***נקודת המבט של אלנור***
עבר כמעט יותר מחודש מאז. יותר מדי זמן.. סיפרתי לונסה את כל מה שסיפרתי לאמה יום אחרי.. היא הגיבה בדיוק אותו הדבר. ניחמה אותי והבינה. טוב.. אולי לא סיפרתי להן בדיוק לגמרי הכל.. אני עוד לא מסוגלת לספר להן את החלק בו שכבתי עם ג'ייק. כן, שכבתי עם ג׳ייק. כן, איבדתי את הבתולים שלי לחבר הכי טוב של אחי, שאני מאוהבת בו שנים, והוא זרק אותי אחרי לא הרבה זמן. הקדמתי מדי, זה היה צעד גדול ומהיר מדי שלא חשבתי עליו מספיק ועכשיו אני מתתרטת על זה. אני פתטית, אני באמת מעוררת רחמים על הבחירה הזאת.
חשבתי על זה המון. אני לא מסוגלת אפילו להבין את זה בעצמי. אני יותר מדי מתביישת בזה, ומתחרטת, המון... זה היה אמור להיות הפעם הראשונה המיוחדת שלי.. לא איתו, לא כל כך מוקדם. סמכתי עליו יותר מדי וזאת הייתה טעות. יותר מדי התביישתי בזה כדי לספר למישהו, אז שמרתי את זה לעצמי, וניסיתי להדחיק את זה כמה שיותר, ואני יודעת שכשאהיה מוכנה אספר לאמה וונסה.. רק לא כרגע..
לא ראיתי את ג'ייק יותר מחודש. אני חייבת להודות שיש בי צד אחד שמת להיתקל בו במקרה, למרות שאני יודעת שאיכשהו זה גם הדבר האחרון שאני רוצה. לפעמים הוא מגיע אלינו כרגיל בשביל טובי, אבל זה קורה כשאני לא בסביבה. הכי הרבה שהצלחתי להתקל בו היה כשאני בדיוק יצאתי מהדלת של הבית שלי והוא ישב אצלנו במטבח. אבל אף פעם לא באמת הספקתי לראות מה המבט שלו אומר.. היה לי מזל אם בכלל יכולתי לראות איזה חולצה הוא לבש..
או לדוגמא שהייתי יוצאת לכיוון המכונית שלי והוא בדיוק היו בחצר של הבית שלו. זה קשה כשהוא גר חמש עשרה צעדים ממני, ובכל זאת לא נפגשנו ליותר מחודש.
ונסה ואמה דאגו לקחת אותי כל שישי בערב לבר או הופעה או מסיבה רק בשביל שאוכל לשכוח מכל העניין. אני חייבת להודות שזה עוזר, כבר דיי חזרתי לשגרה. אני ישנה יותר טוב בלילות, לא חושבת עליו כל רגע ביום שלי ולא כל דבר מטומטם מזכיר לי אותו.. זה קל יותר, אבל אני לא אומרת שלגמרי.. אין יום שעבר בו לא קיוויתי שהוא יהיה מה שאני חולמת שהוא יהיה, הבחור המושלם בשבילי, אבל הוא לעולם לא יהיה.. הוא רק צריך להתרחק ממערכות יחסים.. הוא פחדן... אני לא מאמינה שהוא היה כזה אדיוט, הוא נתן לעצמו להיות הראשון שלי מבלי להסס.. אני יודעת שאני הסכמתי לזה, אבל זה היה רק בגלל שלא ידעתי מה באמת הולך לקרות, ידעתי את זה אבל בחרתי להתעלם... אני כזאת טיפשה, יותר מדי טיפשה.. וכל כך מאוכזבת מעצמי.הגיע עוד יום שישי, ויש הופעה שכל בית הספר שלי מדבר עליה, אפילו שהיא באיזור מחוץ לעיר.. כנראה הולכים להיות שם המון אנשים, ובטח את רובם אני הולכת להכיר. אמה וונסה כבר הזמינו לנו כרטיסים, והאמת, שלא ממש היה לי חשק ללכת הפעם.. אבל אני יודעת שאמה וונסה לעולם לא ייתנו לי להישאר בבית ביום שישי כמו ממורמת ולחשוב יותר מדי על דברים שיגרמו לי לעשות דברים מטופשים.
אמה אוהבת לצאת לדברים האלה אפילו יותר ממני ומונסה, כל ערב היא מבלה עם כמה בחורים שונים. היא פשוט מחפשת סטוצים, היא אוהבת את זה.. אפילו שהיא הייתה כבר בכמה מערכות יחסים בעבר, היא רק רוצה לבלות לפעמים. אפשר להגיד הרבה דברים על אמה, אבל אני יודעת שאפילו לה יש גבולות... היא יודעת מתי לעצור. לפעמים אני ממש מקנאה בה, הלוואי והיה לי את האומץ להיות ככה עם הרבה בנים בערב קצר אחד.. אבל אני לא כזאת.. אני אולי אהיה מסוגלת רק אחרי כמה שוטים מסנוורים.
YOU ARE READING
החבר הכי טוב של אחי
Romanceתכירו את אלנור, נערה בת 16 וחצי, שמתגוררת בארצות הברית- בוסטון. חיה עם ההורים ואח גדול בן 18 וחצי. מה קורה כשמתפתחים הרגשות בינה לבין ג׳ייק- החבר הכי טוב של אחייה טובי, במיוחד כשמה שג׳ייק לא יודע, זה שאלנור פיתחה אליו רגשות כבר דיי הרבה זמן.