החבר הכי טוב של אחי - פרק 38

31.6K 1.1K 51
                                    

***נקודת המבט של אלנור***

פתחתי את העיניים לאט, מרגישה חמימות סביב הגוף שלי. הרמתי את הראש, והבנתי שג׳ייק מלופף סביבי, קירבתי את הזרועות שלו אלי יותר והוא חיבק אותי צמוד יותר, קברתי את עצמי בו, נהנת מכל מגע, עד שהבנתי מה קורה פה והלב שלי קפץ מיד. כל מה שקרה אתמול חזר אלי ולא ידעתי איפה לקבור את עצמי. ״שיט שיט שיט״ לחשתי לעצמי. לא האמנתי על עצמי, איך אני מסוגלת לעשות את זה לטרוי.. איך נתתי לעצמי להיות כזאת חלשה?? אני לא מאמינה אלנור שככה פשוט שכבת איתו!
הרגשתי כמו כלבה, שוכבת עם בן דוד של חבר שלי! אותו אחד שיש לי איזה קראש ילדותי טיפשי עליו שפשוט לא מוכן לעזוב! אני חייבת פשוט לא להתייחס לזה, לשכוח מזה להבהיר לו שזאת הייתה טעות! ברור שזאת הייתה טעות! יש לי חבר!
בשקט ובזהירות רבה זחלתי מהזרועות שלו ונעמדתי. הוא ישר נאנח אבל לא קם. אני חייבת לעזוב אני חייבת לחשוב לשנייה על מה שקורה פה.
לבשתי מעלי חולצה והתחלתי להתרחק מהמיטה. ״לאן את הולכת?״ הקול הצרוד שלו הפסיק לי את דפיקות הלב. פאק... מה אני אמורה לעשות עכשיו?
נעמדתי מולו, לא עניתי. הייתי קפואה במקום. הוא נעמד לאט והתחיל להתקרב אלי. ״אתה צריך ללכת מכאן״ אמרתי בקרירות לא מסוגלת אפילו להסתכל עליו. הוא התקרב אלי יותר ולמרות שרציתי לזוז אחורה הייתי קפואה במקום.
״בואי נדבר..״ הוא אמר בשקט מחליק יד אחת שלו ללחי שלי ומעביר לי שיער לאוזן, אבל בלי לחשוב פעמיים העפתי לו את היד והתרחקתי מעט. ״ג׳ייק אתה צריך ללכת מפה!״ הרמתי את הקול, רועדת מהנגיעות שלו. איזה טעות עשיתי.....
הוא לא הגיב, רק התקרב אלי שוב והניח את הידיים שלו על הכתפיים שלי אבל הכי מהר שיכולתי קטעתי אותו כשצעקתי עליו, ״לך! עכשיו!!״ הייתי בהיסטריה, לא יכולתי לחשוב אחרת מזה. לא רציתי לדבר או לראות אותו עכשיו. הרגשתי כל כך אשמה. הרגשתי נוראי וידעתי שאם הוא ילך אני אוכל לחשוב על זה בהגיון ולהבין מה עשיתי!
הוא הסתכל עלי לכמה שניות, שהיו נראות כמו נצח. פשוט בהה לי בעיניים וניסה לקרוא אותי. אבל גם אני לא הצלחתי לקרוא את עצמי כרגע בכל מקרה. אחרי שלא אמר כלום, הוא לבש מעליו את הבגדים והנעליים, ואני עמדתי שם בשקט לחוצה ומבוהלת. הוא לקח את התיק שלו אחרי שהכניס לתוכו כמה דברים ופתח את הדלת. לפני שיצא הוא עצר לדקה, והסובב אלי. ״אתמול בלילה היה מדהים ואת יודעת את זה. והלוואי והיית נותנת לעצמך ל-״

״אתמול בלילה מעולם לא קרה!״ ישר התפרצתי. הוא הסתכל עלי לשנייה, וממש לא יכולתי להבין מה הבעת הפנים שלו אומרות. אבל לא עבר הרבה זמן והוא יצא מהדלת באדישות, פשוט ככה. אני לא יודעת איך לתאר את מה שאני מרגישה כרגע.. מצד אחד, איך אני יכולה בכלל להסתיר דבר כזה מטרוי? מצד שני, הוא ישנא אותי לנצח... אני לא אוכל לחיות עם העובדה הזאת. אני כזאת דפוקה.... אני לא מאמינה שבגדתי בו עם ג׳ייק...

***נקודת המבט של ג׳ייק***

ישבתי במונית שלקחה אותי בחזרה הביתה משדה התעופה. כל הטיסה לא הצלחתי להירדם. כמה טיפש יכולתי להיות?? אמרתי לעצמי שאצטרך להיות סבלני! אני כזה חלש. בסך הכל יום איתה ולא הצלחתי להחזיק מעמד מבלי להשכיב אותה. התקדמנו כל כך טוב.. היא התחילה לקבל אותי בחזרה לפחות בתור חבר טוב. ידעתי שאהרוס את זה באיזשהו שלב. לא הייתי צריך לשכב איתה כל כך מהר ידעתי שזה יחרפן אותה לגמרי. אין פלא שהיא שוב שונאת אותי. הרסתי הכל... אני באמת ממש מקווה שיש לי עדיין סיכוי.
הנהג הוריד אותי בבית ושילמתי לו לפני שלקחתי את התיקים. יש לי לפחות עוד זמן בבית עד שאחזור שוב לבסיס. זה כבר יתן לי קצת זמן לחשוב על מה שקרה. אני לא מאמין שאני חוזר בתחושה רעה כזאת.
נסעתי לשם כדי להשלים איתה וחזרתי כשאנחנו עדיין בנקודת ההתחלה.
דפקתי בדלת וחיכיתי שמישהו יפתח. ״רגע״ הקול של אמא שלי נשמע שנייה לפני שפתחה לי את הדלת. היא הסתכלה עלי מופתעת וחייכה. ״ג׳ייק!״ היא אמרה כשחיבקה אותי חזק. ״החליטו בסוף להוציא אותנו״ שיקרתי כשניסיתי לחייך. אני שונא לשקר לה. ״איזה יופי! בוא תיכנס. איפה המדים שלך?״ היא שאלה וישר חשבתי על תירוץ. ״אה.. החלפתי בתחנת אוטובוס, נשפך עלי קפה..״ שוב שיקרתי אבל אני לא חושב שבכלל היה לה אכפת מה עם המדים, היא פשוט שמחה לראות אותי שוב.
היא נישקה אותי בלחי לפני שהלכתי להתקלח ולהתלבש. כשסיימתי ירדתי למטה לדבר קצת עם אמא שלי שאחרי כמה זמן הייתה צריכה ללכת להקפיץ את אחותי לחברה. ״היי אבא״ אמרתי לו כשהוא התיישב על ידי. ״היי. איך מתקדם?״ הוא שאל ובהתחלה קפץ לי הלב כשחשבתי שהוא מדבר על אלנור, ופחדתי שהוא יודע, אבל אז הבנתי שהוא מדבר על התפקיד שלי בצבא, ונרגעתי, אין לי מושג בכלל איך קישרתי את זה לאלנור. ״בסדר בינתיים, מסיימים הכשרה, וכשנחזור נראה מה קורה״ אמרתי והוא חייך בגאווה. הוא תמיד חלם לראות אותי ככה.
״היי ג׳ייק טוב לראות אותך! איך הולך?״ טרוי התיישב בכורסא ממולי והתחלתי להרגיש רגשות אשמה זורמות בי. ״הכל טוב בינתיים, ואצלך?״ שאלתי לא מבין איך אני יכול לשבת לידו כאילו הכל בסדר כשממש לפני כמה שעות שכבתי עם החברה שלו. ״הכל טוב.. רגיל. שמעת שאלנור קיבלה את העבודה בפריז?״ הוא שאל והתחלתי להתעצבן. אני הייתי אמור לדעת לפניו, הוא בכלל לא קשור לזה. ״כן, אמא שלי סיפרה לי״ אמרתי רגוע ולא רציתי לדבר על אלנור בכל מקרה, בטח שלא איתו. נזכרתי בכל מה שקרה אתמול בערב, ואני לא יודע עדיין אם אני מתחרט על זה או לא.
אבל זה היה מדהים. לנשק אותה ככה, לגעת בה ככה שוב אחרי כל כך הרבה זמן. פתאום לשכב איתה כשזאת לא הפעם הראשונה שלה זה היה מדהים. יכולתי לדעת שהיא שכבה עם טרוי, היא כבר נראתה דיי מנוסה ומצד אחד זה עצבן אותי לחשוב עליה שוכבת על מישהו אחר אבל מצד שני הסקס היה פשוט מדהים.
זה כאילו הייתי צריך את זה, לאגור לעצמי קצת ממנה עד לפעם הבאה שאראה אותה.

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now