Herkese merhaba. Bu bölum biraz gecikti. Özür dilerim. Bu hafta gösterimiz vardı ve bütün hafta ona çalıştık. Çok yoruldum.Hepinizi çok çok öptüm.
İyi okumalarrrrr.Snapchat: rabiacnz
..............................."Tek geceliklerini benden uzak tut Rüzgar."
Masadaki telefonunu aldı ve hızla dışarıya çıktı.
Ne oldu lan şimdi? En son tuvalete gitmedimi olum bu.Hemen yerimden kalkıp tuvaletlerin olduğu koridora yöneldim. Tuvalete girdiğimde Duru sürtüğü yerde dudağı ve kaşı patlamış bir şekilde yerde baygın yatıyoru.
Yüzümde istemsiz bir tebessüm belirirken masaya doğru hızlı adımlarla ilerledim.
Masaya vardığımda Merve Ece ile konuşuyordu. Kaşları bir anda çatıldı ve telefonu sinirle masanın üstüne koydu."Yüzüme kapattı ya. Benim yüzüme. Benim. Yüzüme. "
"Nerdeymiş söyledimi?"
"Söylemedi. Sinirliymiş hanımefendi. Sahile gitmiştir."
"Tamam. Siz de eve geçin. Ben Eceyi bulup gelirim."Mete tamam anlamında kafasını salladı. Ben de dışarıya çıkıp arabama ilerledim.
Son hızla bardan ayrılıp sahile gittim. Arabayı park edip dışarıya çıktım ve Eceyi aramaya başladım. 5 dk bile sürmeden Eceyi bir bankta oturmuş denizi seyrederken gördüm. Yavaşça yanına gidip oturdum. Beni fark etmedi bile. BENİ. YÜRÜYEN METEORU.
Yavaş yavaş gözleri dolarken sordum.
"Ne düşünüyorsun?"Denize o kadar dalmıştı ki sesimi duyduğunda yerinden zıpladı.
" Sen ne ara geldin ya? Hem insan bir yanın boşmu diye sorar. Öküz. "
" Sormama gerek yok. Bakıyorum ve yanın boş. Bende oturuyorum. Bir sorun mu var?"
" Hayır yok. Hatta bak ne diycem. Al sen otur burda. Hadi eyvallah. "Deyip kalktı ve deniz kenarına indi.
Peşinden yetişip kolunu tuttum ve yoluna devam edecekken önüne geçtim."Aniden çıkıp gitmeleri çok seviyorsun herhalde? "
Bana maça bir surat ifadesiyle bakarken gülmemek için dişlerimi sıktım.
"Ne alaka çocuk?"
Sadece yüzüne bakıp onu arabama çekmeye başladım. Tabii Ece hanım boş dururmu. Bağırmaya başladı.
"Ya napiyon olum? Bırak sana be öküz. İmdaaaaatt! Adam kaçırıyolar. Teyze ne bakıyon ya yardım etsene. Viçdansız karı. " deyip kadına dil çıkarttı.
Kadın cık cıklayarak yanımızdan uzaklaşirken bende Eceyi arabanın içine tıktım.Bende sürücü koltuğuna oturduğumda son hızla gitmeye başladık.
Ece titreyerek emniyet kemerini taktı. Cidden çok korkuyordu." Ya öküz diyorum, boşuna demiyorum. Yavaş git be hayvan! Gencecik yaşımda gebercem senin yüzünden. Ya sana diy-"
Daha fazla cırlayışlarına dayanamadığımdan susması için ona döndüm. Anında susarken arkasına yaslandı ve derin nefesler almaya başladı.
Ben de bir daha o dırdırları dinlememek için hızımı biraz yavaşlattım.
Aklıma gelen soruyla hafifçe ona baktım ve tekrar önüme dönüp sorumu sordum.
" Alışveriş merkezinde niye gittin yanımdan? "Cidden niye gitmişti. Yanından sadece bir an ayrılmıştım. O da Duru sürtüğü beni konuşmak için çağırmış ben kabul etmeyince alışveriş merkezinin içinde bağırarak koşmaya başlamıştı. Ben de sussun diye gitmiştim yanına. Ve o konuşmak yerine beni öpmüştü. İğrenç. Geri döndüğümde de iki saat Eceyi aramıştim. Bizimkiler arayınca onların yanına gittim ve. Bam. Ece hanım orada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN KOMŞUM
Fiksi RemajaEce on yedi yaşında bir genç kız. Herkes gibi o da bir okulda okuyor ve o da okulunki yakışıklı bir çocuğa aşık olabiliyor. Ancak bir gün okulundaki büyük yangın ve babasının işi yüzünden yeni bir okula gitmesi gereklidir. Bu nedenle en yakin arkad...