***נקודת המבט של אלנור**
לא הייתה לי שיחה עם ג'ייק מאז... אבל זה עדיף ככה. אני מניחה שהוא פשוט הבין, ידעתי שלא ייקח לו הרבה זמן עד שהוא ירד מזה. לא יצא לי לדבר גם הרבה עם טובי, כי הוא היה עסוק כל כך בלתכנן את המסיבה שלו בשבת הזאת כאן בבית שלנו... אני שונאת את המסיבות הביתיות שלו, תמיד אני זאת שזוכה לנקות הכל בבוקר שלמחרת. שונאת את זה שההורים שלי אף פעם לא בבית.... ככה תמיד יוצא לטובי לעשות מסיבות מטורפות.
ונסה נתנה לי טרמפ הביתה מבית הספר ונסעה ישר לאסוף את אחותה הקטנה.. רציתי שהיא או אמה יבואו אלי ונעשה משהו והן הסכימו ואמרו שנדבר מאוחר יותר.. זה עוצר אותי מלהתכונן לבגרויות ואני רק מחפשת תירוצים ללמה לא ללמוד... אמה וונסה הן תמיד התירוץ הזה.
אמרתי להתראות ותודה לונסה לפני שיצאתי מהרכב שלה ונכנסתי הביתה. הורדתי את התיק במטבח ומזגתי לי מיץ לתוך כוס לפני ששתיתי אותו. הייתי בדרך לעלות לחדר שלי והופתעתי לראות בסלון שלי את ג'ייק מתנשק עם איזו בלונדינית רזה על הספה..
זה לא הפתיע אותי, הוא מביא בחורות אלינו הביתה כבר כמה ימים.. הייתי מניחה שהוא מנסה לגרום לי לקנא, ועם כמה שאני שונאת את זה, הוא מצליח... אבל א׳ מי אמר שזה בכלל קשור אלי? וב׳ גם עם כל הקנאה הזאת, אני מנסה להתעלם הכי חזק שלי, ולא לעשות מזה עניין כזה גדול.. לפחות מתשדלת, והאמת שמצליח לי. וכמו תמיד, אני הייתי עולה לחדר שלי ומתעלמת, וכעבור חצי שעה יורדת בחזרה למטה ורואה שאותה בחורה כבר נעלמה.. היה קצת נראה כאילו ברגע שהוא הבין שהתעלמתי הוא התעצבן ומיהר להעיף אותה. זאת כבר הפעם שלישית. הוא פשוט מנצל את הבחורות האלה כדי להוכיח לי משהו? ומה זה אמור להיות? אני לא באמת מבינה מה, אבל אני גם לא רוצה להתעסק בזה ולגלות.******************************
"הוא הולך להיות כאן עוד מעט ואני עדיין לא יודעת מה ללבוש!" אמרתי לאמה שחיפשה לי בגדים ליציאה עם מייקל. "את צריכה להגיד לי לאן הוא לוקח אותך כדי שאדע איך להלביש אותך!" היא אמרה לי לחוצה בחזרה. "בהתחלה הוא אמר שנצא לאכול, אבל אז הוא שינה את התוכניות והוא לא אמר לי לאן הולכים... הוא רוצה לעשות את זה 'הפתעה'" אמרתי מגלגלת עיניים.. אני שונאת הפתעות. "רומנטי" ונסה אמרה מחייכת אבל זה היה קצת קיטשי לי מדי. "אם את כל כך רוצה את יכולה לצאת איתו בעצמך במקומי" אמרתי לה והיא ישר יצאה מהחלום שלה וחייכה במבוכה. "פשוט תלבשי גינס ארוך ואיזו חולצה נוחה... זה יתאים לכל סוג דייט שיהיה.." ונסה אמרה וחשבתי על זה קצת, ולבסוף הסכמתי. לבשתי את הג'ינס השחור הארוך שלי וחולצת סריג ארוכה בצבע אפור בהיר. נעלתי את האולסטאר הלבנות שלי, וכשסיימתי הרמתי את השיער שלי לקוקו פשוט ונחמד והתכוננתי לדייט פשוט של יום קריר אבל יחסית בהיר בלי גשם. שמתי קצת סומק, מסקרה וליפגלוס שקוף ובדיוק כשסיימתי שמענו מלמטה דפיקות בדלת. "זה בטח הוא... אני בסדר?" שאלתי מסתכלת במראה. "יפה כרגיל" אמה חייכה אלי וחייכתי בחזרה. ידעתי שגם ברגע שאצא עם מייקל אמה ונסה ישארו פה, אחרי שהן התחננו שעות מטובי שייתן להן להישאר במסיבה שהוא אירגן, וכשהוא הסכים, ניצלתי אותן כדי שיעזרו לי להתארגן ליציאה שלי עם מייקל לפני. "ונסה את יכולה לפתוח בשבילי את הדלת? תגידי לו שאני עוד דקה ארד" אמרתי לה כשהיא עמדה בפתח הדלת שלי, מסתכלת דרך המדרגות על מה שמתרחש למטה.
YOU ARE READING
החבר הכי טוב של אחי
Storie d'amoreתכירו את אלנור, נערה בת 16 וחצי, שמתגוררת בארצות הברית- בוסטון. חיה עם ההורים ואח גדול בן 18 וחצי. מה קורה כשמתפתחים הרגשות בינה לבין ג׳ייק- החבר הכי טוב של אחייה טובי, במיוחד כשמה שג׳ייק לא יודע, זה שאלנור פיתחה אליו רגשות כבר דיי הרבה זמן.