"Rüzgar o gözlerini oyarım! "
"Mete ağzını yüzünü dağıtırım! (Merve)"
"Ateş seni kızgın kumlara gömerim! (Mira)"
"Berke seni seviyorum ama bende seni sığ sularda boğarım! (Elif)"
"İyiki Baran gelmemiş. (Ablam)"
Ablamın bu sözü üzerine kızgın bakışlarımız ona döndü. Ellerini havaya kaldırıp teslim olur gibi yaptıktan sonra bakışlarımız yine sevgililerimizin üzerine yöneldi. Rüzgarlar geleli iki hafta oluyordu. Bugün ise beraber denize gidelim demiştik. Biz kızlar olarak yüzerken erkeklerin yanına bir gurup sülük kılıklı içi boş maydanoz kafalı estetik grubu geldi. Ya resmen bizim sevgililerimizin yanına! Düşünebiliyormusunuz?
Erkekler ne yapacaklarını bilemezken abimin sözü üzerine ne yapacağını bilemeyen ben ve Merve olduk."Bi dakika lan! Ece! Merve! Lan siz-"
Lafını ben böldüm.
"Abi nolur bize kıyma!"
"Gelin lan buraya!"
Aniden yerinden kalkıp bize doğru yürürken Mete ve Rüzgar bizim önümüze Elif ise abimin önüne geçti.
"Sakin ol Berke." Elif Abimi sakinleştirmeye çalışırken biz de olduğumuz yerde tir tir titriyorduk. Yani Merve ve ben. Rüzgar ve Mete göz temasını bozmadan abime bakıyorlardı. Abim gerçekten sinirlenmişti.
"Abi Özür dilerim ama-"
"Ama birbirimizi gerçekten çok seviyoruz."
Lafımı Merve tamamladiginda ben de sadece kafa salladım.
Abim bir şey demeden yanımızdan ayrıldı. Elif de onun peşinden gidecekken onu durdurdum.
"Elif dur! Ben giderim."
"Eminmisin?"
Cevap olarak kafamı salladım ve abimin peşinden gitmeye başladım. Sonunda kendine ıssız bir köşe bulunca oturdu abim. Tabi bende hemen yanına kuruldum.
Hicbirsey demedi. Sadece kısık gözlerle karşısına bakıyordu. Bir süre sonra söze ben girdim.
"Çok kızdın sanırım."
"Sanırım mı?"
"Tamam, cok kızdın."
Birşey demedi. Ben devam ettim.
"Abi senin de bir sevgilin var. Bana bu kadar kızman çok saçma."
"Aynı şey değil Ece. Siz bana söylemeliydiniz."
"O zaman da kızardın."
"O çocuktan ayrıl. "
"Hayır."
Bana döndü ve sinirli bir ifadeyle sordu.
"Hayır mı?"
"Evet, hayır. Ben simdi sana git Elif ten ayrıl desem sen ne cevap verirdin."
"Ben senin abinim ve o çocuktan ayrılmanı istiyorum."
"Ben de senin kardeşinim ve Elif ten ayrılmanı istiyorum."
"Saçmalıyoruz Ece."
"Fark etmene sevindim."
Abim bir süre sustu. Sonra bana dönüp konuşmaya başladı.
"Beni anlamıyorsun. Kardeşimi daha tam olarak tanımadığım birine emanet etmek istemiyorum. Ya bir gün seni terk ederse. Yada aldatırsa. Onuda geçtim sana şiddet uygularsa."
"Abi fazla abartıyorsun. Biz uzun zamandır beraberiz. Beni terketseydi yada aldatsaydı bunu ben istanbula döndüğüm zaman yapabilirdi. Hem şiddet falan da uygulamaz. O cocuk benim bir çok Saçmalığıma alıştı zaten. Bak zamanla sen de görürsün."
Derin bir nefes aldı ve usulca kafasını salladı.
"Öyle olsun. Ama en ufak bir hatada bu iş biter."
Gülümsedim ve kafa salladım.
Sonra beraber sarmaş dolaş geri döndük bizimkilerin yanına. Tam rahatlayacakken abim Rüzgar ve Mete nin yanına ilerlemeye başladığında bir gerilme geldi. İkisiyle de birsey konuşurken Merve ve ben sadece izliyorduk . Ne dediğini duyamiyordum ama daha sonra Rüzgardan ògrenicegimi aklıma not ettim. Geri kalan zamanımız da bize baran enişte, Gökçe, Toprak, Alara ve Seda da katılmıştı. Hep beraber bir kafeye gitmiş orada birer kola içmiş ve aksama doğru da evlere dağılmıştık. Odama çıkıp uzun bir duş aldıktan sonra pijamalarımı giyip yatağıma atladım. Ve tabiki Rüzgara mesaj attım .
"Bugün Abimle ne konstunuz?"
"Sen hâlâ uyumadınmı?"
"Sole de uyuycam. Ne konuştunuz?"
"Bana senin ne kadar cadı olduğunu anlattı. Bende senin cadılıklarını bildiğimi söyledim falan."
"Gerçekten mi?"
"Hayır tabiki şaka yapıyorum."
"Dalga geçme benle. Sole işte ne konuştunuz?"
"Annemin selamı var cadı."
"Annenin mi! Oha! Bana mı! Şaka yapıyosun dimi?"
"Hayır ciddiyim. Bak evde kalmadın işte ;)"
"Ay resmen annen bana Selam solemiş. Sen de sole Rüzgar. Ay ben uyumalıyım bence. Neyse iyigeceler."
"İyi geceler cadı :)"
Yatağa yatıp gözlerimi kapattım. Ancak ve ancak aklıma gelen tek düşünce uykumu bölerek zıplamama neden oldu.
Konuyu değiştirmişti!
"Eşşek ya" deyip gülmeye başladım nedensizce. Ardından yatağa tekrar yatıp kapattım gözlerimi.
Umarım beğenmişsinizdir. Bu aralar moralim sıfır. Sinemaya gidemedim. Kötü çocuğa gidemedim! Acım büyük gerçekten. Çok üzülüyom. Neyse benim yerime siz gidin. Öpüyom hepinizi. Bay bay 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN KOMŞUM
Teen FictionEce on yedi yaşında bir genç kız. Herkes gibi o da bir okulda okuyor ve o da okulunki yakışıklı bir çocuğa aşık olabiliyor. Ancak bir gün okulundaki büyük yangın ve babasının işi yüzünden yeni bir okula gitmesi gereklidir. Bu nedenle en yakin arkad...