החבר הכי טוב של אחי- פרק 44

31.1K 1.1K 91
                                    

*** נקודת המבט של ג׳ייק***

~שבוע לפני המסיבה~

ירדתי למטה למטבח ומזגתי לעצמי מים לתוך כוס. מה אני עושה? אני באמת מנסה לקחת אותה מבן דוד שלי? איזה מן משפחה זאת תהיה אם אעשה את זה. דיי נמאס לי לחשוב עליה כל הזמן. כל דבר מטומטם מזכיר לי אותה. אפילו כוס המים הזה. עובדה שאני חושב עליה ברגע זה...
״היי״ טרוי בדיוק נכנס למטבח והתיישב על הבר. הוא היה נראה דיי מוטרד. ״מה קורה?״ שאלתי כשנשענתי על הכיור מאחורי. הוא היה נראה חושב לשנייה והיה נראה מתוסכל. הוא היה נראה כאילו ישב עליו משהו לדיי הרבה זמן כשגירד בראשו ותהיתי מה כל כך מכביד עליו. ״אני... אני ממש חייב לספר לך משהו.. למישהו, רק להוריד את זה מהלב שלי. אני פשוט חייב להוציא את זה ממני״ הוא אמר נראה מתוח. ״מה קרה?״ שאלתי מתקרב אליו. ״אני... בבקשה אל תשתגע.. אני צריך שתדע שאני ממש ממש שונא את עצמי על זה״ הוא אמר ואני כבר התחלתי להלחץ. ״דבר טרוי״ אמרתי סקרן לשמוע מה קורה.
״בגדתי באלנור.. זאת אומרת לא בגדתי בגדתי. אבל יש מישהי אחרת... זה דפוק אני יודע אני דפוק״ הוא אמר מתוסכל נראה כועס ומבויש ואני הרגשתי מבולבל ומופתע מאוד. יש לך את אלנור ואתה מעז לבגוד בה??? כמה אדיוט אתה!
״מי זאת?״ זה כל מה שיכולתי לשאול, מרגיש עצבני כל כך על שנתתי לזה לקרות.. עדיין הייתי דיי בשוק. אני לא מאמין שהוא עשה את זה! ״לא משנה...״ הוא אמר כשהבין כמה אני עצבני אבל לא נראה לי שאני באמת מתכוון לעזוב את זה. הוא קם והתחיל ללכת אבל עצרתי אותו. ״מי זאת טרוי?״ שאלתי שוב פחות סבלני. הוא נאנח עמוק והתמתח בלחץ. ״זאת אמה.. אני יודע שוב זה דפוק! אני כזה אדיוט! אני שונא את עצמי על זה, אין לי מושג איך זה קרה.. כל מה שאני יודע זה שאני אדיוט, ואני לא יודע מה לעשות״ הוא אמר לחוץ כל כך ואני כבר התחלתי להרגיש את עצמי מתעצבן כל כך. דווקא היא?? דווקא אמה??

״אתה רציני?? אני מקווה מאוד שסיפרת לה!״ הרמתי את הקול כשהרגשתי את הדם שלי מתחמם. זה לא מגיע לה! ״ניסיתי! אני נשבע שניסיתי כל כך הרבה פעמים, אבל תמיד היה משהו שהפריע. אני מנסה לספר לה אני נשבע״ הוא אמר לחוץ. ״אתה אדיוט אתה יודע? ועוד החברה הכי טובה שלה?? איך הגעת לזה בכלל??״ אמרתי עצבני. ״אם אתה לא תספר לה אז אני אעשה את זה״ הסתכלתי עליו כשחיכיתי לתשובה אבל הוא לא ידע מה להגיד. אני לגמרי מתכוון לספר לה! חתכתי אותו דרך הכתף כשהתכוונתי לעלות למעלה אבל הוא עצר אותי. ״חכה! אל תספר לה אני מתחנן לפחות שתשמע את זה ממני! אני אספר לה אני מבטיח, אני באמת מנסה״ הוא התחנן וזזתי קדימה ואחורה מתוסכל. אני לא יכול לשמור את זה ממנה. אסור לי לעשות את זה זאת טעות אני יודע את זה.

״למה סיפרת לי את זה?? אני לא רוצה לשתף פעולה עם הסוד הזה עכשיו! למה הכנסת אותי לזה??״ אמרתי עצבני והעברתי את האצבעות שלי בשיער. עד שסוף סוף טוב לי איתה הוא מסבך אותי? אם תגלה שידעתי ולא סיפרתי היא לא תסלח לי בחיים. ״לא התכוונתי לזה ככה ג׳ייק... לעזאזל אני מת פה, אני מרגיש חרא ופשוט הייתי צריך להוציא את זה ממני כבר״ הוא נאנח ואני עדיין לא ידעתי מה לעשות. ״בבקשה ג׳ייק״ הוא התחנן ונאנחתי. ״יש לך שבוע בדיוק! לא יותר ורצוי שפחות! אם תוך שבוע לא תספר לה לא תהיה לי ברירה. אני מצטער טרוי, אם לא היית בן דוד שלי כבר ממזמן לא היית...״ אמרתי עצבני לפני שעליתי למעלה לחדר שלי. זה ממש דפוק.. אני אמור לספר לה, אני שונא את זה. אז מה הסיפור? הוא לא אוהב אותה יותר זה מה שזה? מה הסיפור שלו? למה לבגוד בה??
לא יכולתי שלא לחשוב על העובדה שגם אלנור בגדה בו, והרגשתי רע על שהוא הרגיש כאילו רק הוא עשה דבר רע אבל זה באמת לא ענייני! אוקיי אולי זה כן, בכל מקרה ממש לא רציתי עוד צד רביעי בסיפור הזה כי עכשיו זה אפילו דפוק יותר.

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now