הודעה

7.5K 397 128
                                    

שלום לכל הקוראות והקוראים היקרים שלי בWattpad. אולי רובכם כבר לא תהיו פה כדי לקרוא את ההודעה הזאת, ומי שעדיין כאן- וואלה הפתעתם...
נכנסתי לפה אחרי הרבה זמן שלא... מציצה קצת בכל הסיפורים שכתבתי, כמובן שלא אצליח לקרוא הכל בבת אחת. אני זוכרת את היום הראשון שנכנסתי לכאן, הייתי רק קוראת... מעולם לא חשבתי לכתוב משהו בעצמי, למען האמת אמרתי לעצמי ״כמה ישראלים כבר יהיו פה ממילא?״
הייתי בת 15 כשהתחלתי את הסיפור הראשון. אפשר להגיד שיותר כתבתי לעצמי, מעולם לא חשבתי שמישהו יקרא את זה.
היום (2019) אני בת 21... חוזרת חזרה למקום בו בילה הדמיון שלי רוב תקופת התיכון. כאן.

היום אני בוגרת יותר, מחושבת יותר וחווה קשר אמיתי בפעם הראשונה. חוזרת חזרה לאתר ולסיפור הראשון שלי... והעיניים שלי נפקחות לרווחה כשאני רואה 2 מליון צפיות לסיפור. בחיים לא הייתי מצפה. התחושות מוזרות... אם הייתם אומרים לי שבגיל 15 אכתוב רומן שיגע בכל כך הרבה אנשים הייתי ממש צוחקת.

אני ממש שמחה שעשיתי את זה, שנפתחתי והרשתי לעצמי וגיליתי משהו חדש. השתנתי עם השנים וככה גם הסיפורים שלי. אני יודעת שהם לא מושלמים לא מבחינת עלילה או כתיבה או זמנים- אבל בכל זאת הייתם פה וקראתם.

נתתם לי רצון להוציא ספר, אבל באמת... ספר אמיתי שיושבים וקוראים. עם הסימנייה והכריכה, עם הדפים החלקים שמריחים כל כך טוב. ספר כזה שאפשר לקחת לטיסה ולא צריך אינטרנט או כל דבר אחר.
אני מבטיחה לעדכן אם זה יקרה :)

רק רציתי להגיד לכם תודה על התמיכה וגם על ההערות והביקורות הבונות. שש שנים שאתם מלווים אותי בין אם זה סיפור חדש או תיקונים לסיפור ישן. המון תודה ותמשיכו לקרוא- ואם אפשר אפילו לכתוב.. גם אם זה רק לעצמכם.

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now