החבר הכי טוב של אחי- פרק 91

25.3K 1.1K 235
                                    

***נקודת המבט של אלנור***

אחרי שאבא שלי השתקם מעט, ולמזלנו הכל היה בסדר, נסענו כולנו, חוץ מהקטנים, לאכול ארוחת ערב באיזו מסעדה לכבוד ג׳ייק ואבי, שמתחתנים ממש בקרוב. אני יודעת שהמשפחות שלנו מאוד קרובות, אבל עדיין היה לי מאוד מוזר שהוזמנו לזה. למרות, שהיו עוד הרבה מוזמנים. חלק מהמשפחה החיצונים של אבי, ואנחנו היינו כמו משפחה מורחבת למשפחה של ג׳ייק, אז יכולתי להבין למה. ועדיין לא רציתי ללכת.
לי לא באמת היה אכפת מכלום, רק העיקר שאבא שלי בסדר. אני לא יודעת איך הייתי חיה בלעדיו.
טובי יצא זועם מהשיחה שלנו אז בחוף הים, מאז הוא לא מפסיק לכעוס עלי, ועל אמה על שנתנה לזה לקרות ולא אמרה לו, מה שכל כך לא רציתי שייקרה! ועל הדרך הוא גם כל כך כעס על ג׳ייק, הוא יודע שאין לו מה לכעוס עליו, כי זאת לא אשמתו, אבל עדיין הכל קשור אליו ומשגע אותו מה שג׳ייק עושה, לגבי החתונה , לגבי אבי, לגביי...
בינתיים החתונה מתקרבת ואני רק מורחת את הזמן.... כמו אדיוטית.
כל הערב במסעדה טובי לא הפסיק לנעוץ מבטים בג׳ייק... אבל אני מניחה שג׳ייק לא שם לב. היו יותר מדי אנשים בשולחן וזה גרם לי להרגיש כל כך לא בנוח, במיוחד כשטובי שנא חצי מהשולחן בגללי.

"כן ומסתבר שאני וג׳ייק כבר נפגשנו בעבר" אבא שלה סיפר לנו. "הא באמת? " אבא שלי התעניין. "כן, הוא היה סגן המפקד של הפלוגה שלי בצבא..." ג׳ייק אמר בשקט כשכולם הסתכלו עליו, דיי מובכים מעצם העובדה שג׳ייק לא זוכר הכל מהצבא, וממה שהיינו צריכים לעבור בגלל זה. לא הזכרנו את זה הרבה מאז פשוט השתדלנו להמשיך הלאה בחיים שלנו. "אז.. אבי, את וג׳ייק התחלתם לצאת באותו היום שבו נפרד מאחותי?" טובי שאל בטון מעצבן ומיד כמעט נחנקתי מכוס היין שלי. כבר הבנתי מה הוא מנסה לעשות, הרגשתי שאני רוצה לקבור את עצמי כשכולם הסתכלו על טובי מוזר ולא הבינו מה הוא רוצה, הוא סתם כל הערב זרק דברים שקשורים אלי ואל ג׳ייק וזה פשוט הטריף אותי. "לא. לא באותו היום" ג׳ייק אמר מבולבל אבל רגוע ונתן לנושא לחלוף מעליו.

"נפרדת מאחותו? אתה מתכוון לאלנור? לא ידעתי שיצאתם" אמא של אבי התעניינה ואני פשוט קיוויתי שכולם יעזבו את הנושא. ממש לא רציתי להיות הנושא המרכזי. "מישהו יכול להעביר לי את המלח?" אמרתי מנסה לשנות נושא במבוכה. "את יכולה לבקש מג׳ייק, אתם הרי מבקשים הכל אחד מהשני" טובי אמר והסתכלתי עליו במבט עצבני מאוד. אמה ישבה שם לידו ורצתה למות גם היא על הדרך, מריחה את האסון שבארוחה הזאת ומנסה לאיים עליו דרך מבטים ומגע. כולם היו כל כך מבולבלים, כולל ההורים שלי.
"טובי מה יש לך??" ג׳ייק ניסה להרגיע אותו אבל זה רק הרתיח את טובי יותר. "אל תתערב ג׳ייק, זה לא שהועלת עד עכשיו" הוא אמר לו וראיתי איך ג׳ייק מיד מאבד סבלנות. לא מבין למה טובי נתפל אליו כל הערב. וגם אני לא הבנתי! זאת לא אשמת ג׳ייק הוא לא יודע! אני מניחה שזה לא משנה... כנראה הוא פשוט כעס על שעזב בלי לדעת. אבל זאת לגמרי אשמתי.
כולם מסביב הרגישו את המתח באוויר, ופשוט רציתי לעוף משם.. ובדרך לחנוק את טובי עם חבל עבה מאוד. "מה הבעיה שלך??" ג׳ייק שאל מאבד סבלנות.
"מה הבעיה שלי?? אתה לא מכיר את זה שאחותך חושבת שהיא תמיד יודעת מה טוב לכולם?!" הוא אמר וג׳ייק הסתכל על זואי אחותו בבילבול, וגם היא לא הבינה מה קורה והסתכלה עלי חיפשה תשובה, לא ידעתי איזה פרצוף לעשות לכיוונה, לא ידעתי מה לחשוב. "ובעצם זה קשור לחבר הכי טוב שלך מה שעוד יותר משגע אותך! כי הוא כזה אדיוט כדי לא לשים לב!"
"טובי תפסיק!" צעקתי עליו מיד אבל זה כבר היה מאוחר מדי. ראיתי אנשים במסעדה מתחילים להסתכל לכיוונינו. "על מה אתה מדבר טובי?" אבי היא דווקא זאת ששאלה בזמן שהסתכלתי על ג׳ייק שנראה שדיי הבין שזה קשור אלי ואליו, והתבייש בעצמו מעט, כי אני יודעת שהוא חשב על הרגע בו כמעט שכבנו.
"אני מדבר, אבי, על זה שג׳ייק יהיה בעל ואבא מושלם!״ טובי אמר עצבני לגמרי ״אבל יש רק בעיה אחת. הוא כבר אבא. של אריאל. והיה צריך לדעת את זה כבר לפני יותר מדי זמן!"

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now