Bölüm 61 •Duru ve Doğa•

10.4K 459 364
                                    

Çok yorum=Yeni Bölüm•••Yazar'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok yorum=Yeni Bölüm
•••
Yazar'dan

Genç kız,çektiği acıyı tarif bile edemiyordu.Sedyede öylece uzanmış,onu aldattığını düşündüğü kocasının yanındaydı.Poyraz,büyük bir şaşkınlık ile olanları izliyordu.Neler olduğunu anlayamayacak kadar kafası karışmıştı.Kızları mı doğuyordu?.Genç kadın,çektiği acıyı tırnakları ile Poyraz'a akıtmak istercesine tüm gücüyle elini sıkıyordu.Poyraz'ın canı acısada sesini çıkartmıyordu.

"Doğurmak istemiyorum!"

Genç kadın,aldatıldığını gözleri ile gördüğü günde kızlarını doğurmamak için direniyordu.Çisem ve Poyraz şaşkınlıkla birbirine baktı.Sallanarak giden ambulans,yarım saattir Selen'in doktorunun olduğu hastaneye gitmeye çalışıyorlardı.Kaza olduğu için kapanan trafik,herşeyi aksatmıştı.Kapana kısılmışlardı adeta.Sağlık görevlilerinden biri Selen'in eli ile ilgilenmek istese de,Selen kalbi kanarken eli ile ilgilenilmesine izin vermiyordu.

"Bu adam beni aldattı biliyor musun?"

Dudaklarını büzerek,küçük bir çocuk gibi ağlayarak karşısındaki sağlık görevlisine baktı.Sağlık görevlisi şaşkınlıkla Poyraz'a baksa da birşey dememişti.Selen elini Poyraz'ın parmaklarından kurtararak,öne doğru doğrulup büyük bir çığlık attı.Genç kızın attığı her çığlık,Poyraz'ın alkolle bulanan beynini kendine getiriyordu.Çisem,Selen'in karnına dokunup endişeyle ona baktı.

"Güzelim,anne olacaksın buna odaklan.Kızların geliyor bak,minik durumuz güzel perilerimiz geliyor!"

Selen'in kalbi birkaç saniyeliğine sakinleşmişti.Kızları onun şuanki savaşma nedeniydi.Nefes nefese kalmıştı.Saçlarının arasından süzülen ter,gözlerinden akan yaşa karışıyordu.Genç kız her geçen saniye daha da büyük bir kasılma ile sarsılıyordu.Korktuğunun başına gelme ihtimali,şimdi onu daha da endişelendiriyordu.Siren seslerine karışan,monitördeki kalp atış sesleri Selen'in daha da yorulmasına neden oluyordu.Yeni bir kasılma ile yeniden doğruldu,nefes egzersizleri yapmakta ona artık yardımcı olmuyordu.Çisem,ona destek olmak istercesine nefes egzersizi yapıyordu.

"Hadi benimle tekrarla Sarışınım"

Poyraz'da onlara katılmıştı.Genç adam yakalandığı dakikalardan ilk defa utanç duyuyordu.Karısının gazabı,onu korkutuyordu.Can çekişen karısını izlerken,kalbi yerinden sıçrıyordu.

"Senin sarışının falan değilim ben!"

Selen Çisem'le beraber nefes egzersizlerine başlamıştı ama Poyraz'da onlara katılınca Selen yapmayı bırakmıştı.Genç kız,ona çok fazla öfke duyuyordu.Doğururken yanında olmasını istemişti ama o genç kızın kalbini kırmıştı.Poyraz pişmanlıkla ona baktı.

"Selen,seni aldatmadım.Sadece çok sarhoştum"

Genç adam,ilk defa açıklama yapmak zorunda bırakılıyordu.Bu içindeki pişmanlığı daha da farklı bir hale getiriyordu.Selen göz ucuyla sinirle ona baktı.Gözlerini Çisem'e çevirip,acı içerisinde ona baktı.Çisem,ne yapacağını bilmemenin büyük boşluğu ile neredeyse ağlayacaktı.

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin