Bölüm 73 •Aşk Yılı•

8.3K 448 217
                                    

Keyifli Okumalar 🥰
Medya Duru
•••

1 Yıl Sonra / Selen Karahan

Zamanın dişli çarkı,yavaşça yerini bulurken tüm dengeler birbirine karışıyordu.Duru'nun kollarını bırakmak için doğru anı bekleyen Poyraz'a gülümsedim.Saçları daha önce hiç görmediğim kadar uzamıştı.

"Hadi güzelim!" Dedim Duru'yu teşvik etmek için.Minik süslü pembe ayakkabılarını ileri doğru atıp,poposunun üzerine düşünce Poyraz onu kucağına almıştı.Duru'nun sarı kıvırcık bugleleri kucağına dolmuştu.

"Seni bir ısırayım Prenseste gör bakalım!"

Duru'nun kahkahaları,anlamsız kelimelerine dönüşürken gülümseyerek onları izledim.Bir yıl o kadar çabuk ve yorucu geçmişti ki,kızlarımın ilk doğum günü bile gelmişti.Uyuyan Doğa'yı kontrol etmek için arkamı döndüğümde şaşkınlıkla kalakalmıştım.

"Poyraz..." dedim şaşkınlıkla Doğa'yı izlerken.Salondaki koltuklardan inmeyi başarmıştı.Üstelik şimdi koltuktan güç alarak ayakta duruyordu.İlk defa onu ayaklarının üzerinde görmenin bana verdiği yoğun annelik duygusu ile kalbim kabarmıştı.

"Doğa..." dedi şaşkınlıkla oda benim gibi.Kucağındaki Duru'yu yavaşça indirip,oda çömeldi.Doğa'nın saçları Duru'ya göre daha koyuydu.Kumral tonundaki kıvırcık saçları,o kadar tatlıydı ki omu ısırmak istememe neden oluyordu.Üzerlerinde Çisem'in doğum günleri için aldığı o süslü kıyafetleri vardı.Dizlerimin üzerine çöküp,bana doğru gelmesi için kollarımı açtım.

"Anneye gel güzelim" dedim heyecandan neredeyse şakıyacaktım.Ona çok uzakta değildim.Sadece bir adımlık yerdeydim.Poyraz'da yanıma çöküp,kollarını benim gibi açtı.

"Hayır,babasına gelecek değil mi prensesim?"

Şaşkınlıkla ona baktım.Doğa sanki durumu anlamış gibi gülerken,Duru ona doğru emekliyordu.

"Hayır Poyraz,ilk ben gördüm!.Bana gelecek kızım!" Diyerek omuzlarına,omuzlarım ile çarpıp onu düşürmeye çalıştım.Neredeyse iki katım olan sevgili kocamı düşürmem imkansızın da imkansızıydı.

"Sarışın,o babasına gelecek!" Dedi ve sonra dudaklarını kızına doğru büzüp,öpücük attı.Doğa ona doğru bir adım atıp,ellerini birbirine vurdu.Büyük gözleri ışıl ışıldı.

"Dedim sana,hadi güzelim yeniden  dene!" Diyerek onu yeniden cesaretlendirdi.İnata bağlamıştık ikimizde.İnat ettiğimiz konu ise çok değişikti.

"Poyraz,onu ben doğurdum!."

"Ben mi doğursaydım Sarışın?" Diyerek bana döndü.Artık Doğa'yı bırakmış ve birbirimizle uğraşıyorduk.Hareleri,koyu rengine bürünürken biçimli kaşları şaşkınlıkla çatılmıştı.

"Doğursaydın!.Madem doğuramıyorsun,çekil kızım bana gelecek" diyerek bende kaşlarımı çattım.Evlilik yıl dönümümüzü unuttuğu için ona ayrıca sinirliydim.

"Bana çemkirmek için an bekliyordun dimi?" Dedi suçunu hatırlayarak.Ellerimi göğüsümde birleştirerek,Kafamı başka bir yöne çevirdim.

"Kızımın aklını çelmeyi bırak Karahan!" Diyerek konuyu saptırmasını engelledim.O sırada kucağıma tırmanmaya çalışan kızımın kahkahası kulaklarıma dolmuş ve tüm sinirimi bir buhara çevirmişti.

"Aynne" dedi masmavi gözlerini gözlerimin içine dikerek.Kalbim o an durmuş,gözlerim aniden dolmuştu.Bir anlığına o kadar heyecanlanmıştım ki,Bedenim reflekslerini bile kaybetmişti.

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin