*Finale son 10.Artık saymaya başlayalım değil mi?*
Medya Hamile Selen Throw Back'i 😂
•••Selen Karahan/ 2 Ay Sonra
Merdivenleri yorgun adımlarla inerken,belki de tek katlı bir eve geçmemiz gerektiğini düşünüyordum.Bu merdivenler tüm gün yorulmamı sağlıyordu.Duvar saatini büyük bir yorgunlukla kontrol ettim.
01:05
Çocuklar henüz yeni uyumuştu ve yoğun bir hafta sonunu geride bırakmıştık.Kızlarımın gün geçtikçe nasıl büyüdüğünü görmek beni çok mutlu ediyordu.Çok yakında dile gelmeleri bile mümkündü.Yorgun olsam da,içimde bitmek bilmez bir enerji varmış gibiydi.Poyraz'ın çalışma odasına doğru yürümeye başladım.Tüm hafta sonunu evde geçirdiği için pazartesi dosyaların arasında kaybolması gerekiyordu.Üstelik sınav tarihleri de yaklaşıyordu.Aralık olan kapısını hafifçe tıklatıp,kafamı içeriye doğru uzattım.Çalışırken rahatsız edilmekten hiç hoşlanmıyordu ama tüm hafta boyunca onu çok özlemiştim.Çocuklarla uğraşmaktan,onunla ilgilenmeye vakit bile bulamıyordum.
"Girebilir miyim?"
Dudaklarımı birbirine bastırarak,gözlerini dosyadan kaldırışını izledim.Gözlerindeki yorgunluğu görebiliyordum.Bu kadar çok çalışmak zorunda olması beni üzüyordu.
"Gir" dedi monoton bir ifadeyle.Kendimi şirketinde gibi hissetmiştim.Kısık sesle odayı dolduran klasik müziği o an fark etmiştim.İnsanın uykusumu getiren bir ritimdeydi.Poyraz'a baktım.Gözleri yorgunluktan neredeyse açılamayacak kadar kısılmıştı.Ellerini bir süre anlına bastırarak,gözlerini kapadı.
''Belki de ara vermelisin sevgilim.Ne dersin?'' Diyerek onu biraz rahatlatmaya çalıştım.Beni dinlemeyeceğinden emindim.
''Ölüyorum ama maalesef,devam etmek zorundayım''
Teknik açıdan son noktayı koymuş olsa bile yılmadım.Masanın bir ucuna oturarak,elbisemin biraz açılmasına izin verdim.Göz ucuyla bakmakla yetinmiş,kahvesinden büyük bir yudum almıştı.Bacağımı bir diğerinin üzerine atarken,saçlarımı tek bir omuzumun üzerine topladım.Dudaklarını birbirine bastırarak,dosyayı iyice önüne çekti.
''Uyu güzelim,yoruldun'' dedi yapmaya çalıştığımı açıkça anlamış ama reddetmişti.Ben onu buradan götürene dek,kendine eziyet edecekti.Yavaşça oturduğum yerden kalkıp,arkasına geçtim.Semsert olmuş boynunun,zorlandığını açıkça anlayabiliyordum.Parmaklarımı huylanacağı şekilde,boynunda gezdirdim.
"Pekala" diyerek planımı yeniden kurguladım.Bu inatçı adam bana kesinlikle yardımcı olmayacak ve pes etmeyecekti.Birden pes etmeme karşılık,tek kaşını kaldırsa da birşey söylememişti.Elime ufak bir öpücük kondurup,iyi geceler diledi.Ona gecenin yeni başladığını söylemek istememiştim.Sanırım bunu kendisi görmeliydi.Kendi kendime gülümserken,yavaş adımlarla odadan çıktım.Aklıma gelen fikir yumağına karşılık,dudaklarımı birbirine bastırdım.Adımlarımı hızlandırarak,merdivenleri neredeyse koşarcasına çıktım.Kızlarıma göz ucuyla bakıp,Bartu'yu da kontrol ettim.Bartu sabaha dek uyumaya devam ederdi ama kızlar için maksimum 3 saatim vardı.Üç saat sonrasında yeniden ağlamaya başlayacaklarından emindim.Giyinme odama hızlıca girerek,üzerimdekileri çıkarttım.Düğün alışverişinde alınan o tuhaf gecelikleri kullanma vakti neredeyse 11 ay sonra gelmişti.Koyu kırmızı dantelli iç alt çamaşırına bakarken,dudaklarımı ısırmıştım.Kumaş namına hiçbirşey yok gibiydi.Yinede hızlıca onu üzerime geçirip,saten geceliklerime bir göz attım.Bu kez siyah giymek istesemde elim yine koyu kırmızılara gitmişti.Sütyenimden kurtularak,uçuş uçuş dantelli geceliğimin içerisine girdim.Yarattığı his öyle rahatlatıcıydı ki,dolabımı tamamiyle saten giysilerle doldurmak istememe neden oluyordu.Saçlarımı tutan tokadan kurtulup,serbest bıraktım.Elim ile biraz dalga vererek,ayaklarıma baktım.Dantelli pijamamla büyük bir tezatlık oluşturan çoraplarımdan hızlıca kurtulup,çıplak ayaklarım ile kaldım.Doğum namına hâlâ etkili olan tek şey göğüslerimdi.Normalin iki katı gibiydi ve bu gecelikten taşmak üzere gibiydi.Aynadaki yansımama kafamı hafifçe eğerek baktım.İncecik ve yine saten olan ama bu kez siyah sabahlığımı üzerime geçirdim.Kesinlikle hastalanmamalıydım.Dosyalara harcadığı vakti benimle yok edebilirdi.
Yeterli olduğuna kanaat getirdiğim seksilik,beni tatmin etmeyi başarmıştı.Karahan'ın başı dönecekti.Bu düşünce bedenimde barınan gizli filleri harekete geçirmiş ve onlara yeniden yaşam vermişti.Yavaş adımlarla mutfağa geçip,ona bir kahve yaptım.Ilık bir kahveydi.Zihnimde uçuşan tilkileri,zorlukla bastırıyordum.Sabırsızca kıpırdanıp,kahveyi de alıp mutfaktan çıktım.Yeniden çalışma odasına gelip,bu kez kapıyı çalmadan içeri girdim.Dosyadan hızlıca bakışlarını kaldırıp,beni baştan aşağı süzdü.Yutkunduktan birkaç saniye Sonra boğazını temizleyerek,dudaklarını birbirine bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•
Teen FictionNarin,saf ve pembemsi bir kişiliğe sahipmiş gibi görünse de güçlü,sabırlı ve inatçı bir kız. Asabi,sinirli,hayata karşı kırılamaz bir öfkesi olan bir adam. Sevdiği için savaşan,onun karanlık dünyasının topraklarına kendi elleri ile açtığı mavilikte...