•••
Selen Karahan
"Parti kötü bitti!"
Okuduğum gazete manşeti ile adeta sinirden kuduruyordum.Elimdeki gazeteyi Poyraz'a doğru fırlattım.
"Ben değişmiyorum,bu kadın öldürülmek için çırpınıyor!"
Poyraz gazeteyi zamanında yakalayamadığı için gazete yüzüne çarpmıştı.Sinirle bana baktı.
"Bana öyle bakamazsın,gazetede gecelikli fotoğrafım var!.Üstelik senin kapıdaki insanları yumrukladığın bir fotoğrafta var!"
Çisem ve Emre sadece susuyordu.Poyraz öfkeyle bakıyordu.Üst kattan kızların ağlamasını duyunca Emine hanıma baktım.
"Yeni doyurmuştum,bi kontrol eder misiniz?"
Emine hanım kafasını hafifçe sallayıp,üst kata doğru koşmaya başlamıştı.
"Kadın gider ayak bile bize neler yapıyor?!" Diyerek iyice çizgimden çıkmıştım.Artık sinirsel olarak,kopmuştum.Poyraz'a kapıyı gösterdim.Elimi indirmeden bağırmaya başladım.
"Çık ve o kadını öldürüyor musun ne yapıyorsan yap!"
Her zaman yaptığı şey birilerine zarar vermekti.Bu kadına oğlu annesiz kalmasın diye gereksizce tahammül ediyordu.
"Selen,sakin olur musun?.Bartu duyuyor" dedi Çisem merdivenin başındaki Bartu'yu göstererek.Anlıma avuç içimi sertçe vurdum.Ne yapacağımı iyice şaşırmıştım.
"Gazete ve haberi yapanla ilgilen.Birkaç saate onu depoda istiyorum" dedi Poyraz oturduğu yerden kalkarken.Elim boğazımı buldu ve duyduğum utança tavanı izlemeye başladım.Poyraz tam yanımdan geçerken,kolundan tutarak onu durdurdum.
"Bende kızlarının annesiyim ama bak Eliz bana neler yapıyor!" Dedim çıldırmışçasına bağırırken.Poyraz öfkeyle bana ve onu tutan ellerime baktı.Uzun zamandır onu bu öfkeyle görmüyordum.
"Selen" dedi ses tonunun tepkisiz çıkmasına özen göstererek.Bunun ne anlama geldiğini biliyordum.Sinirliydi ve benden çıkarmak istemiyordu.
Kolunu bırakıp,önümdeki oyuncağa tekme attım.Selen değişir,Selen kızar,Selen üzülür...hep Selen...hep Selen.
"Eğer ona zarar veremiyorsan,bana vermeyi göze alabiliyorsun demektir" dedim kapıdan çıkmak üzere olan Poyraz'a.Poyraz sinirle kapıyı çarpıp,dışarı çıkmıştı.Poyraz başka ne yapabilirdi ki?!.
"Selen katil olmasını mı istiyorsun?" Dedi Çisem inanamayarak.Ellerimi belime koyarak ona baktım.
"Eliz'in olmadığı bir hayat istiyorum Çisem" dedim monoton bir ses ile.Çisem inanamazcasına kafasını sallayıp,üst kata çıkarken derin bir nefes aldım.Poyraz haklı mıydı?.Ben değişiyor muydum?.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•
Teen FictionNarin,saf ve pembemsi bir kişiliğe sahipmiş gibi görünse de güçlü,sabırlı ve inatçı bir kız. Asabi,sinirli,hayata karşı kırılamaz bir öfkesi olan bir adam. Sevdiği için savaşan,onun karanlık dünyasının topraklarına kendi elleri ile açtığı mavilikte...