Umarım beğenirsiniz.Keyifli okumalar.
•••
Selen GündüzOmuzlarından tutup ittim onu.Sarhoştum belki ama ona teslim olmayacak kadar sinir doluydum.O ne zaman benim yanımda olmuştuda şimdi acıyıp yanımda olmasına izin verecektim?.
''Çekil şurdan Karahan!''
Yüzüne çemkirmem onu biraz şaşırtmıştı.Çekildi ve bana baktı.Bunları hak ediyordu ne kadar bakışlarında kaybolmak istesemde duvara tutunup kalktım.Dengemi sağlayamıyordum bile.Ona bakmadan çıkarken bir anda kapıya tutunup arkamı döndüm.
''Kirli ellerini çek üzerimden.Sen beni koruyamazsın sen kötü birisin hatırladın değil mi?.Sen kötü birisin yanımda olman imkansız Karahan!''
Yalpalayarak dışarı çıktım.Tuvalete tekrar kızlar girmişti.Tuvalette olan Poyraz kıskançlık krizi geçirmeme neden olacaktı.Hala çıkmayınca geri girdim öylece bıraktığım yerde duruyor ve şaşkın kızların bakışları arasındaydı.Yalpalayarak etrafındaki kızları kenara ittim.
"Yellozlar çekilin" dedim ve Poyraz'ın önüne geçtim.Kafamı yana doğru yatırıp gülümseyerek elini tuttum.Tersleme riskini hiç umursamadan tuvaletten çıkardım ve kızlara ters ters baktım.Poyraz'ın bir an güldüğünü görür gibi olmuştum.Afallayarak ona baktım
"Güldün mü sen?" dediğimde Poyraz göz devirdi ve boş boş suratıma baktı.
"Sarhoşken daha aptalsın"dedi ve parmaklarımızı birbirinden ayırdı.İstemsizce bir boşluk oluşmuştu içimde.Bana arkasına döndüğünde bundan nefret ettiğimi fark etmiştim.Geniş omuzları ve kaslı sırtını görmek istemiyordum.Suratımı astım ve kalabalığa karışırken bağırdım.
"Yellozlardan kurtardım seni ben be!"
Cevap dahi vermemişti.Göz devirdim ve tıpkı onun gibi bende kalabalığın arasına karıştım.Çarpıştığım terli bedenler miğdemi bulandırsada önemsememiştim.Tekrar bir sandalyelerden birine oturdum ve asık bir suratla karşımdaki barmene baktım.
"Alkollü şalgam mı yine?" dedi dalga geçerek.Ters bir şekilde ona baktım.
"Evet hadi git ve getir" dediğimde gülümsemesi solmuştu.Poyraz gibi hissediyordum sanırım duygusuz ve soğuk.Hem benim Doruk'um neredeydi?.Etrafımda onu aradım göremeyince tekrar barmene döndüm ve
"En sert içkinden 3 tane istiyorum" dediğimde kuşku ile beni süzdü.Vermek istemediği çok barizdi.Göz devirdim ve oldukça kararlı bir şekilde direttim.
"Ver hadi!" sesim istemsizce yükseliyor ve alçalıyordu.Bu durum sinir bozucuydu.Barmen kafasını yavaşça salladı ve arkasını dönüp içkileri hazırlamaya başladı.Başım azda olsa dönüyordu ve miğdemde fillerim atağa geçmişti.Poyraz'ı görünce böyle olan fillerine alışmıştım.Kelebekti belki herkese göre ama Poyraza aşık birinin miğdesinde kelebekler olsa dayanmazdı ki.Filler ile idare ediyorduk güzel bir şekilde.Sonunda gelen renkli içkilere baktım.Neler olacağını umursamadan ilk bardağı aldım parmaklarım arasına.Birkaç saniye baktım ve aklıma uçuşan umursamaz ve yakışıklı Poyraz'ın görüntüsü ile bardağı fondipledim.Tarif edilemez bir tadı vardı.Bir çok meyvenin karışımı gibiydi ama oldukça sert bir tadı vardı.Suratımı buruşturup sertçe bıraktım bardağı.İkinci koyu renkli bardağı aldım bu sefer parmaklarım arasına onu da hiç düşünmeden fondipleyip kenara koydum.Başıma ciddi anlamda bir ağrı saplanmıştı.Birkaç saniye gözlerimi kapalı tuttum.Biraz toparlanınca üçüncü bardağı aldım ve birkaç saniye bekleyip onu da fondipledim.Uçuyor gibi hissediyordum. Redbull reklamına girmiş gibiydim sanırım.Kendi kendime güldüm ve yanıma gelen Doruk'a baktım.
"Doruğğk Uçuyoruuğğk"
***
Selen'in bu haline karşı bir hayli şaşkındım.Bu gerzeği böyle bırakmamam gerektigini biliyordum.Bardaklara baktim,dibindeki sıvılara bakılırsa viski değillerdi.Masaya yumruğumu vururken Selen'i gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•
Teen FictionNarin,saf ve pembemsi bir kişiliğe sahipmiş gibi görünse de güçlü,sabırlı ve inatçı bir kız. Asabi,sinirli,hayata karşı kırılamaz bir öfkesi olan bir adam. Sevdiği için savaşan,onun karanlık dünyasının topraklarına kendi elleri ile açtığı mavilikte...