החבר הכי טוב של אחי פרק 33

40.5K 1.2K 258
                                    

***נקודת המבט של אלנור***

זה היה לי מעט מוזר, אבל טרוי ואני ממש התחברנו בימים האחרונים, וקצת יותר מידידים... אני כן חייבת להודות שידעתי שנתחבר בדרך כלשהי, בכל זאת אנחנו גרים באותו הבית, ושנינו סוג של אורחים, אבל ממש לא ציפיתי ללילה שבו טרוי ואני ישבנו לראות סרט בסלון, 

***פלאשבק***

״נו מהר אלנור הסרט מתחיל״ טרוי מיהר אותי מהסלון. ״אתה רציני? אתה יכול פשוט לעצור אותו״ צחקתי כשידעתי שאנחנו בחרנו את הסרט ואנחנו בחרנו מתי להפעיל אותו. ״זה הורס את כל האווירה״ הוא אמר ושמעתי את הפתיח של הסרט כבר מתחיל ברקע מה שהלחיץ אותי יותר. ״לעזאזל טרוי! אני לא יכולה לתפקד בלחץ!״ אמרתי שומעת אותו צוחק כשמיהרתי לשים את הפופקורן החם בקערה, לשפוך מלא מלח, אולי יותר מדי, ולרוץ לשבת לידו בסלון אפילו שופכת עליו קצת מהפופקורן וגורמת לו לצחוק. ״יפה אלי לא רע. הספקת״ הוא אמר גורם לי לגלגל עיניים אבל לחייך בכל זאת.

ישבנו בסלון החשוך עם שמיכה נעימה וצפינו בסרט דרמה שיצא לא מזמן. לא דיברנו הרבה, הפה שלנו היה עסוק בלאכול מהפופוקרן כל הזמן, וכשהוא נגמר פשוט הנחתי את הקערה על השולחן והתעסקתי בלהתחיל לראות סוף סוף באמת את הסרט.
פתאום הרגשתי קצת מוזר כשהיד המתוחה לאחור של טרוי קצת נשענה עלי, כאילו לא דואגת להפריד מרחק ממני יותר, והאצבעות שלו בעדינות נגעו בכתף שלי כאילו לא מתאמצות יותר מדי. לא התייחסתי לזה יותר מדי כי הנחתי שאנחנו מרגישים מספיק בנוח אחד עם השנייה. ״אני שונא שעושים את הדמות הראשית כל כך שקטה. זאת אומרת.. כל הסרט מדבר עליו אבל בקושי יש לו טקסטים״ טרוי אמר בזמן שצפינו בסרט. ״הוא לא הדמות הראשית... זאת אומרת לא לבד, הם שניהם דיי השחקנים הראשיים״ אמרתי מסתכלת על שתי הדמויות הראשיות מדברות בסצנה. הסרט היה דרמת רומן בין שני גברים... אחד מהם נמשך גם לגברים וגם לנשים והשני כבר יצא מהארון מלפני הרבה זמן והעלילה פשוט דיי מסתבכת. אהבתי את זה.

״אלנור הוא חד משמעית הדמות הראשית״ הוא התעקש. ״טוב אתה מבין שהוא הדמות הראשית בגלל שהוא זה שבארון? בגלל זה הוא כזה שקט זאת הדמות שלו. ביישן.. מופנם, קצת חסר ביטחון.. סקסי שקט כזה״ אמרתי והוא ישר הסתכל עלי, הסתכלתי עליו גם ורק אז הבנתי איזה קרובים אנחנו על הספה. ״הוא סקסי בעייניך?״ הוא שאל וצחקתי מעט. אני לא מתכוונת להתפדח מזה שאני חושבת שהוא סקסי! ״כן.. לגמרי כן. לא יודעת משהו בו עושה לי את זה. השיער המקורזל... החיוך הביישני, השרשרת זהב הזאת שתמיד תלויה לו על הצוואר״ אמרתי שמה לב לפרטים הקטנים, מרגישה שטרוי עדיין מסתכל עלי מרוצה ותהיתי מה זה אמור להיות. ״כמו זאת?״ הוא שאל והוציא מתוך החולצה שלו שרשרת זהב דקה, גורמת לי להסתכל עליה ואז עליו. לעזאזל למה שרשרת זהב כל כך עושה לי את זה? ״אה... כן״ אמרתי גורמת לו לצחוק מעט בשקט. הוא המשיך להסתכל עלי כשלא הורדתי ממנו את העיניים גם, לא הבנתי בדיוק מה קורה פה. הוא פתאום התקרב אלי מעט ולפני שהצלחתי להבין מה קורה הוא הצמיד את השפתיים שלו לשלי ונישק אותי לאט. הייתי מופתעת בהתחלה אבל אז נישקתי אותו בחזרה, מרגישה משום מה ממש ממש טוב. השפתיים שלו היו רכות ונעימות וממש הרגיש שהוא יודע מה הוא עושה. מה קורה פה. אני מתנשקת עם טרוי.

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now