Bölüm 34 •Gönül Ateşi•

12.5K 559 173
                                    

Merhabalar!
Birazcık! Aradan sonra yeniden beraberiz :)
Keyifli Okumalar.
***
Selen Gündüz

Karşımda sabırla oturmuş,beni dinlerken ben kendi kendime gülüyordum.Psikolojim artık var mıydı onu bile bilemiyordum.Varlığını kanıtlamakta bile zorluk çekiyordum.Hoş psikoloji nasıl kanıtlanabilirdi ki?.Gülümsemem seslere dönüşüp,odada yankılanırken avuç içini oturduğu tekli koltuğun kenarlarına vurmaya başladı.Islak tişörtümü tutup,kaşlarımı çattım.

"Beni ıslattın!"

Islak tişörtümdeki parmaklarım,ıslak yatak çarşaflarıyla buluştuğunda gözlerimi kapatmıştım.Hasta ediyordu beni,hem zihinden hem fiziksel olarak...

"Senin alkolle ne işin olur Sarışın!"

Sanki çok umrunda olan bir detaymış gibi şimdide beni düşünüyordu.Ah ne güzel,Poyraz beni önemsiyordu.Ya çok içmiştim,yada çok içmiştim.Başka seçenek yoktu,gerçek olma olasılığı pek mümkün değildi.Islak saçlarımı geriye doğru atıp,sanki üstümden iki kova su ayılmam için dökülmemiş gibi masadaki içkisine uzandım.Elimi yakalayıp,diğer eli ile bardağı yere fırlattığında sinirlenip ayağa kalktım.Özgür olabilecek yaştaydım,şimdi oturup Poyrazı çekecek değildim.

"Elektrik ile yakmak istiyorum seni,emin ol neden yapmadığımı bende merak ediyorum"

Ayakta durabilecek kadar denge noktamı ayarlayamıyordum.Düşmek üzereyken beni yakalayıp,kolları arasına çekmişti.Başımı kaldırıp,yeşil gözler ile buluştuğumda içimdeki filler can çekişmeye başlamıştı.

"Bırak beni"

"Seni zaten bir kere bıraktım ben"

Cevabı geçilmediği gibi,aklımı da yerinden oynatmıştı.Hah,Poyraz da sarhoş olmalıydı.Kolları arasından çıkmak için çabalarken,kolları arasında daha çok sıkıştım.

"Sana gitmeni,uzak durmanı çok söylemiştim.Şimdi bir yere gidemezsin"

Kol kasları o kadar çok kasılmıştı ki,kemiklerim üzerinde kasılmalarını hissedebiliyordum.Yüzüne doğru istemsizce nefes verdim.Gözlerini kapatıp,bir süre öyle kaldığında şaşkınlıkla ona bakmıştım.Kesinlikle çok içmiştim,bir daha bira dahi içmeyecektim.Aklımı yerinden oynatıyordu bu meret.

"Poyraz,senin oyuncağın değilim ben!.Bırak beni Allah'ın Cezası!"

Gözleri açılmıştı ve alaycı bir şekilde bana bakıyordu.Kolları gevşeyip,üzerimdeki baskı azaldığında derin bir nefes verdim.Üzerime döktüğü soğuk sular sayesinde kendime gelmiştim ki,sözleri benim yeniden bilincimi bulanıklaştırmaya başladı.

"Gamzelimden Allah'ın Cezasına mı döndük?"

Ondan uzaklaşmak için geriye doğru yürümeye başladım.

"Aklını kaçırmışşın,deli herifin tekisin!.Elinde daha fazla oyuncak edemeyeceksin beni"

Nefretle ona bakmaya başlamıştım artık.Elinde oynatmasına müsaade etmeyecektim.O her böyle yaptığında,sonrasında en fazla ben kırılıyordum.Ona inanmak,gözlerini kapatıp uçurum kenarında gezinmek gibiydi.Ne zaman düşeceğin belli olmayan bir sondu.Sessizce üzerime doğru gelmeye başladığında,Etrafımda bulduğum ilk şeyi üzerine fırlattım.Yastığı havada yakalayıp,geriye doğru atarken derin bir nefes verdim.Poyraz'ın uyuşturucu alıp almadığını anlamaya çalışıyordım.Bulduğum bir başka şeyi ona doğru attığımda,sonrasında çok pişman olmuştum.Vazo Poyraz'ın kafasında parçalandıktan birkaç saniye sonra Poyraz geriye doğru düşmüştü.Çığlık atarak ne yaptığımı fark etmiştim.Beni kendime getiren çığlığım tüm odayı doldururken,birkaç saniye öyle kalakaldım.

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin