Bölüm 16 •Kanatlanan Filler•

18.8K 975 381
                                    

*Sia-Big Girls Cry ile dinlerseniz daha iyi olacaktır.Şarkı medyada var*

Selen Gündüz

Karanlığa meydan okuyan güneş doğmak üzereydi. Yavaşça yatakta dogruldum.Başım çatlıyordu,etrafına başımı ovuşturarak baktım.Poyraz bir koltukta uyuya kalmıştı.Bir eli başının altına alıp uyumuştu.Koca bedeni koltuğa sıgmak adına büyük bir çaba sarf ediyordu.Sinirle ona baktım,o onu tanıdıgımdan daha pis bir adamdı.Ayağımdan çıkarılmış topuklularımı yerde gördüğümde şaşırarak baktım.Bunları çıkarmamıştım,gözlerim Poyrazı buldu.Umursamadıgı birinin yataginda uyumasına izin vermesinin,ayakkabılarını çıkartmasını saçma buluyordum.O boş işlerin adamı değildi.Her hareketine gizlenmiş olan bir neden vardı.Yataktan yavaşça kalktım ve ayakkabılarımı elime aldım.Bu adamdan intikam alacaktım.En değer verdiği şeyleri bir kenara fırlatırken ki yıkılışını izlemek istiyordum.Ayakkabılarımı yavaşça yere bırakırken onun yanına gitmeme engel olamamıştım.Koltuğun dibine çöküp istemsizce saçlarına dokundum.Anlına düşen koyu kahve saçlarına dokunurken içim ürpermişti,yasak birşeye dokunmuş gibi hissetmiştim.Ellerimi geri çektiğimde hala parmak uçlarımda yumuşak saçlarını hissedebiliyordum.Ona hayranlıkla bakmama engel olamıyordum,o mükemmel biriydi.Tanrının özenle yarattığı bir katildi.O sadece beden katili değildi,o ruhun,hayallerin,aşkın katiliydi.O benim katilimdi,aynı zamanda ise savaşmak için bana güç veren bir aptaldı.Dudakları aralıktı,tamamen kapatmıyordu.Uyurken onu izlemek sandığımdan daha güzeldi,uzun kiprikleri yakından dahada aşık olunasıydı.Dokunmamak için zor duruyordum.Gamzelerinin olduğu yere,kipriklerine,dudaklarına ve ruhuna dokunmak istiyordum.Yanağına doğru yaklaştım,onu öpmek ile öpmemek arasında kalmıştım.Uykusu ağır gibi görünüyordu.

''Öyle birisin ki,ruhum ruhuna dokunmaktan korkuyor.Dudaklarım tenine değmek için can atarken değdiği an hayatımı kaybedecekmişim gibi hissediyorum.Ölmek...eğer seni gülerken göremeden gerçekleşirse Karahan,ölmek hiç bu kadar boktan ve can yakıcı olmamış demektir''

Dudaklarım arasından çıkan nefesim tenine değiyordu.Onun yanağına,gamzelerinin olduğu kısımdan biraz uzaktaki yere öpücük kondurmam için küçük bir yaklaşım gerekiyordu artık.Çekildim,o bir savaşın esiriydi.Benimle savaşa giren aptal düşmanımdı.Aşık olduğum aptal düşmanım,aptal olmasına rağmen çok güçlüydü.Sözleri ile dokunmasa bile öldürebilen biriydi.Dili bir çok silahın görevini üstlenmiş gibiydi.Etrafa ölüm dağıtmakta üzerine yoktu dilinin.Gülümsedim,onunla olan anlarımı seviyordum.Başımdaki ağrıya rağmen fısıldayarak konuşmaya başladım.

''Senden nefret ediyorum Karahan,hatta senden tiskiniyorum.Seni sevmiyorum,sana deliler gibi aşığım.Kaybedişlerimi,kazanışlarımı ve yok oluşlarımı seviyorum.Çünkü hepsinde yanımda oluyorsun.Artık sadece gülümsemeni istemiyorum Karahan,karanlık kalbine beni almanı istiyorum.Bana aşık olmanı istiyorum!''

Gözlerimi yumup ayağa kalktım,onunla bundan sonra asla konuşmayacağımı biliyordum.Kafamdaki büyük ve kuvvetli ağrı yutkunmama neden oldu.Gözlerimi açtığımda karşımda gördüğüm Poyraz gözlerimi büyütmeme neden oldu.

''Artık sadece yanımda olmamanı değil,benimle savaşmanı istiyorum Sarışın''

Kaşlarımı çattım,tüm dediklerimi duymuş olmalıydı.Bu utanmama neden olmuştu,onun yanında daha ne kadar küçük duruma düşebilirdim bilemiyordum.Klasik bir müzik duyulduğunda etrafıma baktım.Poyraz ise göz devirdi.

''Bartu'nun sabah aktivitelerinden biri''

Küçük açıklaması rahatlamama neden olmuştu,delirdiğimi düşünmeye başlıyordum.Bu saatte Bartu'nun ayakta olması bile bana saçma geliyordu.Kolumdan tutup kendine çekti

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin