Bölüm 72 •Aşk Savaşı•

8.2K 453 109
                                    

Hayırlı Ramazanlar ve Keyifli Okumalar ❤️

•••

Selen Karahan

Bazı anlar şüphesiz en yıpratıcı anlardı.Benim için en yakın arkadaşımın kandırıldığını öğrendiğim an o anlardan birine aitti.Tüm gece ateşten cayır cayır yanan Poyraz,şimdi nihayet uyumayı başarmıştı.Saat kavramı onun ateşinin düşmesi için çabalarken adeta su gibi akmıştı.Doktoru reddetmeyi her koşulda kendine amaç edinen Poyraz,zar zor küçük bir serumu yiyerek kendini uykuya teslim etmişti.Güneş yeni yeni doğarken,ağrıyan ve uykusuzluktan binlerce iğne batıyormuş gibi hissettiren gözlerim kapanmamak için direniyordu.Yavaşça oturduğum yerden kalkıp,yeniden ateş ölçeri yanıma alarak yatağa doğru gittim.İnatçılığı yüzünden tüm günü zor geçireceğimizi şimdiden hissedebiliyordum.Ateşini onu uyandırmamak için dikkatlice ölçerek,geri çekildim.

36.9

Şimdilik iyiydi.Normal sınırların çok üzerinde değildi.Teninin kızarıklığı hâlâ kendini korurken,burnu tıkalı olduğu için aralanan dudaklarından küçük horultular yükseliyordu.Gülümseyerek,odadan çıktım.Kızlara ve Bartu'ya bulaştırmamak için ne yapacağımı şaşırmıştım.Arka cebime sıkıştırdığım reçeteyi de alarak sessizce aşağı indim.Uzun zaman sonra korumaların işe yarama vakti gelmişti.Dış kapıdan çıkar çıkmaz,beni karşılayan o çetin soğuk uykumun bir buhar gibi kaybolmasına neden olmuştu.Titreyerek,korumalara baktım.Güvenlik kulübesine doğru hızlı adımlarla yürüyüp,gördüğüm ilk korumaya reçeteyi teslim ettim.Birkaç birşey daha almalarını isteyip,yeniden içeri girmek yerine biraz kapının önünde durmuştum.Basamaklara doğru yavaşça kendimi bırakıp,gün doğumunu izledim.Çok güzel bir manzaraya ev sahipliği yapmasakta,Buda fena değildi.Gökyüzünü hafifçe süsleyen turuncumsu rengi gülümseyerek izledim.Uykusuzdum,endişeliydim ve en yakın arkadaşıma karşı edindiğim büyük bir bilgi vardı.Emre nasıl Belda'yı sevebilirdi?.Madem seviyordu bunu nasıl Çisem'e yapabilirdi?.Emre'nin soğukluğu düşünülürse,bunun doğru olabileceğine olan inancım kat be kat artıyordu.Var olan tüm uykumu,zihnimdeki yorgunluk ve soğuk hava yok etmişti.Bir süre öylece kapının önünde tek başıma oturdum.Ne korumalar beni rahatsız etti,ne de evden uyarıldığına dair bir ses yükseldi.Soğuktan dolayı diken diken olmuş tüylerim artık bir iğne gibi batıyordu.Emine hanım gelene dek,tek başıma öylece oturmaya devam ettim.Ellerinde,muhtemelen korumalardan aldığı poşetlerle beraber sabaha inat gülümseyerek geliyordu.

"Günaydın Selen Hanım" dedi nazikçe gülümsemeye devam ederken.Gülümseyerek,ona karşılık verdim.

"Hadi içeri girelim.Soğutan kıpkırmızı olmuş yüzünüz" dediğinde kendime gelerek hızlıca toparlandım.Emziren bir anne olduğumu unutmuştum.Ben hasta olursam,kızlarımda hasta olurdu.Onunla beraber içeri girerken,ilaç poşetini ondan almıştım.İçinde grip ilacı ve antibiyotik vardı.Derin bir nefes alarak,elindekileri mutfağa yerleştirmeye başlayan Emine hanıma baktım.

"Gerçeğin ne kadar üzücü olduğunu bilsen de,söyler miydin?" Dedim karışık olduğunu bilerek.Bir anda elindeki tost ekmeği ile kalakaldı.

"Nasıl yani Selen hanım?" Diye sorduğunda derin bir nefes verdim.O sırada ağlayan kızım ile cevabını vermek yerine hızlıca merdivenleri tırmanmaya başlamıştım.En iyisi bunu önce Emre ile konuşmalıydım.Ellerimi iyice yıkayıp,kızların odasına öyle girmiştim.Ellerim yeterince soğuktu bir de mikrop dolu olmasını istemezdim.

"Benim güzel Peri kızlarım!"

Sırıtarak beşiklerinin dibinde durup,onları izledim.Bütün enerjim birden dolmuştu.Saatlerdir uyumuş gibi keyiflenmiştim onları görünce.Birini emzirirken,diğerini hafifçe sallayıp tüm bakımlarını yapmıştım.Yeniden ikisininde uyuması için bebek şarkılarından birini açıp,yavaşça beşiklerini salladım.Muhtemelen ikizlerin sesine uyanan Bartu'da gözlerini kaşıyarak odaya girmişti.

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin