurtarıp,kaşlarını çattı.

"Gerçekle yüzleşşen iyi olur Selen.Bizim susmamız,onun varlığını örtmeyecek"

Kafamı olumsuz anlamda salladım.O varolan birşey değildi.Aptal bir testti ve sonuç yanlıştı.Bundan emindim,böyle birşeyin olmasına imkan yoktu.Olamazdı,olmamalıydı.

"Neden bizi o kadar beklettiniz?"

Çisem,Efran'ın sorusu ile yüzümüze bakmıştı.Ne söyleyeceğini bilememişti.Çisem'in pot kırmaması adına,Ece koşup Efran'a sarılmış ve konunun değişmesini sağlamıştı.Ciddiyetimi kavramalarına sevinmiştim fakat kafamı kaldırıp,Poyraz'a bakabilecek kadar güçlü değildim.

"Neden bağırıyordunuz?"

Bir sonraki meraklı soru,yorgun görünen Uras'tan gelmişti.Esila bana ters bir bakış atıp,gülümseyerek Uras'ın elini tuttu.Saniyeler içerisinde değişen yüz ifadesini net bir şekilde görmeyi başarmıştım.Onlara sert bir uyarıda bulunduğum için kızmış olmalılardı.

"Dans ediyorduk,kızlar günü bilirsin"

Ellerini Uras'ın boynuna dolamış Esila,cilveli bir cevap ile ilgisini başka yöne çekmeye çalışıyordu.Daha sonra onu öpen Esila'yı izlememek adına kafamı çevirmiştim.Karnımdaki gizli,üstelik yalan olan test ile fazla dikkat çekmek istemiyordum.Banyoya doğru ilerleyip,Poyraz'dan olabildiğince gözlerimi kaçırdım.Aptal bir testti ve doğruluk payı düşüktü.Onu derhal imha etmeliydim ama nasıl?.Kendi kendime bunu düşünerek hızla banyoya girdim.Kapıyı kapatır kapatmaz,karnıma gizlediğim testi çıkarttım.Gerçektende çift çizgiydi.Çisem şaka yapmıyordu.Kutusunu sinirle yırtıp,ellerimi sinirle lavaboya vurmuştum.Bu hiç beklediğim bir durum değildi.Sinirle yırttığım kutuyu,gözyaşlarıma rağmen topladım.Çöp kutusuna sinirle atıp,yüzüme birkaç kere su çarptım.Poyraz bunu fark etmemeliydi.O bunu fark etmeden,ondan kurtulmalıydım.Çizgi yeniden teke düşmeliydi.Kilitlemeyi unuttuğum kapı, birinin gelmesine sebep olmuştu.Elimin tersi ile hâlâ lavabonun yakınında duran testi itmeye çalışmıştım.Kapıyı açıp,sadece kafasını uzatan kişiye baktım.Delilercesine kaçmak istediğim ama asla yapamadığım kişi şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.Gözleri lavabo ve aynada gezinip,yeniden beni bulduğunda gülümsedim.O hiçbirşeyi fark etmemeliydi.

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin