החבר הכי טב של אחי - פרק 14

47K 1.4K 160
                                    

***נקודת המבט של ג'ייק***

פתחתי את העיניים, כולם עדיין ישנו, ראיתי ממולי את אלנור עם עיניים עצומות, וחייכתי לעצמי כשנזכרתי בכל מה שקרה אתמול. זאת הייתה הנשיקה הכי טובה שהייתה לי מזה כבר הרבה זמן... הרגשתי כל כך הרבה דברים. מוזר לי לחשוב עליה פתאום בדרך אחרת... עד עכשיו היא הייתה כמו אחות חשובה, כמו בת משפחה ממש יקרה. ופתאום היא הפכה לדבר חשוב אפילו יותר בשבילי. היא שלי, זאת אומרת לא.. היא עוד לא שלי, אבל אני בדרך לשם... כבר הרבה זמן שלא חשבתי ככה על בנות, לא דחוף לי להיות במערכות יחסים, בכלל אני לא חושב שיש לי הרבה כוחות לחברה, אבל אלנור גרמה לי לרצות לנסות, אני רוצה לנסות איתה... משום מה אני רוצה גם להצליח.

בגלל שכולם עוד ישנו, החלטתי לעצום עיניים ולנסות לחזור לישון. אבל אחרי כמה דקות שמעתי מישהו מתעורר, הולך לכיוון המטבח. פתחתי את העיניים וראיתי את הגב של אלי, השיער שלה מתנופף מצד לצד כשהיא בדרכה לחדר האמבטיה. קמתי לאט גם אני והלכתי לחדר האמבטיה השני, מצחצח שיניים עם המברשת שלי ושטפתי פנים לפני שיצאתי משם וראיתי את אלנור הולכת למטבח, לא היססתי והלכתי אחריה.

"בוקר טוב" לחשתי כשחיבקתי אותה מאחורה, מבין שזאת הפעם הראשונה שדיברתי מאז שקמתי והקול שלי היה צרוד מעט. היא הסתובבה מעט אלי, אבל לא הורדתי את הזרועות שלי ממנה. התכוונתי להתכופף ולנשק אותה, אבל היא נרתעה מעט. הייתי טיפה מבולבל. הסתכלתי למטה אליה אבל היא טיפה השפילה מבט, ניסתה להמנע מקשר עין.. מישהו יכול להסביר לי מה קורה כאן? דמיינתי את כל מה קרה אתמול בלילה?

"מה קרה?" שאלתי עוזב אותה לאט. "כלום.. לא, כלום..." היא אמרה עדיין נמנעת מקשר עין. "אז למה את כל כך נרתעת ממני?" שאלתי אותה מבולבל. היא שתקה טיפה אבל אז הסתכלה עלי. "כי.. רק קמתי ו..״ היא אמרה והסתכלתי עליה מחבר גבות. ״ו..?״ הייתי טיפה מבולבל, לא הייתי רגיל שאני מנשק מישהי בבוקר וזה מפריע לה כי זה בוקר. ״סתם, חשבתי הרבה בלילה״ היא אמרה מעט ממלמלת ולא הבנתי למה היא מתכוונת, ״מה חשבת?״ שאלתי אותה לא מבין על מה היא מדברת כל כך. ״שאני לא בטוחה שזה רעיון טוב״ היא אמרה מפתיעה אותי לגמרי. "מה זאת אומרת?" שאלתי מתחיל להלחץ. הייתי מבולבל, מה זה אומר? מה לא רעיון טוב? להיות איתי? מערכת יחסים איתי?

"אני מתכוונת... ש.... " היא מלמלה חיפשה את המילים ואני חיכיתי מנסה להישאר מאופק. "רציתי את זה כל כך הרבה זמן ג׳ייק... אין לך מושג כמה. אני כבר שנים חלמתי על הרגע הזה ועכשיו כשזה סוף סוף קרה..." היא התחילה להגיד והקשבתי מעט מופתע. היא רצתה אותי כל הזמן הזה? בחיים לא חשבתי שהיא באמת מסתכלת עלי ככה. "ופשוט... נתחיל בזה שטובי בתמונה והוא בחיים בחיים לא יקבל את זה, ובוא נודה בזה ג׳ייק אתה לא מחפש מערכת יחסים, אתה פשוט אוהב בנות... אתה אוהב לשחק בהן ואתה אוהב להשאיר את זה בדרך הזאת... אם אני לא טועה רק לפני כמה ימים יצאת עם מישהי? ואתמול נישקת אותי. זאת אומרת, מה הפעם היא הייתה בשבילך? סתם סקס? סתם עוד איזה סטוץ? אתה גורם לבנות לחשוב שאתה הכי מושלם בשבילן ואז אתה פשוט... מפסיק לדבר איתן, זה מה שאתה מתכוון לעשות לי? זה מה שאני בשבילך?" היא שאלה, מחשבת את המילים שלה בזהרות. טיפה הפתיע אותי.. אני... אני לא יודע אפילו איך להתחיל לענות על זה. לא ציפיתי לזה... זה בילבל אותי מאוד.

"את לא כלום אלנור" אוקיי, לא ההתחלה הכי טובה שלי. זה מסביר עד כמה לא ידעתי מה להגיב. "אני מבין מה את אומרת... אני יודע שאני יכול להפוך לאדיוט כשזה קשור לבנות.. אבל אני לא רוצה את זה. אני מבין שזאת הייתה טעות אבל לעולם לא אהיה מסוגל לעשות את זה לך.. שימי בצד את הרגשות שלי אלייך, את הרבה מעבר לזה. את חשובה לי עוד לפני שהסתכלתי עלייך בדרך הזאת. את באמת חושבת שאשתמש בך ככה?" אמרתי לה בקול רך, מנסה לרכך אותה, היא נראתה חושבת, חושבת מדי... לא יכולתי להבין מה ההבעת פנים שלה אומרת.

"ומה לגבי ההיא שפגשת בזמן שעשיתי בייביסיטר על אחותך, מה אם היא בוכה עכשיו כי נזכרת בי פתאום? אני לא רוצה את זה. אני מצטערת" היא אמרה והתכוונתי בדיוק להגיב, להסביר לה. אבל טובי נכנס למטבח מתמתח עם 'בוקר טוב' בפיהוק, ומיד אלנור ניצלה את ההזדמנות כדי ללכת משם, אפילו לא מסתכלת עלי. ולא יכולתי להגיד לה כלום, כי ידעתי שטובי יחשוד. "רוצה לאכול?" הוא שאל והנדתי בראש, רק מיהרתי ללכת אחריה לנסות להסביר את עצמי. אין מצב שאני מוותר על זה בכזאת קלות.

כולם כבר היו ערים, אבל בכל זאת הלכתי אליה ותפסתי לה בזרוע בעדינות. "חכי רגע אלנור" אמרתי לה מתכוון להסביר אבל היא לא נראתה מרוצה. "לא עכשיו ג'ייק.. לא כאן" היא אמרה בלחש מסתכלת מסביב על כולם שהיו שם. מקווה שהם לא חושדים בשום דבר.
הזמן עבר וחיפשתי כל הזדמנות כדי לדבר איתה. אבל לא הייתה בכלל. היא לגמרי התחמקה ממני בכל דרך אפשרית. אני לא מתכוון לנשק אותה ככה, להיפתח אליה ואז פשוט לעזוב את זה.

***נקודת המבט של אלנור***

אחרי כל כך הרבה זמן, שסוף סוף קיבלתי את שרציתי, נפקחו לי העיניים... הבנתי כמה זה לא ריאלי בשום צורה. כל כך רציתי את זה וכל כך ידעתי שזה לא עומד לקרות שהתעלמתי פשוט מכל שאר הדברים... נזכרתי בכל הבחורות שישבו כאן בדיוק על הספה הזאת, מתנשקות עם ג'ייק, ובדיוק באותו המצב יוצאות מכאן בוכות או עצבניות. אחת אחרי השנייה. אני מכירה את ג'ייק... אמא שלו אולי חושבת שהוא מלאך, אבל זה בדיוק בגלל שכל הבחורות היו ממש כאן, פה בבית שלי. נכון אז ג׳ייק לא באמת כזה... הוא כן מושלם, הוא מדהים, אבל לא כשזה נוגע לבנות. הוא מכבד רק את מי שהוא לא רואה בדרך הזאת, כמו שכיבד אותי.. אבל עכשיו כשאני כבר לא כזאת, אני לא בטוחה יותר... אני לא רוצה להיות השפן נסיונות של ג׳ייק, שיגיד שהוא רוצה, שהוא מוכן לנסות, ואני אצא עם לב שבור. לא חשבתי על זה מספיק, אני מודה, רציתי אותו מדי בכדי לחשוב על מה יהיה כשבאמת אשיג את המטרה שלי.

הוא לא בקטע של מערכות יחסים, הוא פשוט צריך את הסקס, את הסטוצים, את הבחורות... אני רציתי את ג'ייק.. כל כך הרבה זמן, אבל עכשיו אני מבינה שאני בעצם לא רוצה את כל מה שלא ראיתי. אני לא רוצה להיות תקועה במצב המביך הזה, ובטח שלא מוכנה לאיזה שברון לב. הצלחתי להתחמק ממנו להיום, כי רציתי כמה שיותר להמנע מהשיחה הזאת, אני לא רוצה לבלבל אותו.. פעם אחת רוצה אותו ואז לא מסתכלת לכיוון שלו. לא התכוונתי שזה יקרה.. אבל אני יודעת שזה רק יהיה בלאגן אחד גדול, ואני נמנעת מזה.

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now