***נקודת המבט של אלנור***
לפעמים אני תוהה מה היה קורה אם לא היה כזה דבר אהבה בעולם..... אנשים בכלל היו מתחתנים? מביאים ילדים? ואם כן, אז מה המניע שלהם לזה בכלל? למה שנגדל בעלי חיים, או שנכיר חברים, ואם בכלל יהיה לנו את הרצון לשמור עליהם... אולי פשוט צרי-- "אלנור! את מקשיבה בכלל?? תהיי מרוכזת רגע אני צריכה שתעזרי לי. איך זאת?" ונסה הוציאה אותי מהמחשבות שלי בזמן שגללתי בכל מיני תמונות מהפלאפון שלי כשהציגה מולי שמלה קצקצרה אדומה. הבנתי שעד עכשיו ישבתי על המיטה בחדר של ונסה, שוקעת למחשבות.. מחשבות זה דבר פשוט ממכר, כשאתה מתחיל לחשוב אתה לא יכול להפסיק, ואתה שוכח כל מה שקורה עכשיו מסביבך, ברצינות אפילו לרגע שכחתי שאני בחדר של ונסה. "את הולכת למסיבה או להופיע במועדון חשפנות?" שאלתי וחזרתי בחזרה לגלול בתמונות בפלאפון. "אוף אלנור אולי תצאי מהפלאפון שלך כבר ותעזרי לי לבחור שמלה?? קדימה יש לנו רק שעתיים" היא אמרה גורמת לי להיות לצחוק. "רק" אמרתי לה לא מבינה מה היא רוצה ממני. ״אוקיי תמדדי תראי לי״ אמרתי לה צופה בה מתפשטת ומודדת את השמלה הקצרה
"מה את אומרת?" ונסה שאלה כשנראתה פשוט מדהים. היא הייתה מהממת. "היא מדהימה, אני חושבת שאת צריכה ללבוש אותה" אמרתי לה בכינות והיא חייכה חיוך ענק ומופתע. ״באמת??״ היא שאלה מופתעת. אני יודעת שאמרתי מקודם שהיא של חשפנית אבל מה אני אעשה שכל דבר נראה טוב עליה?? ״באמת״ אמרתי מחייכת. אני מקנאה בונסה שהכל פשוט יפה עליה. "עכשיו איפור" היא אמרה גורמת לי להאנח ולשכב אחורה חזרה על המיטה שלה. בגלל זה אני שונאת לבוא מוכנה לחברה לפני יציאה כי תמיד ייקח שעות עד שהיא תהיה!*******************
"קדימה ונסה אנחנו כבר באיחור של כמעט שעה!" אמרתי לה נאנחת ומיואשת. היא מטפלת בשיער שלה ומתאפרת כבר המון המון זמן.... ואני בינתיים כל הזמן הזה שכבתי במיטה שלה, כבר הספקתי לאכול, לדבר עם אמא שלה ולחטט לה בארון משעמום. "רגע רגע אני כבר מסיימת תפסיקי להלחיץ אותי!" היא אמרה בוחרת נעליים. נאנחתי, שוב. פתאום הפלאפון שלי השמיעה צפצוף מהיר של הודעה. הסתכלתי במסך הפלאפון שלי, ומחייכת חיוך גדול לעצמי כשראיתי את השם של ג׳ייק על המסך. אני כל כך אוהבת לקבל ממנו הודעות. ברצינות הלב שלי דופק מהר יותר ואני לא יכולה להוריד את החיוך מהשפתיים.
'ידעתי שבסוף תשברי ותחליטי לא לבוא' ההודעה של ג'ייק גרמה לי לחייך ולצחוק לעצמי טיפה.
"בבקשה אל תגידי לי שזה זאק גורם לך לחייך ככה" ונסה אמרה עדיין בוחרת נעליים. "אה.. מה? לא.. זה לא" אמרתי בכלל לא מתרכזת כי כל מה שרציתי עכשיו זה להקליד לו משהו בחזרה.
'אל תהיה כזה בטוח. רק מאחרות טיפה... כבר משתעמם?' שלחתי לו ולא אחרי הרבה זמן קיבלתי ממנו הודעה בחזרה. אוקיי לגמרי פלרטטתי. לעזאזל.'אי אפשר להשתעמם כשבחורות שיכורות רצות חצי ערומות לבריכה' ההודעה הזאת גרמה לי לצחוק, בטח כבר יש שם בלאגן, ועברה רק שעה. כבר היה אפשר לשמוע את המוזיקה הרועשת עד לבית של ונסה. "אוקיי אני מוכנה אפשר לזוז" היא אמרה. "סוף סוף!" נאנחתי כשקמתי מהמיטה. "תפסיקי להתבכיין זה לא לקח כל כך הרבה זמן" היא אמרה גורמת לי לצחוק לפני שננתי בעצמי מבט אחרון במראה, לבשתי ג׳ינס ליוויס בהיר עם אולסטר שחורות גבוהות וחולצה שחורה ארוכת שרוולים שחשפה מעט את הבטן אבל המאחורה שלה היה פתוח לגמרי כשרק שרוך קשר אותה מלמטה. לא התלבשתי חשוף מדי... לא זכרתי מה זה להתלבש חשוף מאז שזאק נהיה טיפוס מוזר.. הוא היה עושה לי סצנות ורציתי למנוע את זה מראש. יצאתי אחרי ונסה וסגרתי מאחורי את דלת החדר שלה לפני שירדנו למטה במדרגות, יוצאות מדלת הכניסה. התחלנו ללכת לבית של טיילור, שלא היה כל כך רחוק משם. יכולתי כבר לראות מהכניסה של הבית שלה את כל האורות מהבהבים בכל הצבעים. המוזיקה הייתה רועשת ואנשים היו בכל מקום, שיכורים, רוקדים, בחצר, בבריכה, ליד הגדרות, מתנשקים..
ונסה ואני נכנסנו לתוך הבית, הוא היה ענקי. אף פעם לא הייתי אצל טיילור בבית..
אנשים רקדו בכל מקום, ובעיקר היו שיכורים. ונסה ואני נכנסנו לבפנים, מנסות לשרוד בין כל האנשים הרוקדים שנתקעים בנו בדרך. כשהגענו לאיזה פינה יחסית ריקה נעצרנו. "אני הולכת להגיד לטיילור שהגענו, היא התקשרה אלי קודם לשאול איפה אנחנו" ונסה צעקה לי כנגד המוזיקה הרועשת. הנהנתי והיא הלכה, נשארתי צופה בשקט בכל האנשים שרוקדים ופשוט נמרחים אחד על השני. אחת הבנות שלומדות איתי אנגלית ניגשה אלי ונתנה לי חיבוק, שואלת מה קורה איתי כשהתעניינתי בה גם. בחור אחד תפס אותה וגרר אותה לרקוד כשהיא צוחקת אז התחלתי ללכת לכיוון השתייה ומזגתי לעצמי משהו תוסס שלא זיהיתי בכוס אדומה קטנה. לא כל כך התחשק לי לשתות היום ולהשתכר, שוב.. אני לא כל כך זוכרת מה זה להשתכר מאז זאק. פתאום הרגשתי זוג זרועות גסות מחזיקות במותניים שלי מאחור. "חיפשתי אותך בייב" הקול של זאק נכנס לאזניים שלי, הוא סובב אותי והצמיד אותי לקיר. השפתיים שלו מיד הוצמדו לשלי והוא עבר לנשק אותי בצוואר. יכולתי להריח את הריח אלכוהול החזק והריח הסגריות שמגיעים ממנו. חייכתי אליו ״היי״ אמרתי, מרגישה היום שאולי היום הוא יהיה קצת שונה, הייתה לי הרגשה טובה לגביו. ״בוא נרקוד״ אמרתי לו והוא חייך והנהן כשנתן לי לגרור אותו פנימה בין האנשים. סובבתי סביב הצוואר שלו את הידיים שלי כשהמוזיקה המקפיצה הרקידה את שנינו, הוא גרם לי לחייך כשנישק אותי בלחיים באופן ילדותי והרגשתי טוב לידו, לא מצליחה להפסיק לצחוק ולחייך.
YOU ARE READING
החבר הכי טוב של אחי
Romanceתכירו את אלנור, נערה בת 16 וחצי, שמתגוררת בארצות הברית- בוסטון. חיה עם ההורים ואח גדול בן 18 וחצי. מה קורה כשמתפתחים הרגשות בינה לבין ג׳ייק- החבר הכי טוב של אחייה טובי, במיוחד כשמה שג׳ייק לא יודע, זה שאלנור פיתחה אליו רגשות כבר דיי הרבה זמן.