***נקודת המבט של אלנור***
שוב ושוב ג'ייק ניסה לדבר איתי, אבל ניסיתי להתחמק מזה כמה שיותר. ולאט לאט זה כבר מפסיק להצליח...
הלכתי במסדרונות בית הספר, מוציאה את הספרים שלי ומתכוונת ללכת לשיעור הבא שלי. תלמידים עברו על ידי ומיהרו גם הם לשיעור שלהם. לא ראיתי כל היום את ונסה ואמה... לא היה לי איתן שיעור אחד מתחילת היום וזה המשיך להזכיר לי שעדיין לא סיפרתי להן על מה שקרה. אני יודעת שזה חדשות מטורפות! אבל לא ידעתי אם זה היה רעיון טוב לספר כי ממילא לא יצא מזה שום דבר. המשכתי ללכת בין הכיתות ופתאום משהו תפס לי את תשומת ליבי. הלכתי שני צעדים אחורה, חוזרת על צעדי, והסתכלתי דרך החלון של דלת הכיתה. ראיתי שני אנשים מתנשקים בכיתה הריקה והחשוכה. גלגלתי עיניים, ילדים בבית ספר הזה כל כך חרמנים שזה פשוט מפחיד שהם לא יכולים לחכות. בכיתה? באמת?.... התכוונתי להמשיך ללכת כאילו כלום לא קרה. אבל הלב שלי קפץ ברגע שראיתי את זווית הפרופיל של הבחור שהתנשק.. לא יכולתי להאמין שזה ג'ייק, אבל באיזשהו מקום כן יכולתי.. זאת הסיבה שמלכתחילה לא רציתי להיות איתו, לא? זאת אומרת... זה הוא... זה ג׳ייק כשמדובר בבנות. אני לא צריכה להיות מופתעת, זאת הסיבה שהרי סירבתי לו. אבל עדיין כאב לי. צבט לי כל כך חזק שזה כאב.
אני רק לא מבינה למה הוא הגיע במיוחד לבית הספר בשביל זה... כאילו חסרות לו בנות בגיל שלו לעשות את זה איתן. זה כן הציק לי בלב מקנאה באיזשהו מקום.. אבל אין לי בשביל מה. תמיד אקנא במה שקשור לבנות של ג׳ייק, אבל לפחות עכשיו אני יודעת שהייתה לי הזדמנות, וסירבתי כי ידעתי שזה הדבר הנכון לעשות. התעלמתי מזה, ופשוט המשכתי ללכת לכיתה. התיישבתי בכיסא שלי מנסה כמה שפחות לחשוב על הסצנה המוזרה שראיתי עכשיו. אני פשוט לא מאמינה שג'ייק לא חשב על מה שיקרה בעתיד ביננו.. הוא לא חשב כמה מביך זה יהיה אחר כך?? לג'ייק שאני מכירה היה חשוב הקשר החזק שלנו.. וכמה שהוא לא ירצה לפגוע בו לעולם. אבל ג'ייק המציאותי פשוט מחפש סיפוק... וזה לגיטימי.. אני מנסה להבין כמה שיותר מהר. כי ככל שאבין ככה יהיה לי קל יותר.השיעור עבר לאט ככל שחשבתי על ג'ייק ועל הבחורה ההיא... שוב שיעור שבו המורה דיברה אבל פשוט לא הקשבתי.. הדבר היחיד שהקפיץ אותי היה הצלול, ששמחתי מאוד לשמוע. לקחתי את הדברים שלי ומיהרתי לצאת.
"אליי! ... חכי שנייה" שמעתי קול קורא לי וגורם לי לעצור ולהסתובב. זה היה מייקל שניסה להשיג אותי, והגיע אלי במהירות.
"היי" אמרתי באדישות מזייפת חיוך. "לא דיברנו מאז..." הוא אמר מחייך.. לא ממש ידעתי מה להגיד אז פשוט צחקקתי במבוכה והנהנתי. "תראי..." הוא התחיל לדבר והשתדלתי שלא לעשות את זה מביך מדי. "אני לא אשקר, אני רוצה להציע לך לצאת כבר דיי הרבה זמן... והחלטתי פשוט להיות ישיר... את רוצה לעשות משהו ביחד?" הוא שאל דיי נבוך.. לא טיפוסי למייקל, שתמיד יודע מה להגיד ואיך. טוב, אולי רק לנסות. אין בזה שום דבר פסול נכון? וזה גם ישכיח לי טיפה את ג'ייק לפחות. הנהנתי בשקט והחיוך שלו עלה. "מעולה.. איך את עם יום שבת?" הוא שאל מחייך. "נשמע טוב" חייכתי. "יופי, תהיי מוכנה בשבע" הוא קרץ והלך. אולי יהיה כיף אחרי הכל... מי יודע אולי יצא מזה משהו..***************
"תני לי שתי דקות! זה כל מה שאני מבקש!" ג'ייק עצר אותי מלנסות לעלות במדרגות לחדר שלי. אין לי מושג איך, אבל השמועות שאני מתכוונת לצאת עם מייקל הגיעו אליו מהר, מהר מדי. "מה אתה רוצה ג׳ייק??" שאלתי חסרת סבלנות שוב מנסה לעלות למעלה, ושוב הוא עוצר אותי.
"את... ומייקל הזה" הוא אמר נשמע טיפה עצבני. "אז...?" שאלתי מנסה להתקדם כמה צעדים למעלה במדרגות והוא שוב הקדים אותי ונעמד מולי. "אז?" הוא שאל מבולבל בחזרה. "בלילה ההוא אמרתי לך שאני רוצה אותך יותר מכל בחורה שאי פעם הכרתי. נישקת אותי בחזרה - ככל הנראה מובילה אותי להמשיך לנשק אותך, ואז את פשוט מסכימה להצעת דייט עם בחור אחר? מי משחק במי עכשיו?" הוא שאל מסתכל ישר לעיניים שלי, פשוט צחקתי בזלזול, הוא רציני?"עדיין אתה בי, ג'ייק. כן אז אמרת לי שאתה רוצה אותי... אז מה? אני אפילו לא מבינה מה זה כל המשחק הזה.. לרגע חשבתי שבאמת אכפת לך ממה שיקרה לקשר שלנו בעקבות השטות הזאת.." ניסיתי לעלות שוב למעלה אבל הוא שוב עצר אותי.
"כי באמת אכפת לי!" הוא אמר עצבני וכל כך שמחתי שטובי לא כאן כדי לשמוע את זה אחרת היינו שנינו גמורים. "באמת? כי בפעם האחרונה שראיתי אותך זה היה כשהיית דבוק לפרצוף של אחת הבנות בבית הספר בכיתת פיזיקה" אמרתי עצבנית ואז נאנחת בכוח כדי להרגיע את עצמו. להתעצבן מזה יהיה מפגר, אין ביננו כלום, הוא יכול לעשות מה שירצה ואני מה שארצה, "ואתה עדיין רוצה לדעת מי משחק במי...? תראה, ג'ייק.. אמרתי לך שאני לא אוהבת את הדברים האלה. רוצה בנות בתור משחק? בסדר.. רק אל תדבר אלי במתיקות ואז תשקר לי , ואז, תבוא ותכעס על זה שאני יוצאת עם בחורים אחרים" אמרתי וסוף סוף הצלחתי להגיע לחדר שלי ונעלתי את הדלת מאחוריי.
YOU ARE READING
החבר הכי טוב של אחי
Romanceתכירו את אלנור, נערה בת 16 וחצי, שמתגוררת בארצות הברית- בוסטון. חיה עם ההורים ואח גדול בן 18 וחצי. מה קורה כשמתפתחים הרגשות בינה לבין ג׳ייק- החבר הכי טוב של אחייה טובי, במיוחד כשמה שג׳ייק לא יודע, זה שאלנור פיתחה אליו רגשות כבר דיי הרבה זמן.