Bölüm 51 •Sahipli Papatya•

11.4K 493 193
                                    

Herkese Merhabaaaa!
Keyifli Okumalar dilerim :*

•••

Selen Gündüz

"Birini sevdiğini nasıl anlarsın Karahan?"

Oturduğu yerde yavaşça bana dönüp,kafasını hafifçe sola doğru eğdi.Aklının karıştığını görebiliyordum.Evlenme arifesinde birinin bu soruyu sorması,akıl karıştırıcıydı.Oturduğu yerden kalkıp,yavaşça bana doğru gelirken onu izliyordum.Küçük Bartu,yeniden annesiyleydi.Eliz,iyi bir anne olmak için çok çabalıyordu.Bunun için gerekli tüm koşullara Poyraz'da İzin veriyordu.

"Nerden çıktı bu?"

Önümdeki meyve tabağıyla ilgilenerek,sorusundan kaçmaya çalışmıştım.Yarım saate kızlar alışverişe çıkmak için geleceklerdi.Düğün alışverişi.

"Öylesineydi,boşver..."

Elimi tutup,hafifçe kendine çevirdi.Yeniden ona bakmamı sağladı.

"Sevgimden kuşkun mu var?"

Kafamı sorusu biter bitmez,olumsuz anlamda sallamıştım.Onun sevgisinden kuşkum yoktu.Özellikle o kahve ve daha bir çok şeye katlandıktan sonra bunun gibi bir aptallık yapamazdım.

"Hayır,sadece...dediğim gibi boşver"

Yanağıma küçük bir öpücük kondurup,yeni çıkmış sakallarını yanağıma sürttü.

"Bu sana nasıl hissettiriyor?"

Tatlı bir kaşıntıya sebep olan,bu hareketi karşısında gülümsemiştim.

"Huylandırıcı,lakin güven verici.Nefesim kesilse,nefesinle hayata tutunabilirmişim gibi hissettiriyor"

Ona yakın olmak,genel olarak bana böyle hissettiriyordu.Sevgi,tek bedende de yaşayabilirmiş gibi hissetmekti sanırım.Omuzumdaki parmaklarını,el bileğime doğru yavaşça indirirken gülümsüyordu.

"İşte Sarışınım,birini sevdiğini böyle anlarsın.Tek nefes,ikinizi de yaşatabilecek hale gelir...belki de üçünüzü"

Parmak uçları,huylandırıcı bir şekilde karnımın üzerinde gezinirken gülümsüyordu.

"Görmeden de sevebilmektir belki de..."

Bu sefer ki sevgi tanımı,Bezelye içindi.Gülümsemeye devam ederken,karnımı seviyordu.Sanki Bezelye onu hissedebilecekmiş gibi onu seviyordu.Kapı zili,bu hoş anı keskin bir ton ile bölerken,Poyraz'ın gülümsemesi yüzünden kaybolmuştu.

"Kapıyı kırmak istiyorum!"

Yanağını sıkıştırarak,sevimli yüzüne baktım.Kapıdan nefret ettiğini çok iyi bir şekilde biliyordum.

"O zaman küçük Bartu'yu evde tutamazsın"

Gülümseyerek ondan ayrıldım.Bartu her annesinden ayrıldığında,yeniden ona dönmek için etrafta ağlayarak koşuyordu.Onu ardımda bırakarak,kapıya doğru neredeyse koşmuştum.Canım çok sıkılmıştı ve onlarla olmak beni mutlu ediyordu.Poyraz sürekli çalışıyordu.

"Koş,koş bir kafanı kırmamıştın zaten onuda yapmış olursun.Düğünü hastanede yaparız artık"

Poyraz'ın söylenmesine karşılık göz devirmiştim.Bezelye,onun olduğundan daha koruyucu olmasına neden oluyordu.

"Ağaç olduk be kızım!"

Çisem,annem ve teyzem hızla içeri girmişti.Poyraz yapmacık bir gülümseme ile onlara bakıyordu.Tezgaha bir elini yaslamış,bir eli de cebindeydi.Tam bir afetti.Derin bir nefes alıp,ona bakmamaya çalıştım.İnsanı delirtmeye yetecek karizması ve benim efsane derecede yükselmiş hormonlarım bir arada hiç iyi olmuyordu.Dikkatimi başka yöne çekmeye çalışıp,Çisem'e baktım.Burçin ve Ece çok isteseler de gelememişlerdi.Esila,biyolojik ailesiyle yeni bir sorunun eşiğindeydi ve Azra'nın dersi vardı.Canım dostum,bu heyecanlı aktivite için derslerini düşünmeden ekmişti.Heyecanla içeri giren Çisem,tuhaf bir gülümseme ile Poyraz'a bakıyordu.

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin