Bölüm 17•Okyanusun Dibindeki Aşk•

18.5K 1K 533
                                    

Keyifli okumalar umarım beğenirsiniz.
•••

Selen Gündüz

''Ne işin var senin burada?''

Sırıttım,ona onun gibi karşılık verecektim.O beni benden izinsiz öpebiliyorsa bende onu takip edebilirdim.Hem burada ne işi vardı onun?.Onu takip etmem sinirlendirebilirdi ama kimin umrundaydı ki?.

''Leylekler beni kucakladı ve buralara atıverdi,tesadüfe bak ki sende buradaymışşın Karahan''

Dalga geçmemin bedelini ödeyeceğimin farkındaydım.Etrafına bakıp derin bir nefes aldı ve kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.Yüzünde ona yabancı bir ifade vardı,yaptıklarınında onunla bir ilgisi varmış gibi gözükmüyordu.Merdivenleri düşmemi umursamadan hızlı bir şekilde inerken benide peşinden sürüklüyordu.Ne kadar umursamaz ve mal bir insandı böyle.Bana kapıyı açan adamı görünce sinirle ona baktı.

''Buna kapıyı sen mi açtın?''

Adamın gözleri beni bulduğunda utanmama engel olamamıştım.Beni buraya Poyraz'ın çağırdığını,eğer beni içeri almazsa onu elektrik ile küle çevireceğini söylemiştim.Adam elindeki ilaç ampulünü gömleğinin cebine koyarken bize yaklaştı.Poyraz ona çok sinirli bir şekilde bakıyordu.

''Onu sen çağırmışşın Poyraz,şimdi bunu sormanın amacı ne?'' diye şaşkınlıkla sorduğunda daha fazla utanmıştım.Aptal aptal sırıtırken Poyraz'ın gözleride beni bulmuştu.Kaşları çatılmıştı ve tuhaf bir duygu yeniden gözlerinde belirmişti.Kolumdan tutup beni kendine iyice yaklaştırdı.

''Demek,istediğime ulaşmamın yakın olduğunu bana göstermek için buradasın''

Söylediklerinden tek birşey anlamamıştım.Beni kendinden uzaklaştırıp kolumu bıraktı.Adam hala şaşkınlıkla bize bakıyordu.Evet,şaşkın gözlerinin adresi artık Poyraz'da olmuştu.

''Bu kim Poyraz?''

Adamın şaşkınlıkla sorduğu soru üzerine Poyraz kanayan ellerini cebine koydu.Bunu karşısındaki adamdan gizleyerek yapması,meraklanmama sebep olmuştu.Kaşlarını çatıp bana baktı.

''Bende tanımıyorum Tan,kim olduğunu bilmiyorum''

Söyledikleri üzerine kaşlarımı çattım.Ne yani şimdi beni tanımamazlıktan mı gelecekti?.Tan dahada şaşırmıştı bu cümlesi üzerine.Poyraz'ın neler saçmaladığını oda benim gibi merak ediyor olmalıydı.

''Zaten gidiyor oda,gözlerine şiş sokmamam için beni tahrik etmese iyi olacak.Biliyorsun Konya'nın havası benim işkenceye eğilimimi arttırıyor''

Onun için kaç saatlik yol çekmiştim ve olana bakın,şaşırdığımı söylemeyecektim çünkü beklediğim gibi birşeydi.Tekrar kolumdan tuttuğunda ona engel olmadım,görmemi istemediği şeyler olduğu belliydi.Kanayan ellerini gören adam bize doğru yaklaşıp Poyraz'ın diğer elinide cebinden çıkarttı.

''Bu kadar aptal mısın yoksa sadece hava değişikliğinin sebebi mi?''

Poyraz omuzundan tutup geriye doğru itti onu,sert bir şekilde iteklemesi üzerine karşısındaki adam sehpayı devirip bir vazoyu kırmıştı.

''Bu kadar çok dayak istemenin sebebi ilaçlardan etkilendiğin için mi yoksa sadece kaşınıyor musun?''

Karşısındaki adam kafasını olumsuz anlamda salladı.Yüzünde korku dolu bir ifade vardı,Poyraz'ın arkasına merdivenlere bakıyordu.Poyraz'la aynı anda merdivenlere doğru döndüğümüzde merdivenlerin başında duran kızı gördük.Poyraz beni sertçe bırakıp panikle kanayan elini üzerine sildi.Kıza şaşkınlıkla bakmama engel olamıyordum,berbat görünüyordu.Korku ve dehşet dolu bir ifade ile yerlere bakıyordu.Poyraz'ın kan damlaları merdivenlerden olduğumuz yere kadar uzanıyordu.Vazoyu kıran adam toparlanıp bir adım atmışken kızın çığlıkları ile ikinci adımı atamamıştı.Kız Poyraz'ın hala kanayan ellerini fark edince çığlık atmaya başlamıştı.Poyraz ve adam ona doğru koşarken gözlerimi yummuştum.Karahan ne işler çeviriyordu böyle?.Kız bir iki merdiven düşmüşken Poyraz onu kolundan tutmuş ve düşmesini engellemişti.Kolları arasına alırken,endişeli yüz ifadesi korkmama engel oluyordu.Adam Poyraz'la beraber yukarı çıkarken

Mafya Lisede Poysel •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin