Nurgul 10

1.9K 51 21
                                    

     herkes şok olmuştu. birden sinem bunlara sen bizi bulaştırdın senin yüzünden oldu şimdi ne yapacağız bizi bundan kurtar diye bağırmaya başladı. selma şok içindeydi mehmet ise bana sinirli bakışlar atıyordu. en sonunda bende sinirlendim. başladım bağırmaya bunları ben mi istedim ben mi öyle olsun dedim bende kurtulmaya çalışıyorum. hoca beni kurtaracak inşallah sizde kurtulacaksınız dedim. sonra onlara cin mektubundan bahsettim. dışarı hep beraber çıkıp o kağıdın bir fotokopisini çektirdik. dedim bu olaylar bitene ben size kurtulduk diyene kadar yanınızdan ayırmayın. gittiğiniz her yere zütürün allahın izniyle hiç bir şey olmaz dedim.

     daha sonra kendi evime gittim. 1-2 hafta geçti bir şey olmadı. ne o varlığı gördüm ne de etkisini duydum. mustafa hocadan da ses seda yoktu. beyler yavaş yavaş ibadet etmeyede başlamıştım artık. bana huzur veriyordu bu. mehmet ile görüşüyordum. atlatmaya çalışıyordu hepsi ama iyiydiler. onlara bulaşan falanda yoktu

     bir gün gene işten dönmüştüm. eve gittim bir duş aldım. salona geçtim. bir de ne göreyim salonda 3 kişi oturuyor. neye uğradığımı şaşırdım. 3 de normal insan görünümündeydi. irkildim resmen. o anda cin mektubunu arabada unuttuğumu anladım. tam arkamı dönüp kaçacakken dur dediler. öyle kalakaldım. gel otur dediler. bizden sana zarar gelmez. bizler müslüman cinleriz dediler. bizden korkma emin ol sana yardım etmek için buradayız dediler. ben allahtan başka kimseden yardım istemedim dedim sizi kim yolladı. senin bu düştüğün durum cinler aleminde bizler tarafından duyuldu. sana musallat olan sinna ve kabilesi bizim düşmanımız. sana yardım etmek istiyoruz dediler.

     bana niye yardım etmek istiyorsunuz ki dedim. ne karşılığında. biraz bozulmuş gibiydiler. sen de müslümansın bizde hem bizim düşman olduğumuz kabile sana musallat olmuş. o yüzden yardım etmek istiyoruz. bende demek düşman olduğunuz kabile yani düşmanımın düşmanı dostumdur hesabi he dedim. benden ne yapamamı istiyorsunuz dedim. mustafa hoca ile olan irtibatını biliyoruz. eğer yapabilirsen o habis cinniyi gömmen. böylece biz de onun verdiği zararlardan kurtulmuş oluruz karşılığında sana her türlü yardımı yapacağız. resmen bu cinlerle ittifak kuruyordum. her yerde gerçerli olan bir şey burada da vardı ortak çıkarlar. peki dedim ama şöyle bir şey var. ben müslümanda olsa başak dinden de olsa hiç bir cinle muhattab olmak istemiyorum en azından bu habis cinden kurtulduktan sonra. siz kendi boyutunuzda kalın ben burada. bunu kabul ettiler.

evini korumaya alacağız artık o cin biraz zor girer. ama sen genede mektubu yanında tut dedi. peki dedim mektup sizede işler mi dedim elbette unuttuğun için arabada biz evine girebildik. uzaktan uzağa kaç zamandır seni izliyorduk dedi. o ana kadar cinlerden sadece biri konuşmuştu diğer ikisi susmuştu. diğerlerinin isimleri mansuri ve settari ve benimle konuşanda mesun idi.

     tamam dedim konuşmamız bitti sanırım. onlarda ayağa kalktılar. hadi kal sağlıcakla deyip salon kapısından çıktılar. bende arkalarından çıkayım dedim. kapıyı açtım kimse yoktu. gittim üstümü değiştim arabaya indim. mektup olduğu yerde duruyordu. onu cebime koyup mehmeti aradım buluşalım dedim. 1 saat sonra mehmetle buluştuk her zaman gittiğimiz barlardan birine gidelim dedi. ben içmiyorum artık dedim. gel başka düzgün bir yere gidelim dedim.

normal bir cafeye gittik nargile içmeye. bir yandan konuşuyoruz ne oldu ne bitti diye. sinem ve selma nasıl dedim. sinemle ayrıldım dedi mehmet dedim neden. sen ve o arkadaşından ne kadar uzak olursam daha iyi benden uzak olurlar belki. artık temasta olmayalım dedi. resmen utandım o an. benim yüzümden kızla ayrılmışlardı. mehmet halimi anladı takma kafana kanka. senin ne suçun var bu konuda. böyle olaylarda herkes bir suçlu arar. sinemle zaten iyi gitmiyordu bu olaylarda tuzu biberi oldu. bir yandan hak veriyorum o da kendine göre haklı. her ne kadar beni rahatlatmaya çalışsa da kendimi kötü hissediyordum. ama bir yandan mehmetin bu anlayışa hayran kaldım. saoğolasın dostum dedim. herkes böyle bir şey olsa mehmet gibi tepki vermezdi.

mehmete karşı olan dostluğum o an bir kat daha arttı. mehmete o mektubu sakın yanından ayırma dedim. sinem ve selmayla artık görüşmem o yüzden onlara bir zararı dokunmaz ama senle görüşüyorum. sana zararı dokunsun istemem. bana zaten sen bunu verdikten sonra hiç bir olay olmadı dedi. neyse 1-2 saat daha oturduk. mehmeti evine bıraktım. mustafa hoca aradı akşam 10 gibi hayırdır hocam dedim. hafrasonu hemen bana gel dedi. sorgulamadım fazla. demekki sonunda kurtulacaktık.

     eve gittim hafta sonuna kadar sakin geçti mektubu hiç yanımdan ayırmıyordum. cumartesi sabahı arabaya atlayıp hocanın eve doğru yola çıktım herşey normal gidiyordu. ta ki yol kenarında biri el atana kadar amcanın biriydi. beni ... köyüne kadar bıraksana oğlum dedi. mustafa hocanın köyü idi. tamam amca dedim atla. oturdu yanıma. yolda gidiyoruz hiç konuşmuyor. muhabbet açmak için dedim amca ne yapar ne edersin. çiftçiyiz oğul dedi. tarla toprak bahçe işi işte. diye bana tarlarını bu sene ki verimsizliği anlattı. bahçesinden bahsetti. sonra oğullarında yakındı 2 tane hayırsız oğlum var. bayram haricinde arayıp sormazlar falan. amk konuştukça konuştu. ben diyorum bir anca gitsekte dırdırdan kurtulsam. sonra köy yoluna sapacaktım ki amca devam et dedi. amca dedim yol buradan. yok dedi ileriden bir yol kısalıyor sen beni dinle diye ısrar etti bende uydum ona devam ettim amk. o sapaktan dönseydim 5 km vardı amca dedim buradan ne kadar da gidecez en fazla 1-2 kilometre dedi. 400 mt ancak gittik bana sağa dön dedi. traktör yoluna soktu beni. ileride bir çamlık koruluk gibi yer vardı.

amca dedim yolu biliyormusun dimi dedim evet sen sür dedi şu koruluğu geçtik mi geldik sayılır. ulan ağaçlarla çevrili yoldan gidiyoruz. amk havada hafif kararmaya başladı. aniden araba durdu. benzinde var bir sorun da görünmüyor. amca sen bekle dedim. açtım kaputu aracın buji kablosu kopmuş amk. lan dedim nasıl olur bu. o anda irkildim üstümü yoklayım dedim eyvahhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!

mektup üzerimde yoktu kaputu çarparak kapattığımda şoku yaşadım amca arabada yoktu. hızlıca arabaya koştum. her yeri aradım arabada da yoktu. demek ki evde unutmuştum. dedim şimdi sıçtın oğlum. sanki bu sözümü bekliyormuş gibi onu hissettim hemen arkamdaydı. bu kez yanında 2 kişi vardı. kendi görünümlerindeydiler. aman yarabbi ne korkunç bir görüntüydü. bir anda üstüme çullandılar. korkunç seslerle garip görüntüler görmeye başladım. sesler beynimin içinde yankılanıyordu. çığlıklar sesler. 2 el boğazımı sıkıyordu. nefes alamıyordum resmen. korkunç seslerle bana bağıyorlardı. zavallı sünepe bizlerden kaçabileceğinimi sandın. senin tüm yakınlarını öldüreceğiz hayatını ruhunu karartacağız. o anda içimden gelen o umutsuzlukla bir anda bağrımaya çığlık çığlığa bağırmaya başladım. Allahım kurtar beni darda düşen kuluna yardım et diye. öyle içten öyle yüksek sesle bağırmıştım ki. Bir anda üstümden kalktılar rahatlık geldi bana koruya doğru uçarcasına kaçtılar. Bir ışık hüzmesi onları takip ediyordu sanki. Sonra bana yavaş yavaş yaklaştı ve büyüdü. Işık azaldığında gördüğüm mesundu. Ona teşekkür ettim. Seni bu melundan kurtulana kadar koruyacağız deyip gözden kayboldu.

Türkiye'de Yaşanmış Cin ve Hayalet Olayları 4 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin