החבר הכי טוב של אחי - פרק 69

25.8K 1.1K 124
                                    

***נקודת המבט של אלנור***

הסכלתי במראה כשלבשתי את שמלת השושבינות שלי. היא הייתה חמודה בטירוף, וגם הנעליים הלבנות האלה. ונסה גם היא כבר הייתה מוכנה ושתינו חיכינו שאמה תצא מחדר ההלבשה שלה בשקט כשישבנו על הכורסאות הנוחות. האווירה בחדר הייתה כולה לחץ מטורף. יכולתי להרגיש את זה באוויר כשאמא של אמה הלכה קדימה ואחורה. "לייה, את חייבת להרגע" צחקתי כשקמתי והנחתי לה יד על הכתף, היא חייכה והתיישבה כשהבאתי לה כוס מים. זה היה כל כך חמוד. כל האירוע הזה היה חמוד.

סוף סוף אמה יצאה, עם פנים שהראו כלום חוץ מלחץ. "את מדהימה אותי" חייכתי אליה כשהלכתי לסדר לה את השיער מעט. היא הייתה מהממת, מהממת זאת בכלל לא מילה לתאר אותה. רציתי כל כך לדעת איך זה מרגיש, לעמוד בשמלת כלה, בערב החתונה שלי, לפני שאני הולכת להתחתן עם האחד שאני אוהבת... זה נשמע פשוט חלומי. "אני.. אני לא מרגישה טוב" היא אמרה וונסה נאנחה. "תנשמי אמה ככה זה לפני חתונה, רגליים קרות זה קורה. את בסדר ואת יודעת את זה, שבי" אמרתי לה כשהכרחתי אותה לשבת והיא חייכה מעט אבל עדיין נראתה לחוצה.
"אוקיי תקשיבי, הכל רגוע בדיוק במידה הנכונה, השלג הפסיק ממזמן ומזג האוויר מדהים! ואנחנו בכולם סגור. הכל יפייפה, הים מרחוק יפייפה. יש לך את החתונה הכי יפה שהייתי בה, חתונה שכל אחת חולמת עליה, אז תתיישרי, תנשמי, ושלא תעזי לעשות שטויות שלא אסלח לך עליהן" הוראתי לה והיא הנהנה וחייכה חיוך מזויף וגדול שחשף את כל השיניים, אבל זה היה מספיק טוב בשבילי. "אני הולכת לבדוק מה עם טובי.. אני כבר חוזרת האורחים מתחילים להגיע" חייכתי אליה ונישקתי אותה בראש לפני שיצאתי.
הלכתי לכיוון החדר השני שהיה כמה מטרים משם ונכנסתי. רואה את ההורים שלי עומדים שם ומחייכים אלי. "היי" חייכתי אליהם כשניגשתי לחבק אותם.
"היי אחות" הסתובבתי כדי לראות את טובי עומד בחליפה מושלמת עם החיוך הנקי הזה. "ממתי נהיית כזה חתיך" חייכתי כשהוא הכניס אותי לחיבוק ענק. "שקרנית את יודעת שתמיד הייתי הכי חתיך" הוא קרץ לי וצחקתי. הוא באמת היה תמיד הכי נחשב בכל מקום. לפעמים קינאתי בזה.

"לחוץ?" שאלתי כשהסתכלתי למעלה אליו. הוא נאנח ונשך את השפתיים שלו. "יהיה טוב אתה יודע את זה" חייכתי והוא ישר נתן לי חיבוק שני ונשיקה גדולה. "תחזרי לאמה, יש לי תחושה שהיא צריכה אותך יותר.." הוא אמר עם חיוך קל והנהנתי לפני שחזרתי בחזרה.
"אני מוכנה" היא חייכה לחוצה בכל זאת. "מעולה, אורחים כבר הגיעו צאי להגיד שלום" חייכתי לפני שנתתי לה חיבוק גדול. "אוקיי" היא צחקה בנשיפה אחת לפני שיצאה מהדלת. "אני צריכה משקה" אמרתי לונסה והיא צחקה לפני שיצאנו ביחד. החתונה הייתה מדהימה, על צוק יפייפה שהשקיף על הכל, הכל היה יפה, נעים, פשוט מושלם. מזג האוויר היה לטובתינו... למרות שזה היה במבנה חצי סגור.

הכל היה מכוסה בבדים לבנים, והחופה הייתה מדהימה. לא יכולתי שלא להיות יותר שמחה מעכשיו. כמעט כל מי שאני מכירה כבר הגיע, וגם כאלה שאני לא מכירה בכלל, אבל זה היה רק הגיוני..

החבר הכי טוב של אחיWhere stories live. Discover now