***נקודת המבט של אלנור***
הסתכלתי למטה אליו, פשוט יושבת עליו ומרגישה את היד האחת החמה שלו על הלחי שלי, והשנייה על המותן שלי. כל מה שעשיתי היה להשען למטה אליו, ולהסתכל לתוך העיניים הבהירות שלו שנצצו ישר לתוך העיניים שלי. "ידעתי את זה..." הוא חייך חיוך גדול. יכולתי כבר כמעט לטעום את השפתיים שלו, ואחרי שסוף סוף קיוויתי לזה, הוא קירב את הפנים שלו במהירות אלי, והשפתיים שלנו נפגשו במאית שנייה. כמה שזה הרגיש טוב. זה היה הוא, שוב.. שוב לטעום אותו, אחרי כל הזמן הזה. זה היה מטורף הרגשתי שוב שאני חולמת.
הנשיקה התחילה רגועה ועדינה, וכשסוף סוף עיכלנו מה קורה, התנשקנו כמו שני מאוהבים, נשיקה לוהטת, כמו זוג שלא ראה אחד את השנייה הרבה זמן, וזה בדיוק מה שהיה. רעבים למגע ולנשיקה הזאת. הייתי צריכה אותה, היא הייתה כל מה שקיוויתי לו עכשיו.
הייתי לגמרי עליו, ויכולתי להבין שהוא מרוצה מזה כשלחץ לי על המותניים וקירב אותי אליו דרכן. הידיים שלי התלפפו סביב הצוואר שלו, וכל מגע שלו רק חימם אותי יותר.
הוא המשיך לנשק אותי, והרגשתי את הלשון המוכרת שלו, גורמת לי להרגיש דברים שלא חוויתי כבר המון זמן. לפחות לא ממנו.. כל פעם כשהייתי עם בחור אחר, זה אף פעם לא היה אותו הדבר... ועכשיו פתאום, הידיים האלה, הריח הטעם. הכל כל כך טוב, שלא רציתי להפסיק.
הרגשתי את הידיים שלו לאט מורידות ממני את המעיל, וככל שהמעיל ירד יותר ממני, ככה היה לי יותר דחף לעצור את הנשיקה, עד שדחפתי אותו דרך החזה והסתכלתי למטה אליו, כשהוא הסתכל עלי מבולבל. "אני.. אני עדיין לא מוכנה לזה ג'ייק זה הכל מהר מדי" היססתי כשעדיין הרגשתי את הידיים שלו על המותניים שלי.
"מוכנה למה?" הוא שאל מחבר גבות. "אתה יודע..." אמרתי מתחילה להיות לחוצה מלהסתכל עליו. הרגשתי לא במצב נעים. כי רציתי, אבל לא רציתי. הוא צחקק טיפה אבל לא הוריד את הידיים שלו ממני לשנייה. פשוט ישבנו בתנוחה המביכה הזאת כשדיברנו. "את חושבת שאני מנסה להשכיב אותך?" הוא צחקק כששאל ואני הייתי טיפה מבולבלת. הוא... לא?
"חשבתי ש.. הורדת את המעיל ו.." מלמלתי טיפה. "כן ניסיתי להוריד ממך את המעיל כי כמעט חנקת אותי איתו. רק השנייה חזר לקרות ביננו משהו את חושבת שאסכן את זה מיד בזה שאנסה לנצל את המצב? כמה אדיוט את חושבת שאני אלנור? אני יודע שאת לא מוכנה" הוא דיי צחק ואני הרגשתי כל כך מובכת עכשיו. יכולתי להרגיש את הפנים האדומות שלי וניסיתי להסתיר אותן עם היד כשמיד קמתי ממנו. "אני עדיין אוהב כשאת עושה את זה" הוא חייך אבל זה לא שיכולתי לראות, הייתי עסוקה בלהסתיר את הפרצוף האדום שלי.
הוא התרומם כשמשך לי את היד והחזיר אותי לחיבוק צמוד על הספה. "את יפה גם כשאת אדומה" הוא צחק ואני חבטתי לו בכתף למרות שלא יכולתי שלא לחייך.
הורדתי מעצמי את הנעליים שלי כשהבטתי בו מוריד גם את שלו. משכתי כלפי מעלה את הסוודר שלי שהכביד עלי גם הוא וחזרתי להניח את הראש שלי על החזה של ג'ייק. הוא משך עם היד שלו שמיכת צמר ששכבה מקופלת מאחוריו וכיסה אותי, ובעצם גם את עצמו. הרגשתי את הידיים הגדולות שלו מחבקות אותי מתחת לשמיכה כששכבתי עליו ומלטפות לי את הזרוע תוך כדי, בזמן שהאש הנעימה מהאח הייתה כל מה שהאירה את החדר בנגיעות קטנות של כתום וגורמת להכל להשאר חמים יותר. זה היה כל כך כיף... לא תיארתי לעצמי שככה ייגמר הערב הזה.
לפעמים אני מצפה שדברים יקרו בצורה מסויימת, ואז החיים מגיעים ומפתיעים אותי כל כך..
YOU ARE READING
החבר הכי טוב של אחי
Romanceתכירו את אלנור, נערה בת 16 וחצי, שמתגוררת בארצות הברית- בוסטון. חיה עם ההורים ואח גדול בן 18 וחצי. מה קורה כשמתפתחים הרגשות בינה לבין ג׳ייק- החבר הכי טוב של אחייה טובי, במיוחד כשמה שג׳ייק לא יודע, זה שאלנור פיתחה אליו רגשות כבר דיי הרבה זמן.