Piknik günü kazasız belasız gecirebilmiştik o gün. Bir anlığına abime yakalanmış olsak da paçayı kurtarmistik.
"Hayırdır gençler?"
Hızla arkamı döndüm ve çaktırmamaya çalışırken abimin yanına yürüdüm. Mütüş oyunculuk yeteneğimi kullanarak Abinle konuşmaya başladım.
"Abi ya! Bu salak Rüzgar bana Cadı deyip duruyo. Çok sinir oluyorum. Demesin!" Deyip kollarını birbirine bagladigimda abim ve Rüzgar birbirlerine bir bakış atıp kahkahalara boğuldular.
Ben ne olduğunu anlamazken abim yanağımdan bir makas alıp
"Ece sen küçükken de böyleydin. En ufak şeyde gelip bana şikayet ederdin. Yedisinde neyse yetmişinde de odur lafına uygun birisin gerçekten. "
"Aman abi ya! Tamam demiycem bidaha bişey. İkiniz de konuşmayın benle."
Tam arkamı dönüp giderken abim kolumdan tutup kendine çekti ve sarıldı. Başımın üstüne bir öpücük bırakıp
"Öyle herseye de küsülmez!" Kafama bir şaplak atıp devam etti. "Abilere küsülürmü lan!"
Sonra bir öpücük daha bıraktı ve gülerek uzaklaştı. Ben abimin peşinden bakarken söyleniyordum.
"Severken dövüyor mübarek."Rüzgar yanıma gelince düz ifadesiyle konuşmaya başladı.
"Sana cadı demem bir sorun mu gerçekten?"
"He? Yok ya! Ben bahane bulamadım da başka. Onun için şey ettim."
"İnanıyımmı?"
"Ya gerçekten!"
"Tamam inandım. Şimdi izninizle. Babanıza yardım etmem gerekiyor."
Etrafa göz gezdirip hızla yanağıma öpücük kondurdu ve aynı hızla yanımdan ayrıldı. Ben de bizi gören varmı diye etrafıma bakınarak annemlerin yanına geri döndüm.
Bu piknik olayının üzerinden bir hafta geçmişti. Bu bir haftayı doya doya vakit geçirerek bitirmiştik. Ama bugün Rüzgarlar gidiyordu. İstanbula sadece bir ay kalmak için gelmişlerdi ancak bir aydan fazla burada kalmışlardı. Şimdi de İzmire geri dönmeleri gerekiyordu.
Merve ve bana İzmirde son yılımızı okumak için izin çıkmıştı. Ama okullarin açılmasına daha bir ay falan vardı. Bu bir ay Merve ve benim için nasıl geçerdi bilmiyordum.
Bugünkü planımız şöyleydi. Sabah kahvaltisını sahilde hep beraber yapacaktık. Daha sonrasında ise veda vaktiydi. Şu an saat 06:24. Saat 09:00 da yola cikacaklardı.
Kahvaltı için sabah erkenden kalkmış ve hazırlanmıştım. Rüzgar ve Mete eşyalarını hazırladıkları için bugün Merveyle beraber buluşup taksiyle sahile gitmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN KOMŞUM
Fiksi RemajaEce on yedi yaşında bir genç kız. Herkes gibi o da bir okulda okuyor ve o da okulunki yakışıklı bir çocuğa aşık olabiliyor. Ancak bir gün okulundaki büyük yangın ve babasının işi yüzünden yeni bir okula gitmesi gereklidir. Bu nedenle en yakin arkad...