החבר הכי טוב של אחי - פרק 78

20.8K 947 178
                                    

***נקודת המבט של אלנור***

קמתי בחושך, מנערת את המחשבות שלי לרגע כשהייתי חייבת לשתות כוס מים. לא הצלחתי להבין אם זה היה חלום או זיכרון. אתמול בערב אצל ההורים שלי היה כל כך מדהים, הרגשתי שאני בדיוק במקום שאני רוצה להיות, וברגע שזאק ואני הנחנו את הראש על הכרית בבית, העיניים שלי נעצמו ופתאום היה לי פלאשבק מטורף לבר ההוא, ביום הולדת של ג׳ייק...
כשרק קמתי ראיתי שזאק ישן לצידי, ואז הבנתי שזה היה רק חלום, אבל זה היה נראה יותר מזה, זה היה נראה כל כך אמיתי, כאילו זה לא היה חלום, זה היה אלבום זיכרון אחד גדול.

מזגתי לעצמי כוס מים, רק אני והכוס בחושך ושתיתי לאט כשהתנשפתי, מכריחה את עצמי להרגע. זה לא הגיוני.... לא יכול להיות ששכבתי עם ג׳ייק. זה רק היה מישהו שדמיינתי שהוא נראה כמוהו כי הייתי מאוד שיכורה וזה היה יום קשוח... זה לא הגיוני, הייתי שמה לב שהוא לא מת, אין מצב שהייתי עד כדי כך שיכורה, זה היה זאק...
אבל גם אין מצב שהייתי שוכבת עם מישהו סתם במועדון אם לא הייתי עד כדי כך שיכורה ובקושי זוכרת את זה. אבל.. מה קורה פה?? למה אני לא מצליחה להיזכר! הייתי בטוחה שזה זאק! עד עכשיו הייתי בטוחה ששכבתי איתו שהורדתי ממנו את המדים, אין מצב שהייתי כל כך בהזיות!
אבל... באמת לא זכור לי כלום מאותו הערב, אני כן זוכרת שנפגשתי עם זאק, אני לא באמת זוכרת ש..

״אלנור? הכל בסדר?״ ישר קפצתי כשזאק הוציא אותי מהמחשבות שלי. לא יכולתי להתמודד איתו עכשיו... אני גם ככה סופר מבולבלת מכל מה שקורה. ״כן״ מלמלתי בשקט כשהנחתי את הכוס בכיור. ״סתם, חלום רע״ אמרתי מזיזה את השיער מהפנים שלי. הוא התקרב אלי והניח נשיקה על הראש שלי. לא יכולתי להתמודד עם זה עכשיו, שאני בקושי יודעת מה קורה והוא לוחץ עלי מקרוב. זה היה יותר מדי..
״הכל בסדר, תחזור לישון״ אמרתי בשקט והוא הסתכל עלי מחוייך, וחזר חזרה לחדר שלו. הרבה זמן מאז שחשבתי על ג׳ייק, ופתאום זה בא בבום. לא רק שחשבתי עליו, גם ראיתי אותנו שוכבים... זה מכה חזקה מאוד ללב... לא ידעתי איך לקבל את זה. חזרתי למיטה, מנסה להרדם, למרות שהמחשבות שלי מוצפות במחשבות דואגות ולחוצות.

******************

לקחתי את המפתחות של האוטו והתקדמתי לעבר היציאה. ״לאן את הולכת כל כך מוקדם?״ שמעתי את זאק מאחורה, מתארגן לצבא. ״סתם, בדיקות... לא משהו חשוב״ מלמלתי כשסוג של שיקרתי. לא בדיוק שיקרתי כי באמת התכוונתי ללכת לסוג של בדיקות. כל הימים האחרונים חשבתי על זה, והייתי חייבת לברר מי האבא. לבדוק אם החלום היה סתם חלום, או שהוא באמת רוצה להגיד לי משהו שקרה. ויש מישהו אחר.
״רוצה שאבוא איתך? אני יכול לדלג על איזו שעה״ הוא אמר ומיד נלחצתי. ״לא לא, זה חמש דקות בדיוק, באמת. חוץ מזה אני מאחרת.... אדבר איתך כשאחזור הביתה״ אמרתי ומיד יצאתי החוצה.
הנסיעה הייתה מלאה במחשבות. מצד אחד, לא ידעתי מה אני רוצה לגלות. מה אם יש בחור שלישי בכלל שהוא זה שדמיינתי? ועכשיו אני אצטרך להתמודד עם לספר לעוד מישהו...? מצד שני.... הכל כל כך נוח עכשיו, זאק האבא, אנחנו בזוגיות, יש לנו בית..
ואם.... ואם.. לעזאזל, אני אפילו לא מצליחה להגיד את זה בראש! ואם זה מג׳ייק... שיט זה יוצר כל כך הרבה בעיות, שאני בכלל לא מסוגלת לתאר. אני לא רוצה לחשוב מה ייקרה. אבל זה לא הגיוני אם הייתי נתקלת בג׳ייק בבר הוא היה מזהה אותי וגם אני אותו! איך זה הגיוני? חוץ מהעובדה שהוא לא זכר אותי ורק חלם עלי אז.. אבל אני זכרתי אותו!

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now